söndag 14 april 2013

This Weeks TREN-Mendous Wrestling News

Den som väntar på något gott väntar alltid för länge eftersom det inte är något roligt att vänta! Men vänta nu, är det verkligen så eller har vi fått det om bakfoten? Att vänta eller inte, det är frågan och svaret på det är att ni får faktiskt vänta en dag till innan ni får veta hur det gick med Wrestlemaniatippningen. Klocka in imorgon tisdag så lovar vi att ni får veta både var ni kom i tippningen och vem som vann. Dessutom ser ni till att vässa pennan så att ni på onsdag kan vara med och lösa Melodiwrestlingkrysset med ingen mindre än, Bruno the Bitter. Men till dess, varför inte titta på veckans nyheter?

Sadly enough we have not had time to tape an English version of the news this week. If you are interested in watching the news in English, please let us know and we will see to it that we are up to date in English again next week.

This Weeks Wrestling News





20 kommentarer:

  1. Tack för klippet, jag ska försöka börja se på de här klippen. Har inte gjort det förut, mest för att jag föredrar att läsa framför att lyssna på bloggar :-)

    Förresten, hos mig blir du alldeles blå i ansiktet i klippet. Fel på min eller din sida?

    SvaraRadera
  2. Härligt nyhets klipp och du är är allas favorit Trent

    SvaraRadera
  3. många bra och intressanta nyheter. Jag trodde att mascarita sagrada skulle bli den bästa junior-lutchdoren som dom kallas där. imponerande. Skall bli kul att se bruno igen.

    Bra klipp! det tackar jag för.

    SvaraRadera
    Svar
    1. När jag kollade på senaste this week in wwe på eurosport, var det fler än jag som såg någon i publiken som höll upp en norsk flagga? det var precis i början av programmet.

      Radera
    2. Japp, om man tittar på hela Raw så ser man den ganska många gånger

      Radera
  4. Tack Trent för återigen bra nyheter! Det är bra att du håller bloggen i liv, det gör att wrestlingen blir ännu roligare att följa. Hoppas att du är tillbaka på eurosport snart, tittade på this week idag, pallar snart inte se mera medan sådan usel kommentator som det är nu. Tack också för WM tippningen, det var mycket roligt även fast det gick riktigt uselt för mig, undrar om jag ens hade något rätt:)// Kane 81

    SvaraRadera
  5. ok ok ok ok ok men jag har ingett stavnings program för det kosta pengar i månaden 150 kr till 200 kr det är mycket pengar i månaden. Min familj och jag har inte så bra men pengar vi klara os precis med budgeten. Det sista pengarna har vi till mat och andra grejer men vi har inte råd att betala ett program För min stavning om ni undrar det. Jag blir arg när folk driver med mina stavnings problem. Så nu vet ni varför jag inte kan stava så lett och föresten bra klipp vad tyckte du om min stavning nu då.

    trent hälsar electrico min fråga va att du skulle sega till dom att sluta reta mig men du bablade upp annat
    för jag skriver fel som fan och dina tröjer som du gör hur gör du dom för jag skulle vill göra en tröja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror han fixar dem hos Tryckfelsnisse i Karlstad, det är ett litet källartryckeri som kör både fyrfärg och printscreen. Blir riktigt fina kreationer där. Bra gubbar som jobbar.

      Radera
  6. Tack Trent ! Klart vi alla älskar dig! Vem tror du kommer att ta wwe bältet från John cena? Jag tror och hoppas att det blir CM punk kanske på summer slam! Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  7. Kanonbra klipp Trent som alltid. Din T-shirt samling är inte liten du har en walking closet till bara dom hehe. Det är bara synd att det är så dyrt o köpa dom från WWEShop men vill man ha de äkta så får man ju köpa där.
    Hälsningar Henrik

    SvaraRadera
  8. Grymt klipp som vanligt!
    /MRAwesome

    SvaraRadera
  9. Tackar för ett trevligt klipp Trent:)

    /Cena Sucks

    SvaraRadera
  10. Jag undrade om jag kunde få en tröja, för du visade upp en massa fina tröjor i det förra klippet.
    Men det var ett skämt, jag skojade bara.

    SvaraRadera
  11. Mycket bra och intressant nyhetsklipp. Den där Jericho-tröjan, den svarta, var riktigt snygg.

    SvaraRadera
  12. Riktigt coola tröjor, har du räknat hur många du har? Ska hålla ett öga på ebay om Jerichotröjan dyker upp där.

    SvaraRadera
  13. Tack för klippet. Härligt med tröjor. Får handla på wwe-shopen snart igen. Synd att de infört nån sorts tullavgift direkt på hemsidan. Tidigare blev det bara fraktkostnad och om tull var aktuellt skedde det i Sverige. Har för mig att tull var aktuellt för summor över 1300 kr. Inte helt hundra men har aldrig behövt betala tull tidigare.

    SvaraRadera
  14. Electrico: Här kommer ett tips: med den nya Internet Explorer versionen så får du stor hjälp med stavningen. För den versionen röd markerar alla fel du skriver på det svenska språket. Först när du stavat rätt så försvinner den röda linjen under orden.

    /Cena Sucks

    SvaraRadera
  15. Tackar Trent för nyheterna!

    Trent: Vilken är den fulaste tröjan du har?

    /Granis

    SvaraRadera
  16. Trent: vilka är de fulaste kalsongerna du har?

    SvaraRadera
  17. Grymt som vanligt Trent!
    En fråga, du har kanske svarat på den förut eller dragit upp svaret. Men min fråga lyder - Har du sett någon Wrestlemania live i USA?

    Sen bra att du håller bloggen levande. Kul med bitter Bruno tillbaks. Har sett på eurosport några gånger sen ni slutade. Han som kommenterar nu har lite humor iblland tror han lärt sog av kungarna T och B.

    /lallare2

    SvaraRadera