fredag 19 december 2014

WWE TLC 2014, The Official Resultat of the Tippning

Nu kommer det som ni alla väntat på, alla ni miljontals, och miljontals, av bloggmedl... vi menar, alla ni tiotals, och tiotals av bloggmedlemmar! Se vem som vann, se vem som kom sist, och se var just du hamnade på listan. Facit till galan hittar ni här under i textform, resultatlistan hittar ni i klippet. Totaltabellen för 2014 kommer att dyka upp i bloggen inom kort, kanske som en julklapp?

 



 

FACIT TLC 2014
1. JOHN CENA
2. DOLPH ZIGGLER
3. RYBACK
4. BRAY WYATT
5. BIG SHOW
6. RUSEV
7. RUSEV
8. THE USOS
9. THE MIZ & DAMIEN MIZDOW
10. NIKKI BELLA
11. NIKKI BELLA
12. NEW DAY
13. ELVA
14. TRETTON
15. AMBROSE vs WYATT

12 kommentarer:

  1. Ja hur ska det gå för mig.... hmmm ja du/ni.... @$#@&$#@ eller? Hmmm....

    För övrigt fick jag koozin hemskickad av Trent. Den kom fram. Tack.

    Mr A

    SvaraRadera
  2. Chansningarna gick inte hem! Nya tag nästa år! Tack för i år!

    SvaraRadera
  3. Tack för det här året! Ses igen 2015, hoppas jag.

    /Ludvig Borga

    SvaraRadera
  4. hoppas tippningen fortsätter..får ta nya tag nästa år :)

    SvaraRadera
  5. Ja e mkt nöjd! en 15de plats, förhoppningsvis leder de till en topp 30 i slutändan. Ja håller med, vi är inte många som tippar, kanske därför WWE aldrig kommer till norden också. Men vi är Många som älskar denna blogg och Bruno Och Trent, Kärleken är större än alla siffror i världen. Så hoppas ni fortsätter. Vi är en liten Men en skön familj. Go jul och ett riktigt gött år. Nu ser vi fram emot Royal Rumble

    SvaraRadera
  6. Oj! Gick mycket bättre än vad jag trodde... ja poängen var ju inte så hög. Håller med ovanstående talare om hopp för fortsättning av sveriges bästa wrestlingblogg. Do it!

    SvaraRadera
  7. Så nära jag var vinnaren av tippningen men nära skjuten igen hare :) Håller oxå med ovanstående talare och hoppas verkligen att ni vill och orkar fortsätta med bloggen. God jul på er alla på bloggen och speciellt Bruno och Trent som driver denna kanon blogg. :)

    SvaraRadera
  8. Tack för klippet.

    SvaraRadera
  9. Hunter_Hearst_Helmsley21 december 2014 kl. 12:56

    Nr 40 på TLC....suck

    SvaraRadera
  10. Hej
    Tack för tippningen i år.
    Hoppas ni fortsätter med tippningen.
    Men jag tackar för mig. Titta nu mer enbart sporadiskt på RAW. Och ser bara enstaka Galor. Tycker Raw har blir så dålig TV det sista året (dom körde the authority vinkeln minst 12 månader för länge, vet är den är slut nu).
    Men som Sagt vad jag hoppas ni fortsätter tippningen jag kanske kommer tillbaka om WWE tv blir bättre. Men som det ser ut nu kommer jag troligtvis bara titta på RR och kanske VM nästa år.

    /PeterJ

    SvaraRadera
  11. Så nära! Bara en tiondels poäng ifrån en andra vinst detta år. Lovar gott inför nästa år.

    Tack för tipset - och GodJul och Gott Nytt År!

    /Big Poppa

    SvaraRadera
  12. Jag gillade galan. Och jag är på FRAMSIDAN på resultatlistan. Inte illa! Det borde betyda att jag hamnar på topp femtio i år…

    Tusen tack för årets tippningsrunda. Jag hoppas på en nästa år också, speciellt nu som det faktiskt går att se galorna utan att ta till piratwebbsidor...

    SvaraRadera