onsdag 31 juli 2013

THE TRENT SHOW VI ON YOUR MARK GET XTREME!

Ännu en gång har er förebild gjort en extrem uppoffring och ordnat till ännu ett nyhetsklipp åt er. Trots semester och allmän lättja har han alltså lyckats med att inte bara hitta det senaste inom wrestlingvärlden till er, han har även lyckats att spela in det! Detta monumentala ögonblick bör firas på rätt sätt och det gör ni bäst genom att gå in på klippet nedan och se vad som bjuds på.

 

 

Dessutom, har ni tid och lust, och känner en saknad efter wrestlingprylar såsom världens häftigaste figurer, de allra bästa WWE-DVDerna och annat, gå in på länken nedan och stöd bloggen genom att bjuda på Tradera-auktionerna.

TRADERA, DE ALLRA BÄSTA FIGURERNA, NÅGONSIN!

 

Erkänn, ni har saknat Trent lika mycket som ni saknat Santino Marella!

20 kommentarer:

  1. Haha, Big E ser ju nästan ut som om han har en Mankini på sig

    Med vänlig hälsning Ade

    SvaraRadera
  2. Hunter_Hearst_Helmsley31 juli 2013 kl. 02:57

    Tara eller Lisa Marie som hon heter ska vara med i någon såpa som gått i över 30 år. De började spela in nya säsongen för två dar sedan så jag antar att det var detta hon tränade för

    SvaraRadera
  3. Tack för klippet Trent:) Big E tycker jag är slemmig hela han och inte på ett positivt sätt, hoppas han får kicken snart, inget WWE behöver.

    SvaraRadera
  4. Tackar och bockar för klippet
    Han köpte den nog innan han började träna!
    Vet du hur ofta brottarna testas för anabola och dyligt?
    För killar som Big E,HHH och Cena har nog inta bara ätit Corn flakes.
    Eller så är det kanske bara vissa som testas.......

    SvaraRadera
  5. Tack som alltid för ett bra klipp Trent!

    Vad tycker du om Brad Maddox som nya RAW GM? Jag tycker han funkar helt ok, men kommer nog ta ett tag för han att komma in i det!

    Säger som jag sa innan William Regal till RAW GM!!

    SvaraRadera
  6. tack för klippet Trent

    SvaraRadera
  7. Tack för underhållningen. Kanoon.
    Figurerna från Tradera håller toppklass. Lika underhållande för mig som för sonen. :)

    SvaraRadera
  8. Snyggt klipp Trent!

    Jag har en fråga till dig. Du köper ju dina WWE prylar från WWEShop.com, har du någonsin blivit lurad på kreditkort eller har det hänt att du inte har fått dina varor?

    SvaraRadera
  9. Bra klipp som vanligt mr Trent!
    :)

    SvaraRadera
  10. Tack för ett trevligt klipp.
    Har inte tänkt på det med Big E innan men är som ADE säger ser ut som en mankini. Snygg skylt du gör med Barrett.
    Ha en skön fortsatt semester. Här är det inte semester då vår lilla dotter kom i måndags.

    SvaraRadera
  11. Ja nu när du säger det - det är fan i mig dräkten som gör att jag känt ett visst obehag när jag sett Big E. Har inte riktigt kunnat sätta fingret på det tidigare.
    Kan han inte ha en mer Ryback-liknande dräkt istället? Den han har nu är motbjudande.
    Tack för klippen, de håller toppklass!

    SvaraRadera
  12. jag stör mig inte direkt av big e:s klädsel i ringen men jag kan där emot hålla med om att det ser lite konstigt ut. jag tycker att det ser bättre ut med en sådan typ av dräkt men med lite mer som går ner på benen. som RVD:s singlet.
    jag hoppas att Ultimate warrior kommer med i HOF nästa gång och kanske går någon match på WM mot undertaker. det vore grymt bra. han behöver inte vinna mot undertaker, utan att se om han har kvar sin galenhet i ringen räcker. och själv tycker jag att ultimate warrior är grymt bra på att brottas. jag förstår inte hur man kan säga det motsatta.
    Mycket bra klipp trent. Tack!

    Föressten: har du hört något nytt om hur det går för samuraj del sol eller om evan Bourne?

    SvaraRadera
  13. sjysst klipp..Ultimate warrior och wwe..nää,dålig kombination.
    iofs vince vill alltid tjäna pengar så han lär väl hamna i HOF.
    men med tanke på dvdn som släpptes för nåt år sen..dom sänkte
    han rejält,begravde han om man säger så.

    SvaraRadera
  14. Kan svara på frågan om köp från wweshop.
    Jag har köpt en massa grejer med Visa kort Det har alltid gått som det ska. Senaste året levereras varorna hem med Fed ex. Tyvärr är tullen och frakten skitdyr, men varorna kommer hem. Handlar på du.

    SvaraRadera
  15. Just Tänkte själv på ett irritationsmoment inom wwe. Varför måste ljuset sänkas när Sin Cara brottas. Har irriterat mig på det sedan han debuterade.

    SvaraRadera
  16. Tack för nyheterna Trent. Jag stör mig också på Big E, men inte bara på klädval utan på hela han. Benen är nästan lika breda som långa, usel brottare, ingen karisma mm. Bort med han!

    SvaraRadera
  17. Gillar verkligen inte trikå töntar som RVD och Ryback och Big E hör också till de sällskapet.

    SvaraRadera
  18. Trevligt klipp som vanligt Trent:)

    SvaraRadera
  19. Trent: Tackar för dvd:erna jag fick av dig i dag som jag köpte av dig via Tradera:) Alla som funderar på att handla via tradera av Trent, så rekommenderar jag det till 100%

    SvaraRadera
  20. Tack Trent! Tror summerslam kan bli riktigt bra i år! Mvh Jerry the king!

    SvaraRadera