torsdag 26 december 2013

Wrestling Christmas!

Nu är det en annan dag, inte samma som igår alltså utan en annan, eller en boxing dag om man vill säga så! Det är dags för att slå in, eller knocka, årets sista nyheter! I dessa finner ni allt ni behöver veta för att ta er igenom mellandagarna, vi åker till ett annat land (nåja) och förfasas över bristen på kläder. Och på tal om kläder, T-shirts byts som aldrig förr (vilket aldrig kommenteras!) och någonstans på vägen dyker en katt upp, eller in! Låter det krångligt? Det är inte ens hälften men det här är ju wrestling och då vet man aldrig vad som kan hända! Seså, iväg med er nu och öppna det bästa paketet ni fått i jul, varsågoda!




Från oss alla, till er alla, en riktigt god...

19 kommentarer:

  1. God Jul & Gott nytt år Trent! Det ska bli kul att återse The Animal igen.

    SvaraRadera
  2. Tack Trent för ett strålande klipp. Råkade se eurosports wrestling program i fredag och säger bara fy fan vad extremt värdelös killen är att kommentera.
    Ska man se på programmet framöver så kommer jag stänga av ljudet. Era klipp borde vinna massor av priser för de är så extremt bra och underhållande.

    SvaraRadera
  3. Det var en himla massa tröjbyten i detta klipp. Och Kitty MacGregor såg jag också, trodde du käkat upp henne redan. Skickade en massa julklappar till dig men jag skickade dom med SJ så skyll på dom om klapparna inte kommer fram.
    Med vänlig hälsning Ade

    SvaraRadera
  4. Tack för nyheterna Trent.Hoppas att ni fortsätter nästa år!

    SvaraRadera
  5. god fortsättning och gott nytt år..
    kungligt klipp som vanligt :)

    SvaraRadera
  6. Alltid skoj med ett nytt och intressant klipp!
    Tack så mycket och God Jul och en go fortsättning :)

    SvaraRadera
  7. 765 punds är ca.344Kg
    God Jul och Gott nytt År på er båda!

    SvaraRadera
  8. Hunter_Hearst_Helmsley26 december 2013 kl. 07:07

    Tyvärr lär väl Batista vara face när han kommer tillbaka. Jag håller med om att Batista var riktigt bra som heel precis innan han försvann

    SvaraRadera
  9. Tack för nyheterna, alltid lika kul när ett nyhetsklipp kommer upp på bloggen från dig :) Hoppas verkligen inte de här klippet var de sista men börja ana ugglor i mossen att de kanske var så.

    Vad de gäller Batista minns jag honom mest i från Evolution tiden, sen är bara svart.

    SvaraRadera
  10. Tack Trent! Om du går ner mera i vikt kommer inte dina t- shirts bli för stora då? Hoppas på en fortsättning! Med vänlig hälsning, Jerry the king!

    SvaraRadera
  11. Tack Trent :) illa att ingen skickat några julklappar åt Trent. Där tar vi inga plus poäng direkt .

    SvaraRadera
  12. Tack för ett bra klipp Trent

    SvaraRadera
  13. Hallå Alla på Bloggen som älskar Wrestling och gillar det Bruno & Trent gör. Om bloggen ska överleva så skicka in en video klipp till Bruno. Brunoa@Telia.com

    Från Frolle!

    SvaraRadera
  14. Skickade faktiskt upp min gode vän Molgan som gemensam julklapp och hjälpreda till dig och Bruno, men ni får själva diskutera med honom vad han kan sysselsätta sig med!

    Hursomhelst...

    Ser gärna att Sheamus återvänder som heel. Han funkar visserligen bra som face också, men tycker att han får mycket mer utlopp för sin "brutalitet" som heel.
    Hoppas även på att Punk snart blir heel igen, då han börjar kännas ganska tam i face-rollen. Ge tillbaka den Punk som var 2011 och däromkring, med knivvassa promos i samband med Cena-fejden och att han skulle lämna WWE.

    Tack för att du påtalade Royal Rumble-promon, jag hade helt missat den annars! Var ju rent guld!

    Du nämner förresten att vi inte har tillgång till Raw och Smackdown i Sverige. Nu vet jag inte hur det ligger till numera, men för inte så länge sedan sändes faktiskt båda programmen på TV10. Mycket möjligt att de sändningarna har upphört nu, men i så fall är det väl ett tecken på dåliga tittarsiffror och att det helt enkelt inte lönar sig att visa på svensk TV.

    SvaraRadera
  15. Hunter_Hearst_Helmsley29 december 2013 kl. 03:18

    @Ola Westin

    Nu är det iofs 2 år sedan tv10 slutade sända. Trots att tv10 inte behandlade wrestling på bästa sätt så drog framförallt Smackdown. Tyvärr inte tillräckligt i förhållande till kostnaderna för programmen. Det går ju att diskutera hur avsaknaden av PPVs påverkar. Det är ju som att sända grundspelet i något sport men inte slutspelet

    SvaraRadera
  16. Oj, så det var så länge sen ändå. Tiden går!

    En lösning för oss utbölingar vore ju om WWE börjar streama programmen på sin hemsida och sen kanske låter dem ligga uppe till nästföljande veckas sändning, men har det inte hänt hittills lär det väl inte göra det senare heller, tyvärr.

    SvaraRadera
  17. Tack för nyheterna, bra som alltid.
    Tänkte skicka en tröja i julklapp men av hänsyn till din fru avstod jag då en Large på dig skulle fått dig att se ut som en vandrande julskinka :-)

    SvaraRadera
  18. Bruno och Trent vad har hänt. Sin Cara har börjat få vinna massa matcher nu....Har dom pushat han nu eller?

    SvaraRadera
  19. God fortsättning och välkommen till Oslo! Verkar som du var här medan jag var bortrest (försökte mig på SJ-tåget mot Stockholm söndag morgon, men vi kom inte längre än till Kongsvinger, och fick åka buss därifrån, bara fyra timmar sena till Hallsberg till slut,...). Jag ber om ursäkt för att jag såg förra klippet såpass sent att jag inte hann kontakta dig... Nästa gång kanske jag kan bjuda på en kopp kaffe?

    Den stora båten du såg är partybåten Oslo-Kiel (och eftersom vi är utanför EU är det naturligtvis taxfree ombord, och med tanke på att norrmännen åker till Sverige för att handla billig sprit kan du ju gissa om det är bra tryck på den försäljningen...).

    Jag skrev till Filmnet när jag hade deras tjänst att jag tyckte de kunde ta in wrestlingen on-demand. Fick aldrig mer än "vi ska se på det". Hade gärna skaffat mig en streamingtjänst om de kunde visa shower och ppv:er där.

    Nåja. Teh interwebz fungerar ju fint för att se programmen och galorna nu :-/

    SvaraRadera