torsdag 4 april 2013

Inför Wrestlemania XXIX, the predictions!

Nu börjar det verkligen dra ihop sig till tippning men innan ni skriver ned era rader så föreslår vi att ni tar och tittar på klippet nedan. Vem vet, Trent kanske har någon bra idé? Hahahahahahahahahahahahahahahahaha!

The Swedish Version- Den svenska versionen!

It is getting close to game time but before you enter our competition you might want to take some time to listen to Trent and his thoughts about the upcoming event, you might learn something! Hahahahahahahaha!

The English Version-Den engelska versionen!

31 kommentarer:

  1. Härligt, Trent! Och härligt att det äntligen är dags för en gala! Har ju varit en förbannat lång väntan sedan Elimination Chamber!
    Ser verkligen fram emot tippningen, och lika mycket som jag gör det, lika nyfiken är jag på vilka bisarra sätt wrestlarnas namn kommer stavas i vissas tips!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas verkilgen att Ziggler cashar in sin MITB briefcase och blir ny WHC. Han förtjänar det verkligen.

    SvaraRadera
  3. Hej Trent.
    Jag skulle idag kolla på veangence DVD:n som jag fick av er. när jag satte in skivan så stod det "det är inte tillåtet att spela upp denna skiva pga områdeskoden"
    Ni sa att dvd:n var regionsfri. betyder det att man kan kolla på den även här i Svergie? Eller varför säger dvd boxen så över huvud taget? Jag har en bild på TV:n också när det står så som bevis av detta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kim96,
      jag har ingen aning. Vengeance DVDn var det någon som skänkte till oss att ha som pris, mer vet jag inte. Vad din box säger och gör har jag ingen aning om heller, troligtvis är den inte kompatibel med DVDn du vann. Mer vet jag inte och mer kan jag inte göra.
      Trent

      Radera
    2. Mr Bruno Arvidsson4 april 2013 kl. 12:19

      Vad kul att höra från dig Kim96... NOT!
      Speciellt som du åter inte har en aning om vad du pratar om. Titta på detta klipp och tala sedan om vad du inte förstår!

      http://youtu.be/UJZJrUIVTyM?t=8m

      8 minuter in i klippet tycker jag själv att jag är ÖVERTYDLIG när jag säger att DVD'n är Region 1-klassad.

      Radera
  4. Tack för klippet Trent, ser fram emot tippningen!

    SvaraRadera
  5. Mr Bruno Arvidsson4 april 2013 kl. 12:22

    När jag ändå är här och skriver så vill jag gärna att ni gör ett besök på min YouTube-kanal.

    www.youtube.com/brunoarvidsson

    Har ni tittat på klippen där kan jag glädja er med att krysset redan nu finns att hämta på följande direktlänk:

    http://sverigesradio.se/Diverse/AppData/isidor/images/News_images/2078/2747685_400_439.jpg

    Var redo!

    SvaraRadera
  6. Ja, vi tackar Bruno Arvidsson för detta förtydligande angående Vengeance DVDn. Jag kan väl hålla med honom om att han är övertydlig om regionen och bara säga till Kim96, -Var någonstans säger Bruno att den är regionsfri?
    Ibland, men väldigt sällan, gillar jag faktiskt Bruno!
    Trent

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. förlåt att jag stör er. men var kan man köpa DVD boxar så man kan kolla på filmen.

      / HÄLSAR ELECTRICO

      Radera
    3. Det skulle kännas bäst om du kollade upp detta på egen hand.

