söndag 3 augusti 2014

This Weeks WWE Wrestling News Networking WWE Network

Åh era lyckliga själar, trots värmeböljor, semester, åskoväder och tropiska regn fortsätter bloggen att dela ut nyheter vecka efter vecka. Ni är verkligen bortskämda och nu fattas bara att vi kan få någon annan än Bruno och Trent att göra alla avsnitt, då skulle allt vara perfekt! Vi på redaktionen ser fram emot några som inte är så, ska vi säga svårarbetade, men till vi fått in några glada frivilliga (helt ärligt, vem som helst skulle duga) får vi dras med de där två! Nu över till veckans nyheter och vilka nyheter vi (läs Trent tyvärr) serverar. Snart, och då pratar vi verkligen snart, så har vi WWE och deras program lätt tillgängligt för alla här i Sverige, se det är stora och goda nyheter! Dessutom, som vanligt, är allt skvaller och allt av vikt och mindre vikt med.



18 kommentarer:

  1. Bra nyheter som vanligt Trent, Jag personligen kan inte vänta tills vi i Sverige får WWE Network, Se alla WWE PPV och allt mer :D

    SvaraRadera
  2. Hunter_Hearst_Helmsley3 augusti 2014 kl. 15:23

    Kul att vi får WWE Network. Att WWE:s program inte sänds i norden har gjort det väldigt enkelt för WWE. Det finns inga tv-kanaler som man måste förhandla med osv. Annorlunda mot engelska öarna och Tyskland där Sky härskar. Sen har vi bredbandsinfrastrukturen för att klara av sånt här. Att HBO och Netflix är väldigt populärt här har säkert också haft in inverkan. Netflix har väl uppåt en miljon användare i Sverige

    SvaraRadera
  3. Har haft WWE Network en månad ungefär, fick en länk via WWE där jag blev inbjuden som testare, enda motkravet var att jag efter en vecka fick fylla i en utvärdering. Kommer att beställa detta när det släpps.

    Med vänlig hälsning Ade

    SvaraRadera
  4. Tack för dessa underbara nyheter! hoppas de kommer på Viasat eller Canal Digital då. ja kommer skaffa de direkt

    SvaraRadera
  5. Tack för goda nyheter! Låter toppen med Network, jag hoppas vi får se Raw och Smackdown här eftersom de inte har några andra exklusiva visningsavtal (som i många andra länder). Men det kanske är att hoppas för mycket...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjena Nafmo WWE Network kommer inte sända Raw, Smackdown live eftersom att dom går på dom USA kanel, men WWE Network kommer lägga upp efter att dom har sänt live på tv på WWE Network

      Radera
    2. Jag vet att de inte gör det i USA, frågan är ju om vi får exakt samma nätverk här som där. Oavsett kommer jag aldrig ha möjlighet att se något av det här live, bor liksom i fel tidszon (när jag var student en gång på det glada 1990-talet så kunde jag vända på dygnet och se på wrestling-ppv:er live på sattelitlänk på Intelsat 45 grader väst, det var tider det...).

      Radera
  6. Tack för nyheterna Trent :)

    SvaraRadera
  7. riktigt bra nyheter som vanligt :)

    SvaraRadera
  8. Tack för nyhetena

    SvaraRadera
  9. Tack för nyheterna

    SvaraRadera
  10. Tack för att du fixat wwe network till Sverige, är det för att du och hogan är bästisar? Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja så måste det ju vara, Hogan och jag är lika tajta som ett par jeans i slutet på sjuttiotalet! :) Och självklart tar jag åt mig äran för allt, allt och allt. Jag menar, jag är ju Trent, räcker inte det? :)

      Radera
    2. Tur vi har dig! Med vänlig hälsning, Jerry the king

      Radera
  11. Tack som alltid för dem underbara nyheterna!

    SvaraRadera
  12. @Trent: När det nu släpps nästa vecka, kolla om du får några värvningslänkar (de har ju kört en del såna i USA). Jag bistår dig gärna med lite WWE shop-presentkort när jag prenumererar (för det har jag tänkt mig göra).

    SvaraRadera
  13. Hunter_Hearst_Helmsley9 augusti 2014 kl. 16:41

    Oj vad peppad jag är inför nästa Wrestlingpalatset

    Alla alla alla alla och alla borde åka till Malmö och/eller Göteborg den helgen. HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

    SvaraRadera
  14. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera