söndag 28 april 2013

This Weeks Wrestling News The Valley of the Action Figures

Här får ni följa ännu en installation med nyheter från wrestlingvärlden som inleder med Trents jakt på en ny kollega. Eftersom episoden är filmad i Göteborg kommer ni att träffa på en hel hög med favoriter från förr, och så kanske några andra mindre favorittippade karaktärer! Häng med till Glenntown här nedanför och så kommer ni ihåg att titta in senare i veckan också eftersom vi dunkar på med ännu ett avsnitt av "The Bruno Show" och en glänsande rapport från helgens storgala på Trägår´n, Ultimate Vengeance!


20 kommentarer:

  1. Tack Bruno och Trent för dom varma hälsningarna.
    Alltid lika trevligt att se er på bloggen.
    Mvh Ade

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och även in real life såklart
      Mvh Ade.

      Radera
  2. Gött gött gött! TSA..!
    Härligt! Two man band tillbaka och allt är sig likt, för vem gillar förändring egentligen???

    Jag skulle vilja att Trent går till Bad Buddah igen och hälsar från mig... Kan du göra det Trent? Jag lovar dig, han vet vem jag är så knata iväg du med ett leende på läpparna och glömt inte att filma.... (harkel).

    //werd

    SvaraRadera
  3. Tack för ett bra klipp. Var härligt o se det live oxå. Nä kan ju vara lite svårt med dialekten de förstod ju mig inte ens i göteborg när jag skulle beställa en cola i baren.
    Hälsningar Henrik Friberg

    SvaraRadera
  4. Bruno "the return of the king" Arvidsson!!

    välkommen tillbaka

    SvaraRadera
  5. välkommen tillbaks bruno..

    SvaraRadera
  6. Härligt att du är tillbaka Bruno:) Tack för nyheterna Bruno och Trent:)

    /Cena Sucks

    SvaraRadera
  7. Riktigt kul att se er i samma(!) bild igen, era framtida "Hall of Fame"-are.

    SvaraRadera
  8. mycket bra klipp Trent och bruno. kul att se dig igen bruno i bloggen. Ja jag känner killer på fb men när han väll är på galor som inte vi kan se så är det ändå kul att visa sitt stöd med att ni hälsar honom men ni behöver inte göra det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej bruno och trent jag electrico och kim96 har träfat killer på riktigt och blev vänner med han och har han som en vän på fb men nästa gång som ni ser han so kommer han säkert ha ett medlande till er och jag kan stava hjälp utan problem men det kan du inte bruno det värkar så ett bra klipp och liberoffice är inte so bra hjälp för mig som ni tror och jag har ett svårt problem med min stavning svårigheter men det blir bättre och kim96 läser oftast det jag skriver innan jag skriver det till er och tycker att det är bra stavat men visa ord tycker han va fel stavat men han för står dom en då hej då hälsar electrico till bruno och trent bra klipp och bruno du kanske ska lära dig skriva hjälp för det ordet kommer ofta till hjälp

      Radera
    2. Tackar för klippet:) Trevligt att du tillbaka tjockis:)

      /Hamul

      Radera
    3. menade Bruno alltså:)

      Radera
  9. Vällkomen tillbaka Bruno, vi har saknat dig
    /MRAwesome

    SvaraRadera
  10. Ett mycket trevligt klipp:) Härligt att ha dig tillbaka Bruno:)



    /Granis

    SvaraRadera
  11. Välkommen tillbaka Bruno!

    Och som vanligt många tack för nyheterna :)

    SvaraRadera
  12. Välkommen tillbaks Bruno!!

    Bra nyheter och prat som vanligt gubbar!

    /lallare2

    SvaraRadera
  13. 619 619?
    Kan man nå Mamacita på det numret, månntro?

    SvaraRadera
  14. Välkommen tillbaka Bruno , var snäll mot Trent nu! Han är väl din chef? Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  15. Galan i Göteborg var riktigt bra, jag ser fram emot ert lilla klipp från den :)

    /Methusalem

    SvaraRadera
  16. Jätte roligt att Bruno är tillbaka, Ni tillsammans för wrestlingsverige framåt.

    SvaraRadera