söndag 30 november 2014

This Weeks WWE Wrestling News The Champ is not here!

Söndag kväll och trots att Trent har gått i ett segerrus hela helgen efter hans triumf i Survivor Series-tippningen så har han lyckats knåpa ihop ett litet nyhetsklipp. Dessutom får ni se lite "bakom scen"-bilder som visar hur det går till med att dela ut priser. Vi på redaktionen ställer oss tveksamma till detta och kommer att titta närmare på det så fort vi är klara med att måla det stora korset i taket som vi hållt på med ända sedan resultatet från tippningen kom in. Lycka till med seendet och glöm inte att lämna edra kommentarer och sprida detta klipp så mycket ni kan. Tack igen på förhand, det vore kul om några faktiskt hörsammade denna vädjan, då skulle vi nog kunna dubbla antalet, två är faktiskt dubbelt så mycket som en! Skärpning!



18 kommentarer:

  1. Trevligt med intressanta nyheter. man får bara gratulera trent för sin vinst.
    Brock lesnar var det ja, Han kan ingen wrestling alls. Han kör alldeles för mycket UFC-style. Han var bättre förr då han kunde wrestling. Jag fattar inte varför han blev champion om han var borta så länge.

    SvaraRadera
  2. Tack för nyheterna Trent:) Jag tycker en mästare ska vara närvarande och synas. Sen hoppas jag Brock Lesnar tappar bältet snart för han har aldrig varit någon favoriter för mig och är urtråkig i ringen.

    SvaraRadera
  3. Tror wwe tappar mycket på en frånvarande mästare. Tyckte dom hanterade det bättre med The rock. Plocka bältet på RR, Försvara det på en PPV och sedan droppa dem WM.
    Jag har förstår så kommer brock hålla bältet till WM och där droppar till vinnaren i RR (Reigns).

    Jag lysnade också på punk's pod. Han hade inte stängt dörren helt till WWE när han gick ut. Men WWE hantering av det gör att han inte vill komma tillbaka (vägade betala ut royaltys, Stänger av han och samtligt säger han är på ledighet, Skicka hans uppsägning paper hans bröllops dag).
    Han tycker HHH är en ego trippad idiot som tar andras ide och säger det är hans.
    Ryback tycker han är en dom idiot med noll i skill som inte vet vad han håller på med. Han skadar folk genom att missa (t.ex skulle han kasta punk genom ett bort men missade bordet och kasta han på betong golvet istället).
    Men det som punk tycker sämst om är WWE läkare som han inte ger mycket för.
    Punk hade aldrig några problem med Vince, Eller Cena eller någon annan där. Hade mycket väl kunna komma tillbaka som deltidare om inte WWE varit så klumpiga.

    SvaraRadera
  4. Tack för bra nyheter. Säger bara CM Punk asså, äntligen än ärlig person som tar bladet ur munnen, Från ett annars mytomanisk WWE värld där allt e byggt på Storylines. Tror på hans ord till 100% och han e väl inte den enda som sagt att Triple H är egotrippad tror dom orden kommer från The Rock också. Den andra frågan, Nej Jag tycker att ett Mästarbälte ska sättas på spel på varje storgala, Nu har ju tjusningen med ett mästarbälte liksom försvunnit. Även om ja inte tycker att John Cena ska ha de på ett bra tag igen, och ja e fruktansvärt trött på matcherna Cena VS Lesnar hade hellre sätt Orton VS Lesnar, för Orton är en 10 ggr bättre Wrestler än Cena. Men men förvånar mig inte om Lesnar bara kan möta Cena

    SvaraRadera
  5. Saknar Punk grymt mycket, han är värd guld för WWE!
    Bit i det sura äpplet HHH och låt Punk få vad han vill ha.

    Brock Lesnar är bara tråkig, kan inte snacka i micken och är ju aldrig där.
    Tycker det är värdelöst att man låter någon som inte är bokad på heltid ta bältet!

    SvaraRadera
  6. brock lesnar borde visa sig oftare..men för mig hans kontrakt är utformat
    så att han inte behöver visa sig på alla galor.rätta mig om jag har fel,läst
    det nånstans på nätet..men allt på nätet stämmer inte.

    cm punk podden har jag inte lyssnat på hela än..bara läst utdrag ur
    den. tror inte han kommer dyka upp i wwe mera..

