onsdag 27 november 2013

Survivor Series The Official Results Del 1

-Kortare klipp, kortare klipp! Men Trent, vad håller du på med din förgrömmade ...? 

Ja, ropen skalla, kortare klipp till alla och det är väl en väldans tur att vi har Bruno som kanske är den mest högljudde emot långa klipp. Därför har han, i all sin vishet, delat upp resultatklippen från Survivor Series-tippningen och här nedan följer del 1 (av fem! Håll utkik efter de andra). Tack Bruno!


HÄR KLICKAR DU OM DU VILL SE RESULTATKLIPP 1 FRÅN SURVIVOR SERIES 2013




17 kommentarer:

  1. Tack för ett intressant klipp Bruno:) ska bli spännande med fortsättningen :)

    SvaraRadera
  2. Jättebra klipp!
    Mycket att begrunda. visar att ni bryr er om oss trälar som vill ha bloggen kvar!(om det nu blir så)
    Jättebra dialog, nu är man lite trött och sjuk så huvudet halvsover lite så jag minns typ hälften av allt du sa just när jag skriver detta... MEN

    Tippklipp och större viktigare klipp får gärna vara längre.
    Men själva grejen var just den dära lilla trimningen.

    Men en sak jag tycker du gjorde fel med i detta klippet.
    Japp, det finns tydligen någon som sitter inne på alla rätta utgångar men för allt i världen Bruno, gör det inte så enkelt för dom svagsinnade att hitta det på internet!
    Nu är jag osäker på om Trent har nämnt det också men vill man hitta fusket får man leta själv.
    Det ni skulle gjort från början var att ge oss en svag förnimmelse om att fusk finns men INTE vart, vem och hur man får tag i det.
    Visst, säkert inget svårt att hitta om man får nys om att det finns fusk, men ja, enligt mig så behöver man inte skylta om det med neon... :P

    Annars, toppen klipp, längtar efter fortsättningen!

    ///werd

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag menar givetvis inte att man ska fuska eller att jag själv fuskar!
      Om man måste fuska finns det ingen charm eller glädje.
      En helt själlös och korkad inställning att tänka att man måste fuska!

      Radera
  3. Bra klipp Bruno.

    SvaraRadera
  4. sjysst klipp som vanligt :)
    varför man kommer på att fuska när man ska tippa wrestling det
    fattar jag inte. låt bloggen leva, det är bra för sverige :)

    SvaraRadera
  5. Intressant klipp!

    Det där jag sa om att man inte borde få högre för default så är jag helt med på det du pratar om och flera andra, att nya tippare borde få högre på tidigare galor helt klart. Är ju själv ganska ny. :)

    SvaraRadera
  6. Bra ideer från dom flesta :)

    SvaraRadera
  7. Är helt med på anledningen till poängskillnaderna, tänkte mest att det kanske skulle spara in lite tid och jobb för din/er del. Ni lägger ju trots allt ner ganska mycket arbete på alla dessa tippningar, resultat och andra filmklipp, så om det finns nåt som skulle underlätta är jag all for it.

    Hursomhelst, även om ni bestämmer er för att lägga ner tippandet så hoppas jag att bloggen fortfarande lever kvar i någon form. Tycker trots allt inte att antalet visningar per klipp borde spela särskilt stor roll om ni tycker själva skapandet av dem är underhållande. Hellre 30 st intresserade tittare per klipp än 1000 st som går in och antingen stänger direkt eller tittar och sen aldrig gör det mer.

    SvaraRadera
  8. Ärligt talat, hur kul är det att fuska på en sådan här grej!? Och jag hoppas verkligen att ni fortsätter, ni kanske inte får kvantitet men ni får kvalitet tittare... Jag missar inte ett avsnitt på bloggen, ett missat Raw kan jag ta, men inte bloggen. Jag säger som jag sagt förr; Mer wrestling åt svenska folket!!! Och ännu mera the Bruno show!!!!

    SvaraRadera
  9. Intressant att höra vad alla tyckte!

    SvaraRadera
  10. Många bra idéer, verkar vara många bra och trevliga tippare på bloggen! Ärlighet varar längst! Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  11. Oops :) Hade så dåligt med tid så inte hann se klippet. Trodde därmed att siffrorna betydde vilka priser man ville ha. Blir överklaga om jag torskar totalen med 0,1p :) Kort input nu istället blir att låter vettigt med lördagstippning, tycker det är det minsta vi kan göra för att underlätta. Att göra frågorna i textform låter också som onödigt arbete. Ett kort o koncist klipp på 5-10 min där ni släpper frågorna o säger er egen tippning tycker jag låter vettigt. Eller enbart köra textform går väl också. Mvh ledan av tippningen

    SvaraRadera
  12. Får gärna svara nåt så jag ser att min förklaring kom fram. Vill ju inte att ni ska tro att jag är en complete jackass :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mr Bruno Arvidsson4 december 2013 kl. 12:03

      Jodå, förklaringen är mottagen. Vi funderar nu på att dra av 5,0 poäng bara för att få lite spänning på TLC... :)

      Radera
  13. Hurra! Noll komma ett poäng!

    Angående att tippa utan dator: Nej, då, jag behöver inte papper. Men ibland när jag reser har jag surfplatta/telefon och kan det vara lite krångligt att få med sig alla detaljer, men det har fungerat hyfsat hittills ändå (även om mina resultat inte blir det). Fast jag satt en tidig lördagsmorgon på ett hotellrum i Amsterdam med surfplatta, papper och penna. Eurosporttippning har jag en gång gjort på en video-fri mobiltelefon på en Helsingforskryssning med svindyrt ombordnät... Men det går, bara man vill! :-)

    SvaraRadera
  14. Bra klipp och väldigt bra musikval :)

    SvaraRadera