onsdag 4 april 2018

Inför Wrestlemania XXXIV med Bruno & Trent WWE Universal Championship Match Lesnar vs Reigns Del 14

Mina damer och herrar, det är dags för main event, för inte lär väl någon annan match gå som sista match på Wrestlemania XXXIV? Brock Lesnar eller Roman Reigns? Bruno och Trent tycker att det är enkelt, men det tycker de alltid och så har de fel ändå! Missa inte detta och de två återstående, ja tro det eller ej men det finns två delar kvar, avsnitten och framför allt, missa inte tippningen som kommer ut på fredag.



2 kommentarer:

  1. Lättaste matchen att tippa, Reigns tar bältet och kommer hålla de ett bra tag (iaf tills dom känner att Strowman är värd de) Tyvärr, jag har inget emot Reigns men han e så dålig på micken och inte alls trovärdig i de han säger och gör. Jag har märkt nu med denna fejden att inte lika många buar åt honom längre, sen om dom gått på WWEs försök eller om Brock inte heller är så populär, de lär vi ju märka på Raw på Måndag, Har tjötat om detta länge nu, vänd Roman Heel och låt han va ett riktigt svin. till slut kommer publiken gilla de

    SvaraRadera
  2. Ja här håller jag med Daniel om det mesta.
    * Lättaste matchen att tippa
    * Reigns tar bältet
    * Det är inte längre lika många som buar åt Reigns längre.
    * Reigns borde vända Heel

    Däremot tycker jag inte att Reigns är speciellt dålig på micken längre. Han var det i början, men han har blivit mycket bättre.

    Kommer Reigns att vinna? JA
    Kommer Reigns att ta titeln? JA
    Kommer Reigns att vända heel? NEJ

    SvaraRadera