söndag 22 mars 2015

This Weeks WWE Wrestling News RIP Hijo Del Perro Aguayo & T-ShirtMania Part 4

Ännu en overkligt överlycklig dag för alla som älskar bloggen eftersom vi inte bara presenterar ett nyhetsklipp, näe, vi smäller också till med del 4 av T-ShirtMania med de overkligt överviktiga Trent och Pagge! Det är väl fantastiska nyheter för er, samt ett gäng med förhoppningsvis fantastiska T-Shirts också! Låt er smaka, eller nja, det finns inget att äta på, Pagge var ju med men väl avsnitt som ni kan njuta av.





23 kommentarer:

  1. Hunter_Hearst_Helmsley22 mars 2015 kl. 10:24

    RIP Perro :(

    SvaraRadera
  2. Hunter_Hearst_Helmsley22 mars 2015 kl. 10:27

    Hmm Trent, när du sa att du också haft guldkant på din tillvaro trodde jag att vi skulle få se en bild på dig och Bruno

    SvaraRadera
  3. Hunter_Hearst_Helmsley22 mars 2015 kl. 10:35

    Jag tror att Neville får chansen i ARMBAR

    SvaraRadera
  4. Hunter_Hearst_Helmsley22 mars 2015 kl. 10:40

    Edge tischan var snyggast denna gång

    SvaraRadera
  5. EDGE-tröjan definitivt! Saknar honom mycket...

    SvaraRadera
  6. Wrestlemania tröjan tycker jag var bäst
    Med vänlig hälsning Tomas Ademaj

    SvaraRadera
  7. Summer slam tröjan var snyggast!

    SvaraRadera
  8. "I was there" tyckte jag var snyggast.
    Summerslam eller Wrestlemania spelar ingen roll.
    Btw fan vad jag ser ut att ha vältränade underarmar!!!

    SvaraRadera
  9. Pagges fanclub röstar på Edge tröja!

    SvaraRadera
  10. Magnus Andersson22 mars 2015 kl. 13:03

    XFL är den mest ovanliga denna gången så den får min röst.

    SvaraRadera
  11. Edge ellere XFL mmm jag röstar på Edge. Det blir mitt val :)

    SvaraRadera
  12. Jag blev väldigt chockad över el hijo del perros död när jag fick reda på den på morgonen. man gillade ju aldrig hans karaktär men något får en att verkligen inse att man inte hade velat att han skulle gå bort. här är ett klipp på matchen som el hijo del perro blir medvetslös på. Det sker ca 06:23 i klippet: https://www.youtube.com/watchv=AmieRklWdaE&feature=youtu.be

    Nu var det nog wrestlemania XXVIII-tröjan som jag gillade mest. så den får min röst.

    Jag tror nog på finn balor om nxt chansen du pratade om trent.

    På wrestlemania XXVIII så var det ju som pagge sa, the rock vs John cena och vinnaren var the rock.

    SvaraRadera
  13. Tack för klippen, Edge Tröjan röstar ja på helt klart, detta va inte hans snyggaste men dom flesta han har e snygga. så de får bli min röst

    SvaraRadera
  14. hockeywrestling23 mars 2015 kl. 07:01

    Tack för nyheterna. Summer slam tröjan

    SvaraRadera
  15. Naturligtvis Edgetröjan, den är helt klart snyggast

    /Perra the madman

    SvaraRadera
  16. Förresten är de nån som har några goa Wrestling galor från Hoa Hoa o Brunos tid som man vill sälja eller ge? har ett par själv men vill uttöka om man säger så. gött att ha o njuta av

    SvaraRadera
    Svar
    1. PS: såg klippet på han el hijo del perros. riktigt sjukt att dom låter han ligga där helt medvetslös i typ 5 min utan att göra något. Måste dom ju ha sätt att något va fel liksom även om de va en match. hade dom vart lite snabbare där och avbrutit så hade dom kanske kunnat räddat livet på han

      Radera
  17. Alltid trist med dödsfall, men det verkar ju som att wrestlingsporten är överrepresenterad bland tidiga dödsfall :-/ Don't try this at home, liksom.

    Vad gäller André the Giant-battleroyalen så tror/hoppas jag på Sami Zayn.

    Nu ska jag titta ikapp t-shirtklippen. Ligger lite efter :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Av tröjorna den här gången var helt klart Edge-tröjan snyggast. XFL var också lite skojig, den har jag inte sett förr.

      Radera
  18. Här var det många snygga tröjor, ett tufft kvalheat! Men min röst går till Edge-tröjan.
    Jag tror Adrian Neville går in i Battle Royalen.

    SvaraRadera
  19. Tack för nyheterna och RIP Perro.

    Röstar på Edge tröjan

    SvaraRadera
  20. Tack för nyheterna! Snugga tröjor. // Kane81

    SvaraRadera