tisdag 5 februari 2013

This Weeks News, Royal Rumble Aftermath

Äntligen dags för veckans nyheter och även veckans kommentarer som så generöst kommenteras av eder trogna Trent. Vi tittar lite extra på Royal Rumble-galans överraskningsgäster och om de tänker stanna kvar eller om det bara var en One Night Stand! Surfa in, kolla klippet, lämna kommentar och glöm inte att bli en av de som följer bloggen officiellt (se vänster hörna högst upp). Som alltid ser vi fram emot er respons.

Bruno och Trent, utan Bruno!

 

29 kommentarer:

  1. Bo Dallas ser väldigt tunn ut. Han ger ett rätt råmesigt intryck. WWE fortsätter slakta heelsen och låter råmesen Dallas besegra Wade Barret.

    SvaraRadera
  2. Extra härligt att hör dig på extra glatt humör trent! det gillar vi.
    bo dallas verkar vara en bra kille för att kunna slå ut en av "top superstars in wwe" från rr. inte dåligt.
    Ja men då skall ni få min mailadress här så att ni kan säga till mig vart jag skall skicka min bild på min wrestling samling: kim.samuelsson@yahoo.com.

    Mycket mycket bra klipp! och Kan ni hälsa Tatanka från mig kim96 när ni väl kommer till wrestlingpalatset 23:e februari?

    SvaraRadera
  3. Att SAndow och Rhodes kommer fortsätta vara bästa vänner indikerar inte bara att de kommer fortsätta vara heels, utan att de kommer hamna i fejd så småningom.

    SvaraRadera
  4. jag det hanlar om en kille som heter jack han blir måbad i skollan s och läran fråfgar jäack varför böjar du inte bed nåt kamp spott ja det va inte nu i de so när han läser i en tinen do stär det du kan bli wrrestler och han tränar seg till brottare jag har fakits punkt i för jag fik jälp at skriva boken och jack heter wrestling namn är el fuego electrico det betuder den elecrriska elden mit nam kommer i från han som du får veta och hella boken hanlar om jack och wrestlin han är mexikansk brottare och han kommer till wwe sen och det står om vad som hender och hur han ser ut och vilka grepp han gör och hur dåm ser ut och hans måbare i skollan är lälin för hans fineder so det blir bra i hela bocken är bra men inte klatt men om du vill veta mer fråga kim96 han har hjälpt mig at stava skag skrev sen skrev han det retr om du för står ha det bra hälsar ELECTRICO

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter intressant den grejen om att han kämpar mot mobbarna som varit elaka mot honom hur tas han emot i wrestlingklubben är de snälla mot honom eller är de också lite onda undrar man eftersom wrestling handlar om att ta sig till toppen och bli värvad av WWE och om Jack är en liten mexikansk kille kanske han får ganska mycket stryk om han möter killar som Tugboat eller Earthquake men det kanske är skön stämning i klubben och de hjälper honom och skyddar honom mot mobbarna och sedan undrar jag hur Jacks wrestlingkläder ser ut är det kläder han sytt själv eller har han köpt dem och hur kom han på sina avslutningar och hur ser de ut är de smidiga grejer som får publiken att tappa hakan och vad säger hans mobbare när han kommer till WWE de måste vara rätt avundsjuka och vad gör Jack sen tar han nån revansch på mobbarna eller skiter han i dem sen hur många sidor är boken förresten och är det några bilder med och vad heter boken undrar jag också och får inte glömma att fråga hur lång tid det tog att skriva den och till alla er som undrar vad vi skriver här är att på Electricos Bloggerprofil kan man se att hans favoritbok är en bok som han skrivit själv och jag var lite intresserad av den med vänlig hälsning Trind MacDonalds

      Radera
  5. tackar för klippet:)Bo Dallas kan väl fungera. alltid kul med lite nya brottare:)Sen får väl tiden utvisa om han håller eller inte för att blir en stor stjärna.

    /Cena Sucks

    SvaraRadera
  6. Lär ju bara fundera om hurvida Undertaker kommer vara med i år på WM , Kanske nästa år i värsta fall, Han har ju missat WM tidigare. Några tankar ?

    SvaraRadera
  7. Härligt med en mer mjuk framtoning här på bloggen!
    Tror att Bo Dallas kan fungera, tycker att han funkat bra mot Barrett.
    Med tanke på att ni pratade om Jericho/HHH/Hart/1000 bästa brottarna, så kanske vi på bloggen kan göra en egen top 20 favorit/bästa-lista genom tiderna eller nått?
    /GS