    SvaraRadera
  7. En fråga till Bruno och Trent:

    På tv3 tiden när Bruno och Hoa Hoa visade några matcher per program på tv3, så var de ju nästan alltid typ någon stjärna mot något som var lika bra som en säckpotatis i ringen och matcher höll på några minuter och var en form av uppvisningar för wrestlingstjärnan bara. Medan nu är de ju nästan alltid relativt bra brottare hela tiden som möts i ringen.

    Min fråga är när slutade wwf/wcw/wwe med den typen av matcher där de var typ Lex luger vs. slagpåse eller Undertaker vs. Pete Steel(En säckpotatis) eller Ludvid Borga vs. Mick Love(slagpåse) eller Nasty Boys vs. två lik och i stället började att satsa med att köra relativt bra matcher mellan kända brottare hela tiden under vanliga veckor då de inte var galor.

    Skulle vara kul om ni hade något svar på min fråga :) Var borta från wrestlingen mellan 1998-2006 så därför är jag lite nyfiken om ni har något bra svar på var man kan hitta en brytpunk då alla liken blev utkastade ur wwf/wwe typ :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var väl när Raw kom som de började med "riktiga" matcher även i veckoprogrammen? Annars var det väl stjärnor mot lokala förmågor från platsen de besökte. Det var kanske lättare att plocka upp framtida stjärnor på det sättet, men det var inte väldigt kul att se på i längden...

      Radera

  8. Brock is the beast!
    Hans frånvaro tycker jag har varit tråkigt men jag tycker han passar som WWE champion mer. Han avslutade Undertakers wrestlemania streak (inte för att jag gillar det men det var enormt)
    Han blev tidernas yngsta champion när han var 25 år när han besegrade The Rock under Summerslam 2002.
    Jag tycker bara personligen att han är mer ämnad att vara WWE champion.

    SvaraRadera
  9. Brock är urtråkig, så att vi slipper se honom gör inte så mycket. Tråkigt bara att han ska hogga ett bälte han aldrig försvarar. Förr i tiden brukade de sätta dit folk på "30 day compete clause" på mästarbältena. Det bästa vore om de kunde ta bältet på det och ge det till någon som förtjänar det, typ Ziggler eller Cesaro.

    Punk var bra, men han är borta, så det är bara att se framåt.

    Paige gjorde det j-igt bra på Survivor Series, förresten, henne hoppas jag de pushar ordentligt framöver (och glömmer bort Brie-systrarna igen).

    SvaraRadera
  10. Mästartiteln borde försvaras på varje PPV, i övrigt gör det inte så mycket att Brock inte visar sig så mycket. Mästartiteln skulle ändå aldrig byta ägare på Raw eller Smackdown och Heyman fungerar bra som representant tycker jag. Då är det värre att the anonymus raw GM är tillbaka.

    När The cable guy kom in med Santino iförd mask trodde jag först att det var Big Pappa Dellert. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vill också tipsa om att Scooby-Doo och wrestlemania mysteriet finns på Netflix om någon har missat detta. Klart sevärd.

      Radera
  11. Tack för nyheter. Uppskattar dom väldigt mkt.

    Brock ger wwe lite känsla av verklighet istället för pg-ploj. Så tummen upp för honom som champ. Fattar inte hur man kan tycka han är tråkig i ringen. Har i princip bara gjort bra eller väldigt bra matcher sedan han kom tillbaka. En stor kille som dessutom är väldigt atletisk är ganska ovanligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja, vi har väl olika smak, och det måste man väl få ha ändå:-).

      De två matcherna mellan Cena och Lesnar i sommar/höst har varit som sömnpiller. Ja, bägge är starka. Ja, Brock kan bodyslamma Cena. Än sen då?

      Radera
  12. Anledning till att jag personligen tycker att Lesnar är tråkig i ringen är nog de grepp han utför som jag tycker är för enformiga och sen håller inte hans karisma för jag ska tycka han är intressant. Tycker han helt enkelt inte är intressant att titta på. Han utstrålar heller inte något intressant. Han är en mördarmaskin men har inte den karisman jag söker som ett "monster" behöver ha enligt mig men de är min personliga åsikt och den delar knappast alla med mig :)

    SvaraRadera
  13. Tack för nyheterna Trent :)

    SvaraRadera
  14. Tack för nyheterna.

    SvaraRadera
  15. Tack för nyheterna! Jag tycker att Lesnar borde visa sig lite mer än vad han gör. //kane81

    SvaraRadera