torsdag 21 augusti 2014

WWE Summerslam 2014 The Results of the Tippning

Som ni väntat på detta, resultaten från Summerslam, och självklart är det er alldeles egna Bruno Arvidsson som går igenom hur det gått för alla i tippningen. Och hur har det gått då? Vilka vann våra fina priser och vilka blev utan? Vilka överträffade sig själva och vilka tippade som Trent? Dessutom berättar ju altmeister Arvidsson vad som hände i alla matcher, och lite till. Ja, klicka in er på texten nedan så får ni veta allt!


HÄR KLICKAR DU FÖR ATT SE RESULTATEN



10 kommentarer:

  1. Riktigt dåligt tippat från min Sida, Glad dock över att ja hade fel när ja tippade på The Miz, gött att Dolphan får en liten push. Men detta e fjärde galan på rad de går kasst. de får ja vända på

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjena Daniel du råkar inte komma från Karlshamn? Anledningen att jag frågar är för att jag kände en kille från karlshamn med exakt samma namn som också var intresserad av wrestling och eftersom intresset för wrestling här i Sverige inte är så stort så tänkte jag att det kunde vara du!

      Radera
  2. Inte helt bra tippat för mig heller, och jag som skulle säkra med att tippa ett par matcher så som Bruno förutspådde. Glad att jag ändrade ett par av dem i alla fall (var ju ganska säker på att Stephanie skulle vinna, bland annat; synd att jag inte vågade tippa Paige som jag tänkte först, men så är det).

    Topp 50 i alla fall, snart är jag det på totalen också. *host*

    Krossades inte ett kommentatorsbord, förresten? Eller var det bara panelen ovanpå?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mr Bruno Arvidsson22 augusti 2014 kl. 06:34

      Synd att du inte skrev av min rad helt och hållet. För då hade du varit på Top50 redan nu. :)

      På fråga 1 svarar jag Nix och på fråga 2 Precis.

      /Bruno.

      Radera
  3. Grattis Big poppa pump! Med vänlig hälsning, Jerry the king.

    SvaraRadera
  4. Tack, tack! Missade bl a Miz och Rusev, så jag trodde att Bruno redan hade läst upp mitt namn när det närmade sig toppen.

    Du får trösta Mandapanda ; )

    Känner redan pressen inför Night of Champions!

    /Big Poppa

    SvaraRadera
  5. Tack för klippet.

    SvaraRadera
  6. Rutten tippning som vanligt, men trodde jag skulle hamna ännu längre ner i tabellen. Varför i hela världen tippade jag på swagger och Orton.

    Tack för tippningen Bruno och Trent :)

    SvaraRadera


  7. Anonym27 augusti 2014 03:36

    Fan vad jag är nörd med en femte plats:) Nytt rekord! nu siktar jag på att vinna nästa gång;)
    Synd Bruno att du inte kunde gå igenom matcherna, tycker det är intressant när du gör det!

    // Kane81

    SvaraRadera
  8. Mr Bruno Arvidsson28 augusti 2014 kl. 05:29

    BIG POPPA PUMP!!!
    Jag gick precis in på datorn för att ta fram din adress så att jag kan skicka iväg Jericho när jag inser att jag inte har den. Kan du vara snäll och skicka den till mig? brunoa@telia.com

    SvaraRadera