fredag 1 februari 2013

Royal Rumble, tippresultat

Då var det dags för resultaten från årets första tippning, Royal Rumble. Oerhört spännande är det, hur många tippare blev vi, vem vann, hur gick det för Bruno och Trent, håller Trents formkurva i sig (i riktning nedåt) och hur är det med formen på Bruno (i riktning uppåt, på vågen!)? Det finns som sagt en hel del intressant att titta på och framför allt, hur gick det för dig? Som vanligt hittar du resultat från både tippning och gala i klippet nedan. Lycka till!

Bruno och Trent


På bilden, en något skäggig Bruno som brinner av lust att berätta hur det gick för honom.

21 kommentarer:

  1. Roligt att se att vi var så många som tippade!

    Tack för listan Bruno! Ni gör ett fantastiskt bra jobb med bloggen, ser fram emot detta wrestling året med er

    SvaraRadera
  2. Så frustrerande att man börjar tippningsåret så uselt. Ligger ju redan en bra bit efter toppen.
    "Ziggler blir WWE champ ... CM Punk vinner och behåller bältet ... The Rock vinner Rumblen" grattis, grymt bra tippat ...
    På EC ska det bli bättre!
    Tackar för bra och underhållande klipp!

    SvaraRadera
  3. Varsågod Trent. Nu slipper du skämmas för att du är mindre bra på att tippa. Det finns dom som är sämre än dig.

    Skall försöka hålla denna Tren(d)t vid liv resten av årets tippningar också.
    //Ade

    SvaraRadera
  4. 8,3! 8,3! 8,3! Anna säger att den siffran stämmer bra in på mig, på flera sätt. Förstår inte vad hon menar. Här ska firas!

    SvaraRadera
  5. Tackar för den trevliga Royal rumble tippningen:) Värdelös tippning av mig som vanligt men slog i alla fall mina bröder Hamul och Granis:)

    /Cena Sucks

    SvaraRadera
  6. Tack för den rätta raden Bruno. Förstår inte varför jag är så här dålig. Men men slog iaf min fru....

    SvaraRadera
  7. Från hockeywrestlin.
    conny.ek@spray.se

    SvaraRadera
  8. ja!!!!!!!!!! slog B&T, don camora och min bror (kofi Hansen)

    SvaraRadera
  9. Jag tycker Royal Rumble var väldigt lätt tippat i år.

    Det var ju helt klart att Rock hade krävt få bältet på RR (tror det vad det enda WWE kunde locka med för ROCK skulle ställa upp under 3 månader)
    och skall dropa till Cena på mania (tror cena har krävt det för hans kontrakt går ut om ett år och ett år till utan bälte så lägger han av, så resten av detta året är att göra cena glad så han förlänger).
    Och dom ett stort bälte byter ägare på en gala så brukar inte dom andra göra det. Team Hell NO kanske dropar bälte på mania men jag tror inte före det.

    US title trodde inte skulle byta för MIZ är fel person för den.

    /PeterJ

    SvaraRadera
  10. Shit gala heheh menar min tippning inte själva galan ;D

    SvaraRadera
  11. Hur fasen kunde jag hamna så dåligt när galan var så lättippad...?

    Nå, jag håller med Bruno. Jag tycker också det var en helt OK gala. Förvisso väldigt för dåligt med överraskningar och den var förutsägbar i mycket, men vi slapp alla dessa tramssaker med Hornswoggle i Rumblen och annat utan en normal och spännande Rumble.

    /JJ_Devel

    SvaraRadera
  12. Trevlig tippning, och det gick ju bättre än jag hoppades.
    E-post: skoggi@hotmail.se

    /Cyclonite

    SvaraRadera
  13. Hunter_Hearst_Helmsley3 februari 2013 kl. 05:30

    Bläh. WWE vet ju inte hur man bokar ordentligt. Hade de följt mitt exempel så hade WWE varit mycket bättre

    SvaraRadera
  14. Tyckte att galan var bra faktiskt. Kanske underlättar lite att säga det när man har tippat så bra.
    /MRAwesome

    SvaraRadera
  15. Endast 0,3 pong från prispallen alltså, och då hade jag ett antal "större" fel.
    Nåväl, 7:e plats är min bästa placering, även om man räknar med galor med hälften så många tippare, så man ska inte klaga :)

    SvaraRadera
  16. Ganska bra tippat men det hade kunnat varit bättre. Kul med så många som var med, hoppas det fortsätter så.

    SvaraRadera
  17. Tackar för vinsten från förra året. Riktigt fin wrestlingring nu måste jag vinna några gubbar att ha i den :)

    SvaraRadera
  18. Det gick rätt bra denna gala :) Var ju bättre än både Trent och Bruno :D

    SvaraRadera
  19. Ska ta lite lektioner av frugan, ska jag boka en plats åt dig också Bruno? Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  20. Snojd är missnojd! Punk skulle vunnit och Rock fått sista pod-släppet (som tröst) för vinst på EC.

    SvaraRadera