      Radera
  7. Än en gång får jag samma känslor som Bruno onekligen måste ha haft när han hoppade av! Jag vet inte varför jag håller på med det här och varför jag anstränger mig överhuvudtaget! Radarparet har gjort det igen, ni retar verkligen gallfeber på en och att läsa kommentarerna gör ju bara att man vill hoppa av och lägga ned på plats. Var kan man köpa DVD-boxar? Vad sägs om en affär som säljer DVD-spelare? Jag klarar mig utan dessa intelligensbefriade inlägg, först ett påhopp med en ren skär lögn om vad vi sagt om vinsten från personen ifråga som gjorde så att jag får jobba häcken av mig för att alla ska få ta del av denna blogg och sedan så hoppar hans kompanjon in med kommentarer som gör att man ruttnar. Jag säger som Anders Timell, -Tack för mig, hej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. det va dumt av mig att skriva om boxen varför gjorde jag det jag ska bara tippa WM sen ska jag inte kommentera nåt mer jag vet trant att ni lägger mycket tid på dom klipp
      men jag vill inte reta upp er jag hade en fråga och fick svar men sen är det fler som hakar ner på en för att man skriver något som jag inte fattar varför han ska bli sur men ha det bra och lycka till med WM alla på bloggen hälsar electrico och för resten allt är mitt fel ha det så bra alla

      Radera
    2. Folk blir sura för att du/ni inte lyssnar/läser. Tänk efter några gånger innan du skriver. Fundera om det är en fråga som lämpar sig att ställas till Trent/Bruno. En fråga om DVD-boxar gör det inte. Varför skulle de veta det? Tycker du att de ska ta reda på det och sedan berätta för dig? Är inte det allra enklaste att gå in på exempelvis google och söka själv?
      Ett annat önskemål som Trent/Bruno (och många på bloggen) nämnt ett antal gånger är att du läser igenom var du skrivit. Är det lätt att förstå?
      Du har sagt att du har dyslexi. Det är tråkigt. Men idag finns det skrivprogram som hjälper dig att stava. Word, till exempel. Om du stavar fel, gör felsyftningar, då markerar programmet det med ett färgat streck under det aktuella ordet/stycket (kom inte och säg att du är färgblind också).
      För så som du skriver i dag är det oerhört jobbigt att läsa. Men du bara fortsätter i samma stil.
      Därför undrar jag - kollar du igenom klippen som Trent (och Bruno) laddat upp? Lyssnar du på vad de säger? Du verkar faktiskt inte göra det. Om alla andra uppfattar vad Trent säger, när det i synnerhet är riktat till dig, varför gör inte du det?

      Radera
  8. Trent och Bruno tack för ett strålande arbete:) Tack Kim96 och Electrio för att ni förstör Bruno&Trent:s fantastiska jobb. Allvarligt hur fan tänker ni Kim96 och Electrio??? Synd att ni inte kan bli avstängd på livstid från denna blogg!!

    Tummen upp för Bruno och Trent:s åsikter.

    /Cena Sucks

    SvaraRadera
  9. Låt inte Kim96 och electrio vara med i tippningen. De bör straffas med något stort så kanske fattar att de gjort något stort fel för de kommer aldrig inse vad de gör för fel.

    Hoppas Trent orkar genomföra en tippningstävlingen med övriga.:)

    /Granis

    SvaraRadera
  10. bra klipp trent och jag gillade klippet när du va huk men du ville göra ett klipp en då det va bra och hur mår du nu trent och bruno kul att du skriver något på bloggen
    i gen tack för den klipp som du visade om felet som kim96 hade och att du bre retade att det kan vara så ha det bra bloggen och lycka till alla och i gen tack för klippet trent ha det bra trent och bruno jag kommer bara skriva i dag och på wm sen kommer det ta lån tid innan och på andra tipninar hoppas att det geler kim96 ochså

    SvaraRadera
  11. Läs igenom det du skriver mer än en gång Electrico man fattar noll av det du skriver. Är där en röd linje under det du skriver är där oftast något fel. Lägg inte upp en massa o förstör för oss andra som gillar denna blogg.

    SvaraRadera
  12. Är lite orolig nu. Trent avslutar sitt inlägg med
    Jag säger som Anders Timell, -Tack för mig, hej!
    Innebär detta nu att det är slut med bloggen?

    SvaraRadera
  13. ...bizzarro world?
    Är det bara jag som inte förstår kayfabe nu eller är Trent och the great one who has returned: Bruno fortfarande sura på två "barn" som skriver ord, på en dator, på en blogg, på internet?

    Blåa elefanter, russin som har navelludd på sig och annat som inte mäjkar nån sense at all!


