söndag 3 november 2013

HELL IN A CELL, THE RESULTS OF THE TIPPNING

Nu är det dags för att se vem och vilka som tog hem tippningen vid senaste galan, Hell in a Cell! Dessutom kan det vara viktigt att se totalen nu när vi närmar oss slutet av tippningen. Klicka på länken nedan så får ni se hela spektaklet. Dessutom, se till att vara närvarande på bloggen i veckan! Imorgon kommer nyheterna och på onsdag får ni chans att ställa frågor igen så vässa pennorna och börja fundera på vad ni vill veta.


KLICKA HÄR PÅ TEXTEN FÖR ATT SE KLIPPET



41 kommentarer:

  1. Ganska lätt tippat denna gång det såg man på resultaten också.

    Men om Punk, tror han är oinspirerad av fejder som inte betyder något mot b motstånd (curtis axel, ryback är b motstånd av jag läst så åker båda ut i frysboxen nu).

    WWE tappade bollen för det fighten som alla skulle vilja se. Tänk om Bryan hade vunnit wwe titel och säger på raw efteråt. Jag är bäst i värden nu. Och punk kommer in då. Vilken match vi hade haft på nästa PPV.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förresten bruno kan du säga till din fru anna76 att sluta kopiera min rad :)
      2 sista tippningarna så har hon lämnat in exakt samma rad som mig. Fast en dag senare.
      Jag kan inte passera henne i totalen om hon gör det :)

      /PeterJ

      Radera
  2. Grämer mig något fruktansvärt..! På söndagen ploppa Brunos tippning upp och jag fick kalla fötter och ändrade mig av någon helt korkad anledning till att Bryan skulle vinna... Varför, Bruno, VARFÖR?!

    Fungerande gala att tippa iaf, tack för klippet B-runo!

    //werd

    SvaraRadera
  3. Sett hela klippet så gav mig en rejäl applåd. Tyvärr kommer jag inte till GBG nu på lördag då jag ska på annat. Annars kan du ge gubben till Trent så kan jag få den när han ska till Malmö den 7/12 på nästa wrestlingpalats.
    Frun tackar för priset.

    SvaraRadera
  4. mmm gick väl sådär..men ja ja..såg hela klippet :)
    får ta nya tag på survivor series.

    SvaraRadera
  5. Fy f-n vad illa jag tippar, hur kan jag så ofta välja fel alternativ??? (såg hela klippet, givetvis).

    SvaraRadera
  6. Tack för klippet, mitt resultat var skämmigt.

    SvaraRadera
  7. Inte direkt den bästa tippning som jag gjort men självklart ser jag hela klippet

    Perra the madman

    SvaraRadera
  8. När jag såg mitt namn på loserlistan har jag äntligen fattat att jag ÄR en loser, så jag avbröt mitt tittande på klippet där. Så svaret på om jag såg HELA klippet är NEJ.
    Med vänlig hälsning ADE

    SvaraRadera
  9. Tack för uppmärksamheten. Det är bara synd att det ska gå så dåligt hela tiden :-(

    Nåja, *nästa* gala ska gå bra.

    Om jag lämnar in flera rader kanske jag kan få ihop tillräckligt med poäng för att nå upp till topp 50?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sjuttiosjätte plats i totalen, minsann. Så pinsamt uruselt dåligt.

      Radera
    2. Men jag får väl applådera ändå, då.

      Radera
  10. Tack Bruno! Japp jag är kung i Östergötlands wrestling fantaster!, känner dock inte jerrys andra farsa!, Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  11. Fy fan vilken bra klipp Bruno. Ja den snälla Bruno är till backa!!! Vilken bra plats jag kom på 29 det va inte dålit va mig. Och Trent kan du inte säga mig namn såm du brukade när jag började det va typ Electrico!!!!! Så skrek du det på ett bra sett när du presenterade mig typ tack för mig. Och bra tippat Bruno
    och Trent.
    Hälsar Electrico som Trent skulle har Electrico!!!!!!

