söndag 7 april 2013

This Weeks News, inga WM spoilers 8 april

För att ni ska hålla er lugna innan resultatet från Wrestlemaniatippningen kommer har er ledstjärna här i livet, the hardest working man in wrestling, Trent The Savior MacGregor förberett ett litet nyhetsklipp så att ni inte hungrar ihjäl er. Klippet är fritt från Wrestlemaniaspoilers eftersom det är inspelat innan storgalan. Gå in och glöm inte att lämna era ödmjuka kommentarer till mannen som alldeles ensam håller upp wrestlingintresset för så många i Sverige. Dessutom, glöm inte att hålla utkik efter klipp från helgens holmgång på Wrestlingpalatset och självklart den redan nämnda tippningen.

The Swedish Version- Den svenska versionen

Hold your horses! Take it easy, Trent has yet to count all the points for the Wrestlemania competition but of course he would not want to disappoint you so here you are, fresh news without any Wrestlemania spoilers from your guiding star, the hardest working man in wrestling, Trent The Savior MacGregor. Enjoy but dont forget to leave your comments to this giving man! Also, keep an eye out for the results from the Wrestlemania competition and also the report from the Swedish wrestling extra vaganza from SWS Wrestlingpalatset in Malmö.

The English speaking version-Den engelska versionen


16 kommentarer:

  1. Tack för ett bra klipp Trent. Klart du ska köpa alla t-shirtsen. Du är som Chris Jericho fast med t-shirts the man of 1004 t-shirts. Klart vi älskar dig men det vet du ju.
    Hälsningar Henrik

    SvaraRadera
  2. Rätt snygga tröjor. Tycker Del Rios svarta såg riktigt bra ut. Problemet är bara att jag inte gillar honom som wrestler så jag skulle inte kunna tänka mig att köpa en sådan, även om jag tycker att den är stilig.
    Får fortsätta slita på min CM Punk-tisha.

    SvaraRadera
  3. Bra klipp Trent! mycket bra jobbat!

    SvaraRadera
  4. Betalar du fullpris för tröjorna eller får du en bättre deal? Jag menar, du är ju ändå Trent.
    Vilken är din favorittröja all time?

    SvaraRadera
  5. Hans favorit tröja är "I Hate Mr PPV"

    Mvh Ade

    SvaraRadera
  6. Hunter_Hearst_Helmsley8 april 2013 kl. 12:10

    Nej nu håller jag inte med dig alls Trent. WWE går visst för långt med sitt välgörenhetstjafs. De gör det inte alls för att vara snälla och godhjärtade utan för just goodwill och reklam. Om de verkligen gjorde det för att vara godhjärtade och snälla så hade de inte behövt trycka ner budskapet om det i halsen på fansen

    SvaraRadera
  7. Hunter_Hearst_Helmsley8 april 2013 kl. 12:19

    Men bra klipp i övrigt :)

    SvaraRadera
  8. Tack för nyheterna Trent!
    Nja, jag skulle nog inte köpa någon av de tishorna som du nämnde. Dels för att de inte var alltför snygga, men också för att det inte var någon favvo superstar heller. Men smaken är som...

    SvaraRadera
  9. Trent? En tröja som jag skulle kunna tänka mig att köpa är Fandangos, om han har någon.
    /John Nord

    SvaraRadera
  10. Tack! Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  11. Tycker att den gula Del Rio T shirten såg riktigt snygg ut, blir nog att köpa inom en snar framtid. Mycket bra show förövrigt.

    SvaraRadera
  12. Nej, Trent de var inte jag som frågade om Bruno:s nedräkning:)

    Del Rio:s gula tröja var nog den snyggaste du visade.

    /Cena Sucks

    SvaraRadera
  13. Glömde tacka för ett fantastiskt klipp:)

    /Cena Sucks

    SvaraRadera
  14. Nu får WWE snabba på. Tror det är fler än jag som vill ha en Fandango-tröja!

    SvaraRadera
  15. Stephanie läste nog i fel kolumn häromsistens när hon pratade om en 25-procentig ökning av intäkterna.
    Det var inte sociala medier det gällde, utan t-shirtförsäljning till Karlstad.

    SvaraRadera