    SvaraRadera
  8. jack är en kille som är trenat av stiv croser han är star tränan och är legend i mexico men jack är en smidig brotare och har msak på se och det är för han inte vill visa ven han är och måbaren har inen mask på se han vet inte att jack är hans stösta finener i cmll det är en wrestling för bund och jack vick velljag ur ans drekt ska se ut och om du vill veta om den nån kapitel då får du fråga kim96 vi är inte klara med bocken men den är bra såm fan jack han sör en tunerin på wrestling träning då han viner och han få bli brottare han brottas i mexico i nåra or sen får an kontrakt med wwe och märter brotare hit och dit men mest hanlar det om jack och hans mobaraelurar i skollan och non gån snener jack i han mobare i en basen nån ans basen det va en rifleks som han slender i han hans mask har blikstra på ses och häner och eld men jag kommer inte ricktit i gåcg var allit siter ja det vins 10 kapitlat men vi har inte går klatt alla jack efter han va tränad som brottare då när han ser fålk som blir modade då hjälper han då
    men ovtast slår han ner då med wrestling grepp ptarar med hon eller han som blir skadat om jag skulle bli wrestlar då skule jag vilja heta el fuego electrico men det skulle jag vill jag hetta evter boken jag gillar namnet ja jack han brotas i damar nån dom och trevar killer och nåra andra som hjälper jack för att han blit mishanad av mobaraen och hans tränatr i wertling då so kommer killer karlsson och andra ut men det kapeilet som jag och min kompis skriver hndlar om jack han blir ner pudar från en stege på komintatos bodet i wwe so han får en esetare som hetter aerostar såk upp det det är en mexikansk brottare hanär gävlit bra och ska härma jag med jack sdrekt men jacks mobarae slor ner aerostar och ans täanare då tar jacks mobare på hans derkt och träna seje härma så mycket du kan el fuego electrico för dåm vet inte att jack är el fuego electrico men han som ska vara esetaren enan till jack kommer till backa slagen in i veken slagen av en stol och vler grejer men då jack s mobare i machen gluner han av at han ska härma el fuego electrico så han gör flykatarer som jack inte kan ellet gepp som han inte kan ens ha det bra macdonals trent hälsar ELECTRICO

    SvaraRadera
    Svar
    1. har är aerostar su ser hanur när han brotas och lite såna röelser gör jack han är smidig http://www.youtube.com/watch?v=ErayzV-4yTE

      Radera
  9. http://www.youtube.com/watch?v=zM488qXX2U0

    SvaraRadera
  10. Tack för ett bra klipp.
    Självklart kommer man o vara på Wrestlingpalatset den 23 detta kan man inte missa. Vet ej hur det blir med GBG ska höra med några andra om vi ska göra en roadtrip

    SvaraRadera
  11. Trind - you've unleashed hell

    SvaraRadera
  12. Ja, nu taggar vi Wrestling palatset den 23!
    Tatanka och Doink The Clown, det kommer bli en epic upplevelse!

    Tack för nyheter Trent, lika bra som alltid!

    SvaraRadera
  13. Hunter_Hearst_Helmsley7 februari 2013 kl. 05:06

    Nä köper inte Bo Dallas riktigit. Kanske skulle funka som heel i stället

    SvaraRadera
  14. Fick wreslemania-boken och wasserspritze idag, Tack!

    SvaraRadera
  15. Nu följer inte jag NXT så jag har bara Royal Romble att riktigt gå efter, men Bo Dallas verkar lite profillös som karaktär, men OK brottare. Kan bli något om man utvecklar honom.

    En liten nyfiken fråga dock; När kommer mitt pris från tippningen 2012?

    /JJ_Devel

    SvaraRadera
  16. Fick mitt pris idag och vill bara tacka er för det.
    Tack för ännu ett fantastiskt klipp
    /MRAwesome

    SvaraRadera
  17. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  18. Tack Trent !Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  19. Bo Dalas är en bra bortser. jag har kollat på honom lite i NXT. han skulle nog bli bra i både hell och face.

    SvaraRadera
  20. Ifall det ska bli en match mellan Goldast och Cody blir det nog en för match. Tycker inte om någon av dem så mycket så helst ingen match.

    SvaraRadera
  21. det var det bästa de kunde göra. rodskalers har aldrig varit bra. Sandonw skole jo kuna vara den julandes, störiga typ han var först. Han skulle hå kuna få vinna över visa jobbers och tro att han är bäst. men inga PPV matcher.

    SvaraRadera
  22. B & T nästa gång ni är i malmö kan ni få bo hos mig. jag bor bara några få mil från malmö. ni behöver inte betala det bara är bara en ära att ha er där. jag skälv får jo inte gå in på wresling palatset men ni sparar pengar på det.

    SvaraRadera
  23. Tack för nyheterna, alltid ett nöje.

    SvaraRadera
  24. Tack för klippet! Alltid lika trevligt.

    SvaraRadera
  25. Ja tycker Dallas gjorde bra jobb när han var med i RR :)

    SvaraRadera
  26. Alltid intressant höra när Bret skjuter mot någon. Han må vara lite bitter men han säger i alla fall alltid saker som han ser det. Han delade dessutom ut väldigt mkt ros till Punk (främst) och Bryan. Även Cena fick positivt för sin skicklighet som brottare o face.

    Angående HHH har han väl kanske inte så många rätt även om denne är rätt endimensionell som brottare (top1000 är han dock med lätthet :). Men här ligger förstås något personligt bakom och antagligen nåt mer än Trips inblandning i Montreal Screwjob.

    Tackar för nyheter och då främst ang. ovanstående. Hade nog inte fått nys om den intervjun annars. Keep up det goda arbetet med bloggen.

    SvaraRadera
  27. Tänkte på en fråga för er två som kanske har lite mer koll på antik wrestling; Hur stora var egentligen The Rocks pappa och farfar Rocky Johnson och Chief Miavia? Johnson var väl inget mer än tagmästare? Jag får känslan att dom är uppushade för att deras son är The Rock.

    /JJ_Devel

    SvaraRadera