tisdag 26 februari 2013

The Legends of WWE, Wrestlingpalatset

Mina damer och herrar, pojkar och flickor och ni som inte är riktigt säkra än, det är dags för legender! En kall lördagskväll i februari steg temperaturen avsevärt på Wrestlingpalatset i Malmö. SWS, detta eminenta wrestlingförbund bjöd på gala och inte vilken gala som helst utan det var en legendgala. Det som få trodde var möjligt ordnades och helt plötsligt hade vi legendarerna från WWE, The Native American Tatanka, Doink the Clown och The Ultimate Male Preston Steele i en svensk wrestlingring!

Självklart var undertecknad, er outtröttlige Trent på plats och här får ni följa detta makalösa äventyr i två delar. Och som alltid när SWS bjuder till var det inte bara WWE-legender man lockade med, det var även en titelmatch mellan mästaren Chaos och den föredetta, men enligt många rättmättige, mästaren Anderson. Vi såg också Kool Krede från Danmark, Mischka, Guldkalven, Ante Cimex, Harley Rage, Virus, Mr PPV, Manimal och Ilse Edelweiss samt Sveriges utan tvekan tuffaste brottare Conny Mejsel. Det var så fullspikat som det kan bli, ett hundratal fick vända i dörren, och en gala av episka proportioner, det var,

The Legend Show!

I första delen hittar ni Trents förberedelser och allt som hände runt omkring, inklusive när Trent träffar legenderna och ser till att de har det bra i Malmö innan showen och i andra delen hittar ni både intervjuer och matchbilder. Med önskan om många kommentarer,

er wrestlingreporter i vimlet,

Trent



24 kommentarer:

  1. Synd att jag ej var där, Skulle önskat att jag var där!. Bra klipp Trent. Vet du om mer WWE Legender kommer?


    SvaraRadera
  2. Tack för ett underbart klipp kvällen var magisk. Hoppas detta kommer inträffa fler gånger

    SvaraRadera
  3. Fantastisk kväll, synd att inte fler fick uppleva det.

    /Guleen

    SvaraRadera
  4. Hunter_Hearst_Helmsley26 februari 2013 kl. 14:59

    Tack för underbara klipp :)

    Tack publiken (dvs mig delvis).

    Tack alla brottare och alla andra inom SWS.

    SvaraRadera
  5. Tycker synd om Bruno som inte fick träffa sin stora idol Ronald McDon..eh..Doink.

    SvaraRadera
  6. Bra jobbat som vanligt Trent! :) Får hoppas det kommer några legender till Stockholm Wresting så man får gå och kolla. Om det är i Stockholm kanske man slipper mrpvp o dansk gänget ennu bätttre :D

    SvaraRadera
  7. WOW Trent. du måste nog vara en av dom mest lyckligaste fansen. att träffa tatanka på så nära håll är ju guldstjärna! Det är så synd att jag inte kunde uppleva den galan. hoppas dom kommer fler gånger.
    mycket bra bilder och filmklipp!

    SvaraRadera
  8. Hur mycket folk var det ungefär som inte blev insläppta?
    Skulle vara kul att veta hur mycket folk som hade kommit om Wrestlingpalatset hade varit i en större byggnad.

    Mvh Ade

    SvaraRadera
  9. Stort tack för dessa fantastiska klipp som gjorde min kväll!

    SvaraRadera
  10. Tackar för trevligt klipp:)

    /Cena Sucks

    SvaraRadera
  11. Ja, vilken kväll! Helt fantastikst

    Tack för klippen Trent!

    SvaraRadera
  12. ja det värkade vara så kul fan att jag inte bokade va jag och min vän misade men tack trent det va bra klipp som fan

    SvaraRadera
  13. Bra jobbat Trent alltid lika kul att se.

    SvaraRadera
  14. Hej Trent! Hälsade du till Tatanka från electrico? Hälsningar "ledan i de shild"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där gav "Anonym" mig dagens garv! Guldstjärna till dig!

      Radera
  15. Tack för ett fantastiskt klipp, du är en hjälte! Synd att du ska få stryk hela tiden, du som är så snäll! Med vänlig hälsning, jerry

    SvaraRadera
  16. Pratar vi inte om legender i detta klippet?
    Hur är det då möjligtatt ni missade att filma mig Big Pappa Dellert denna gången i Malmö?
    Större legend än mig finns inte hemma i Eslöv och att då Trent missade mig är näst intill en dödssynd!!!

    Big Pappa Dellert

    P.S
    Det är min granne som hjälpte mig med stavningen i detta inlägget.

    SvaraRadera
  17. Tack för ett bra klipp Trent.
    Föresten Trent du borde ha pratat med Tatanka om vad dom där danskarna håller på med. då hade han nog hjälpt dig med att ge igen :)
    /Törnen

    SvaraRadera
  18. Var det Matt Borne som var Doink på Wrestlingpalatset? Hur var han som person? Jag har läst Hacksaw Jim Duggans självbiografi och Hacksaw klargör rätt tydligt i boken att han tycker att Matt Borne är ett riktigt svin.
    Nu har jag bara läst Hacksaws syn på saken, så det är svårt att veta vad som är sant. Jag ser att det inte blev någon intervju med Doink. Ville han inte ställa upp? Var han otrevlig?

    För övrigt var det jag som ändade Tatankas segersvit i WWF. Jag pinnade honom med ett finger.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej det var steele som var doink..

      Radera
  19. hej trent ..när kommer dvdn för malmö man vill ju ha den var ju även där om du kommer ihåg mig uttan för med spinnerbältet ..... mvh patrik

    SvaraRadera
  20. Mkt bra klipp och Tatanka "still got it", som publiken på något svajig engelska chantade :) Ungefär hur mkt deg får förresten Tatanka för denna kväll?

    SvaraRadera
  21. Fantastiska klipp! Har inte hunnit titta på dem tidigare, men bättre sent än aldrig. Och i detta fall mycket bättre!

    SvaraRadera