    Till saken varför jag faktiskt kollar bloggen:
    Trentis gör det bra!
    Hur i hela aftonsången du orkar hinna med Malmö när det är rasselmäjnia tider på bloggen är stort. Lika stort som dig. Starkt. Fast ...inte RIKTIGT lika stark som du är..

    ---> ;) <---

    Hoppas mååååånga tippar nu så det blir lite fajt!
    Keep it up Trent.
    Bruno: Kom tillbaka...snälla! Det saknas lite jämnvikt...

    //werd

    (orelaterad fråga: Hur gör ni andra när ni ska posta svar på bloggen? Är ju inlogga med google men jag måste ändå skriva i dom dära oläsliga bokstäverna och siffrorna >:( )

    SvaraRadera
  14. hmm..går det inte att spärra så inte vissa användare inte kan skriva på bloggen ?
    vilka kan ni räkna ut själva.
    har/haft kontakt med personer som har dyslexi och ingen av dom är ens i
    närheten av att skriva lika illa.

    vore åt helvete om bloggen las ner,vardagen blir genast roligare när man
    ser trents klipp :)



    SvaraRadera
  15. Tack för klippet. Nu har jag också äntligen hittat hit från Youtube. Får försöka dra hit min kompis också. På måndag blir det att vara i en Wrestlemania-bubbla här på Orrholmen i Karlstad.

    SvaraRadera
  16. 1: Barrett
    2: Barrett
    3: Tons Of Funk/Naomi/Cameron
    4: Tensai Pinnar Rhodes
    5: Fandango
    6: Team Hell No
    7: Team Hell No
    8: Ryback
    9: Show/Sheamus/Orton
    10: Sheamus pinnar Rollins
    11: Del Rio
    12: Del Rio
    13: Undertaker
    14: Triple H
    15: Rock
    16: Rock
    17: Ryback-Henry
    18: Nej
    19: Nej
    20: RNBUO (size L)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, det vore bra om du la tippningen i rätt tråd, det förenklar mycket för mig att ha allt på samma plats och så slipper jag "tappa" bort eller glömma något.
      Mvh,
      Trent

      Radera
    2. Jag vet, Trent. Jag gjorde det direkt efteråt. Jag skrev in raden på mobilen och då hoppade den plötsligt och obegripligt till det här inlägget i stället.
      Svor och spottade i den efterföljande kommentaren över min förbannade mobiltelefon(som du ser nedan) men valde att radera kommentaren sedan.
      Men som sagt. MacDonalds rad är i tryggt förvar i det korrekta tippklippet.

      Radera
  17. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  18. Tackar för ett bra klipp.
    Svensk Wrestling verkar verkligen vara på framfart.
    Blir nog att boka in sig framöver och få se det live.

    SvaraRadera
  19. 1: The Miz
    2: The Miz
    3: Rhodes Scholars
    4: Brie pins Cameron
    5: Fandango
    6: Team Hell No
    7: Team Hell No
    8: Ryback
    9: The Shield
    10: Dean pins Randy
    11: Del Rio
    12: Ziggler
    13: Undertaker
    14: Triple H
    15: John Cena
    16: John Cena
    17: Team Hell No vs Ziggler/Big E
    18: Yes
    19: Yes
    20: B
    - Felix Berg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, det vore bra om du la tippningen i rätt tråd, det förenklar mycket för mig att ha allt på samma plats och så slipper jag "tappa" bort eller glömma något.
      Mvh,
      Trent

      Radera
  20. 1. Wade Barrett
    2. Wade Barrett
    3. Clay/Tendsai/Naomi/Cameron
    4. Brodus Clay pinnar Cody Rhodes
    5. Chris Jericho(Y2J)
    6. Team Hell No
    7. Team Hell no
    8. Ryback
    9. The Shield
    10.Romen Reigns pinnr Sheamuse
    11. Jack Swagger
    12. Jack Swagger
    13. The Undertaker
    14. Triple H
    15. John Cena
    16. John Cena
    17. Chris Jericho Vs Fandango
    18. Nej
    19. Nej
    20. RBUNO (Tröjan L)


    WWEFan211

    SvaraRadera