söndag 10 augusti 2014

This Weeks WWE Wrestling News Del Rio No Mas!

Ännu en ny vecka och det kan ju vara ganska så trist nu när semestern är slut och jobbet kallar. Men, det finns en räddning, det finns något som kan göra er dag lite enklare att ta sig igenom och det är veckans nyheter. Självklart kan ni också rädda hela veckan genom att titta på avsnitten varje dag men då bör du ha bra kräkreflexer eller en stor hink eftersom det kan bli en aning jobbigt att ha Trent i sin dator varje dag. Dock slipper ni Bruno så varför inte pröva? Hur som helst, två fullmatade avsnitt hittar ni här under och ni får alla detaljer om  Alberto Del Rios avsked, vem i WWE hänger upp dojorna och slutar att brottas, vem mer som fått sparken, vem som tänker göra comeback, vad gamla legender sysslar med och mycket mycket mer! Dessutom, nyheter och kort klipp från TNA! Glöm inte, din kommentar är vårt levebröd!





14 kommentarer:

  1. Tack för klippet. Alltid trist med folk som inte kan uppföra sig...

    Ser fram emot WWE Network, och vad gäller loggan misstänker jag att de ska pensionera "klotter"-loggan snart och ersätta den med den raka loggan. Fast det har jag trott ett halvår redan, vi får väl se vad som händer...

    SvaraRadera
  2. Stort tack Trent, och en klapp på axeln, Tror stenhårt på att ADR har gjort bort sig fullständigt flera ggr och detta var droppen. En jävligt bra brottare. Men kommer inte saknas. Vill inte heller se Hulken tillbaka i ringen, så den behöver dom inte visa i en sändning tack. Annars väntar man spänt på Network. ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  3. Tack för Nyheterna :)

    SvaraRadera
  4. Tack för nyheterna

    SvaraRadera
  5. mm ADR måste ha gjort bort sig rejält..som skrevs ovan.
    tycker nånstans att representerar man wwe så ska man
    kunna vara professionellt överallt..eller hur ?

    SvaraRadera
  6. Tack för nyheterna.

    SvaraRadera
  7. bra jobbat med detta, dock bör jag säga att jag gillar inte hur redigeringen är ligger för snävt så vissa ord försvinner.. något att tänka på i framtiden

    SvaraRadera
  8. Tack för nyheterna :) Del Rio var väl lite intressant i början när han var heel men han har blivit tråkigare och tråkigare. Är nog ingen brottare som kommer att sakna.

    SvaraRadera
  9. Tack för nyheterna :)
    nu har jag skaffat mig WWE Network :)
    och jag har även ny videokamera så mina klipp kommer ha
    mycket bättre bild och ljud nu ;)

    SvaraRadera
  10. Tack för nyheterna. // Kane81

    SvaraRadera
  11. Del Rio är ingen jag kommer sakna. Bra brottare, men ingen bra gimmick. Han kom ständigt ut till gräshoppor.
    Funderar starkt på att skaffa WWE Network. Har man Netflix så kan man la lika gärna pröjsa lika mycket för WWE:s produkt.

    SvaraRadera
  12. Om de kör någon värvningskampanj och någon vill värva mig som WWE Network-prenumerant så får ni gärna skicka en länk (epostadressen finns på hemsidan som länkas via namnet). Tänkte prenumerera ikväll eller imorgon...

    SvaraRadera
  13. Härliga klipp som alltid Trent.

    Har själv haft network sedan det släpptes via VPN men nu är det ju läge för alla att visa sitt stöd för WWE här i sverige så att det kanske kan bli någon turné i framtiden om de får upp ögonen för oss precis som du sa.

    Tycker det är tråkigt med Del Rio men ändå inte eftersom WWE redan verkade trötta på honom då de sen tidigare raderat El Locale (Ricardo) från rostern och han var faktiskt aldrig riktigt samma person utan sina bilar och sin Ricardo.

    Kul med lite TNA snack också får jag säga, följer Impact varje vecka och de senaste showerna från Hammerstein Ballroom har ju varit riktigt bra, lite oldschool ECW blandat med härlig X-Division och underbart att Low Ki är tillbaka, han är alltid en fröjd att se i ringen, nästa Impact tror jag det var så ska vi få återse Tajiri också, en talang jag tycker WWE kastade åt sidan i onödan.

    SvaraRadera
  14. Kollar alltid klippen på bloggen! Har skaffat wwe network! Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera