fredag 28 november 2014

WWE Survivor Series 2014 The Resultat

Äntligen har juryn kommit fram till ett beslut och Bruno har mödosamt gjort ett klipp med resultaten från Survivor Series 2014. Dessutom, efter tvång från Trent, har Bruno tvingats posta priserna från Hell in a Cell och extratävlingarna. Bruno hade väldigt svårt att skiljas från prylarna men de bör dyka upp hos vinnarna inom kort. Det som saknas dock för att allt ska bli fullkomligt är att Ludvig Nilsson hör av sig med sin adress så att Bruno även kan posta det priset. Då det är Trent som postar priserna från Survivor Series räknar vi med att de kommer ut fortare, åtminstone på denna sidan året! Vilka var det som vann då? Gå in på klippet och ta reda på detta. Under klippet hittar ni också själva svaren på frågorna/tipset i textform, varsegoda!




FACIT SURVIVOR SERIES 2014
1.      TEAM CENA
2.      DOLPH ZIGGLER
3.      A) RYBACK  B) MARK HENRY
4.      A) DOLPH ZIGGLER  B) TRE
5.      A) BIG SHOW  B) DOLPH ZIGGLER
6.      BRAY WYATT
7.      NEJ
8.      NIKKI BELLA
9.      NIKKI BELLA
10.     THE MIZ & DAMIEN MIZDOW
11.     NEJ
12.     A) Ströks  B) GOLD & STARDUST
13.     TEAM FACE
14.     ALICIA FOX/EMMA/NAOMI/NATALYA
15.     A) INGEN  B) CAMERON
16.     Frågan ströks
17.     NEJ
18.     JA
19.     JA
20.     FATAL-4-WAY-MATCHEN

23 kommentarer:

  1. Fy fan, vad kass tippning av mig som vanligt men slog i alla fall Granis :)



    SvaraRadera
  2. Gissar på "Alex Riley" i tävlingen.

    SvaraRadera
  3. Hehe det här ska jag ju ta. Var inte långt upp till första platsen. Roligt att jag vann ett pris. Har ju varit 1a på totalen i våras. Men måste vara skärpt till tlc. Inte över än.

    Grattis Trent!

    Jag gissar på the miz i tävlingen.

    MR A

    SvaraRadera
  4. Grattis Trent!

    Heath Slater är det som du har zoomat in.
    Min kära fru Gochristel tror det är Hulk Hogan....

    SvaraRadera
  5. Grattis Trent!


    Jag tror att det är Dean Ambrose som du har zoomat in.

    SvaraRadera
  6. Ja e inne i en riktig sop trend just nu, får hoppas på sista galan att ja kommer topp 30 iaf :) på tävlingen e de solklart Rick Flair, så grattis te den som skrev de först. ha en bra helg

    SvaraRadera
  7. Randy Orton

    En tanke som slog mig var att göra TLC-tippningen dold.
    Vore klart spännande att se raderna publiceras efter 20.00 så man inte kan "tjuvkika" på hur andra tippat.

    Kan iallafall tänkas på till 2015!

    SvaraRadera
  8. Brorsan överraskade stort! Återtog första platsen i släkten, börjar bli dax att knäppa Big poppa pomp på näsan nästa gång! Grattis Trent.

    SvaraRadera
  9. Gissar på British Bulldog

    /Ludvig Borga.

    SvaraRadera
  10. Yes Yes Yes en andra plats:) och ett mycket fint pris! Synd att man har missat några tippningar, kanske hade man varit ännu lite bättre i totaltabellen. Grattis Trent till första platsen. Jag gissar på Shawn Michaels

    //Kane81

    SvaraRadera
  11. Vilka och hur många är det som har tippat samtliga tippningar från början nu när jaaaa66 missa? Jag (Mr A) Bruno och Trent antar jag. Vilka fler?

    Mr A

    SvaraRadera
  12. Nja kunde kanske ha gått bättre. men men, så är det.
    Jag måste bara fråga Bruno: Varför fick man minuspoäng bara för att man skrev fel på "vem som blev survivors"? Du sa på tippningsklippet att man skulle skriva upp dom som är survivors på eleminationmatchen mellan team cena och team authority. jag skrev cena och rollins och det var dom jag trodde skulle stå kvar (vilket inte var så). Inte vem som vinner. du sa ju aldrig att det skulle vara personer från det team man trodde skulle vinna som skulle vara survivors i matchen.
    Samma gällde divas survivors-matchen dock här kunde jag förstå att lite var felskrivet då jag skrev 2 från team heel och 1 från team babyface men fortfarande sa du i klippet ”vilka är survivors i divas team-matchen” och fortfarande är det VILKA. inte ”VILKA från det team tror du är survivors”. Hade du sagt detta så hade jag inte missuppfattat detta.
    Så egentligen fanns det ingen annledning att ge oss som hade gjort detta misstaget, minus poäng bara för fel skrivning eller missuppfattning.
    Dock hade jag gått med om du bara hade skrivit att "svaren inte räknades" och att jag bör ändra dom.
    Jag vill bara veta detta. inget annat.
    Hur som helst Grattis till vinnarna. THE CHAMPS ARE HERE!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men snälla nån, och bäst jag svarar innan Bruno går bärsärkargång! De enda som är survivors i en sådan här match är de som är kvar i det vinnande laget, man räknas inte som survivor förrän matchen är slut och man "överlevt" den. Alltså kan det bara finnas survivors i det vinnande laget, resten i det förlorande laget, oavsett vilken ordning de åkt ut i är inte survivors eftersom de åker ut! KAN INTE VARA ALLTFÖR SVÅRT ATT FATTA EFTERSOM DET ENDAST ÄR VINNARNA SOM ÄR SURVIVORS!

      Radera
    2. Ok ok ursäkta att jag frågade.

      Radera
  13. Vad bitsk du ska vara Trent :P...

    Nästan missat alla klipp i två månader snart pga jobb och annat. Skärpning där!
    Dock gick det ju inte alldeles i skiten så hoppas sista tippningen blir ännubättre!
    Tackar för klippen! Tack för magneten btw, den kom idag!

    //werd

    SvaraRadera
  14. Yes! Yes! Yes! Yes! Topp 50! Nu gäller det bara att hålla i till sista tippningen!

    På bilden så hade jag tänkt säga Ric Flair, men det är taget, så då får jag väl säga Dolph Ziggler fast jag är ganska säker på att det inte är det :-)

    SvaraRadera
  15. Även en blind Goobledy-gooker kan finna en neggerböll på gölve. /Kristoffer

    SvaraRadera
  16. Tack för klippet.

    SvaraRadera