söndag 7 december 2014

This Weeks WWE Wrestling News Mr Hinx in SPECTRE

Söndag kväll den andra advent och advent betyder väntan men er väntan är över. Här har ni det ni längtat och trängtat efter hela veckan, nyheterna från Please Do Not Try This At Home med allas favorit (och så ryktas det om att Trent är med också). Vi pratar om den nya Bond-rullen, vi diskuterar vad som hänt med Fandango, vi tar upp det allra viktigaste som hänt och vi fick dessutom med, på håret, det allra senaste om CM Punk och UFC. Det är bara att hoppa in på klippet nedan. Glöm inte heller att hoppa på tippningen nästa helg, TLC, årets sista tippning!



7 kommentarer:

  1. Tack för klippet. Som jag skrev i förra klippet håller jag med om att Brocksituationen börjar bli löjlig. Å andra sidan betyder det att vi får se mer av midcard-brottarna, och det är de jag gillar (jag älskade WCWs cruiserweight-division på sin tid).

    Har inte hört CM Punk-intervjun, men jag började läsa ett refererat, och det verkade intressant. Det skulle vara intressant att höra fler sidor av saken, men jag tror nog inte han sitter och ljuger i alla fall. Stone Colds Vince-intervju var också riktigt intressant att se/lyssna på. Det är inte så ofta man får höra sådana "out of character"-intervjuer. Och så tyckte jag det var lite kul med hans "Since I own this network, we can have fifteen more minutes" :-)

    SvaraRadera
  2. Tack för Nyheterna och ett STORT Grattis! CM Punk i UFC alltså kan bli kul men tror inte på någon vidare framgång tyvärr. Men hoppas kan man ju. Ska sprida den sista Tippningen till så många ja kan så att vi blir fler än vi brukar så ni kan gå in i Julfirande o nyårsfirande med vetskapen att Tippningen är kul och lockande så de blir av nästa år också

    SvaraRadera
  3. Tack för nyheterna.

    SvaraRadera
  4. cm punk i ufc..mm tror han kommer klara sig bra.han har bakgrund
    i kampsport.
    sjyssta nyheter :)

    SvaraRadera
  5. Tack för nyheterna och ett stort grattis på födelsedagen Trent :)

    SvaraRadera
  6. Kan nån hjälpa mig med en sak. I Augusti tecknade ja 6 månaders abonnemang på wwe network. Ok dom har dragit pengar varje månad så de har funkat kanon förutom förra månaden. då drog dom 2 ggr på samma månad. ja kontakta dom o försökte förklara att ja ville ha 100 kr tillbaka men dom fattade inte va ja menade, o ville att ja skulle ringa dom. Men de kostar ju skit mkt, så sa nej. o nu drog dom senast den 24 Nov 100kr. Och när ja skulle kolla igår så är ja inte abonnent längre. De står att ja ska förnya trots att ja valde att ha de i 6 månader. Fattar ingenting och är ärligt talat trött på dom. Några råd va ja kan göra? tacksam för all hjälp

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skicka ett utdrag på det du betalat, månad för månad och ifrågasätt igen, något annat tips har jag tyvärr inte.

      Radera