    SvaraRadera
  12. Bra klipp Bruno, alltid spännande att se hur många procent som tippat på varje fråga.

    SvaraRadera
  13. Tack för klippet Bruno. Jag kollade på hela klippet

    SvaraRadera
    Svar
    1. oj jag glömde skriva att jag kollar de klatt på klippet och jag kollar altid klatt på klippen och Mr korson vad fick du dit namn i från? hälsar / Electrico

      Radera
  14. NO NO NO !!! 53 plats...

    SvaraRadera
  15. Bra, jag avancerar igen! Vill ju slåss om Doritos-påsen.......

    SvaraRadera
  16. Tackar för alla klipp Bruno, såg givetvis hela klippet... keep it up

    SvaraRadera
  17. Även om inte alla kollar hela klippen så uppskattas det iaf att du/ni gör dem. Keep up the good work!

    SvaraRadera
  18. Ingen bra tippning. Men tur ja slog default iallafall hehe. Jag kollade hela klippet faktiskt. Tycker som Bruno tag team matchen var bäst.

    SvaraRadera
  19. jag kan inte hejda mig till nästa klipp killar nu är bra och är roliga att kolla på på fritiden 20 kommentare på deta klippet är ju bast in the world :P

    SvaraRadera
  20. Självklart kollade jag på hela klippet, det gör jag alltid när ni husgudar bemödat er att leverera underhållning till oss dödliga. Bockar och bugar och klappar åt ER!

    SvaraRadera
  21. Jag heter Sweetskin Musik för när jag smeker mitt skinn uppstår det ljuv musik. Eller något sånt.
    Roligt att jag orsakade alla wrestlingfantaster lite bryderier :) :) :)

    SvaraRadera
  22. Jag är mycket nöjd men min placering. Hoppas att det blir minst lika bra på nästa tippning. Och Bruno, Jag kollar på hela klippen som du lägger upp så ditt jobb är till nytta.
    Grattis till vinnarna! THE CHAMPS ARE HERE!!!

    SvaraRadera
  23. Klart man kollar på hela klippet!

    SvaraRadera
  24. Såg hela inslaget. Tack så mycket Bruno!

    SvaraRadera
  25. Har sett hela klippet. det gör jag alltid. MVH

    SvaraRadera
  26. Tjohoo! Kollar klart på alla klipp!

    SvaraRadera
  27. Självklart så ser man hela klippet (eller lyssnar på det medan man jobbar...)

    Jag skulle verkligen uppskatta en genomgång av alla matcher på galorna (då jag inte ser dom själv för tillfället). Det är alltid roligt att höra era synpunkter om matcherna - ger ytterligare en dimension enligt mig.

    Synd att det hängde på mig att vi inte nådde upp till 100 vid tippningen (förstår inte hur jag kunde missa den här gången)

    Slutligen. Ser fram emot era klipp varje gång!

    /Big Poppa

    SvaraRadera
  28. Jag har nu set klippet, tack för det. Tycker det är synd att du inte gick igenom matcherna, uppskattas när du gör det. Nästa gala sak jag bara inte missa att tippa! Har nu missat två galor i rad, förstår inte hur jag kunde göra det.

    // Kane81

    SvaraRadera
  29. Så klart man ser hela klippet Bruno :)
    Dock gick inte tippningen så bra....

    SvaraRadera
  30. Tack för resultat klippet:) Självklart kollade jag på hela klippet :)

    SvaraRadera
  31. Självklart ser jag hela klippet Bruno :)

    SvaraRadera
  32. Självklart tittar jag på hela klippet, skulle inte vilja missa en sekund av The Bruno show!!!!!

    SvaraRadera
  33. Självklart ser jag hela klippet !!!! // Vänern

    SvaraRadera
  34. Självklart tjockisar så kollar jag på hela klippet

    SvaraRadera
  35. Fick mitt pris idag. Tack så mycket :).

    SvaraRadera