tisdag 23 december 2014

The Total Tippningstabell of 2014

Efter ett helt år av tippning har vi äntligen kommit fram till ett slutresultat och Bruno bjuder till med både en lösning av detta och en genomgång av året som varit. Vem vann tippningen under 2014 och vilka tog hem priserna? Ja, just det framkommer här. Och är du en av de lyckliga fem som vinner, glöm inte att titta på prisklippet som ligger längst ned här, klicka bara på texten så kommer du in på prisklippet. Dessutom, förutom att Bruno och Trent önskar alla en god jul, missa inte Brunos och Trents julklappsutdelning som kommer på självaste julafton. Det kommer att bli ett par rejäla klappar!




KLICKA PÅ DENNA TEXT FÖR ATT SE VAD DU, ELLER ANDRA, VANN!

16 kommentarer:

  1. grattis till vinnaren/alla andra nu som vann i år :)

    och...god jul !

    SvaraRadera
  2. Tack för klippet och God jul till alla.

    SvaraRadera
  3. R 4 H Z M

    God jul och gott nytt år till alla på bloggen.

    SvaraRadera
  4. Missa 1a platsen med 0.4 p. Men bästa resultatet jag haft någon gång. Nu ett brons och ett silver på totalen. Nästa år tar jag guldet! Och slår Bruno!

    Grattis Pulverizer! (Kanske inte pulviserade alla dock:-).

    Mina bokstäver och siffra:
    Z4MHR

    Mr A

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnarna :) Tack Bruno och Trent för er tippningstävling 2014 :) Alltid lika kul att delta i den trots att min placering i totaltabellen var pinsamt dålig :)

    SvaraRadera
  6. Grattis te alla! de har vart ett underbart år, hoppas de blir lika kul nästa år, och att vi blir fler. Go jul och gott nytt Wrestling år

    SvaraRadera
  7. Ett stort grattis till vinnarna!
    Och ett stort tack till världens bästa blogg för åter ett år!
    Kommer tyvärr missa hela Januari för jag kommer vara bortrest! Men kommer hem och tar till tippning i februari!
    God jul och gott nytt alla på bloggen!

    SvaraRadera
  8. Plats 59. Inte alls bra, Slog i alla fall Default.
    och kom SIST på tjockistoppen. Får bli ändring på detta till nästa år.
    Med vänlig hälsning Ade

    SvaraRadera
  9. Z M 4 H R

    God Jul & Gott Nytt År till alla på bloggen.

    SvaraRadera
  10. YES! Utklassningsseger ;)
    Kanske inte... Men jag kollar in här i morgonkväll igen. Ska fundera ut vad jag vill vinna! Jag jobbar inom elektronikhandeln och det är långa dryga dagar dessa tider. Nu sooovaaa.... :)
    God Jul!

    SvaraRadera
  11. Vi hade nog bara tur att johan och en massa siffror glömde tippa.

    Mr A

    SvaraRadera
  12. Står över pris. God Jul alla på bloggen o i synnerhet Bruno och Trent som gör ett hästjobb för att tillfredsställa oss! :) Funderade lite på en regeländring om blir tippning nästa år. Så det ska löna sig att våga chansa lite ibland istället för att fegtippa som undertecknad o kanske några till gärna gör :) T.ex. att ettan i varje tippning får 2 bonuspoäng, tvåan 1 bonuspoäng och trean 0,5 bonuspoäng till totaltabellen. På detta sätt är man heller inte helt rökt jaga ikapp runt 10 poäng när 4-5 galor återstår. Åsikter?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker de är en bra ide Johan:)

      Tycker oxå de tre första som lämnar in sina rader kunde få någon extra bonuspoäng för att de verkligen vågar vara ute i tid och slänga in sin rad utan att ha möjlighet att kopiera andra om de finns möjlighet till de. .

      Radera
  13. Jag väljer Z och går sedan och lägger mig i sängen igen. Är så där döende sjuk som bara män kan bli när de är förkylda...

    SvaraRadera
  14. Hunter_Hearst_Helmsley3 januari 2015 kl. 01:52

    Tillbaka på topp 20 i alla fall. Och då har jag ändå missat galor

    SvaraRadera
  15. Topp 50, för första gången. Det var ju inte så illa. Synd bara att det är på en mindre lista än tidigare, men nåja. Satsar på topp 40 nästa år (måste ju vara realist i alla fall)!

    Och så känner jag att det är dags att vinna en tippning igen, det börjar ju bli ett par år sedan sist nu... :-)

    SvaraRadera