torsdag 18 juli 2013

MONEY IN THE BANK, RESULTAT FRÅN TIPPNING MED MERA

Hur gick det nu med galan MONEY IN THE BANK? Ja, själva galan har ni säkerligen koll på men hur gick det med tippningen? Kunde Bruno studsa tillbaka från sin formsvacka och slå Trent eller höll Trent den goda (och runda) formen han haft på sistone? Vem tog hem priserna och vem kom sist? Allt detta och mer därtill svarar vi självklart på i klippet,The Bruno Show - Episode 013 som ni hittar genom att klicka på klippet eller länken nedan. Och du, eller ni, om det inte fungerar, använd en annan webbläsare, använd en annan telefon eller använd din fantasi för klippet med ljud och allt fungerar faktiskt, tror vi!

 


RESULTAT FRÅN MONEY IN THE BANK 2013, the tippning!

 

Blev det Daniel Bryan som tog hem portföljen och vem tog hem de ovärderliga priserna i tippningen?



20 kommentarer:

  1. Tyckte nog att detta var den bästa PPV galan i år än så länge. Många bra matcher (några dåliga också). Tycker själv inte som Bruno. Den andra MiB matchen var bättre än första. Många bra spots i den andra. RVD var fantastisk.

    Men Fandango gör sin bästa Spot i WWE hittills Sunset flipp över toppen av stegen och ändrade till powerbomb mitt i luften. Har inte set den förut.

    Men wwe fintade bort min tippning har tänkt Randy Orton Innan jag såg SD innan galan. Såg den strax innan jag tippade. Och Randy plockade Väskan på SD. Tror det aldrig har hänt förut. Att en ta väskan på TV showen innan galan och sedan vinner den på galan.

    Första MiB matchen var helt öppen hade inte en susning vem som skulle vinna den.

    /PeterJ

    SvaraRadera
  2. Vilken skräptippning!
    Annars var det en bra gala årets bästa hitintills. MITB matcher är alltid spektakulära och svårtippade synd att det blev så många skador bara.
    Trodde att Henry skulle få spöa Cena för att få hålla bältet en gång innan pensionen och sen åka på en incashning senast dagen efter på Raw men så blev det inte. Blev lurad av WWE att Bryan och Orton inte skulle vinna.
    Nästa gala ska jag återta förlorade placeringar!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Hallå! Skitkul tippning, keep up the good work.
    Jag och Ola Westin är två wrestlinggalna kompisar och vi har aldrig tippat här förut, vi hittade nyligen till bloggen och lär definitivt fortsätta att följa.

    SvaraRadera
  4. Riktigt bra gala tycker jag:) men otroligt besviken på att ziggler blev diskad i matchen mot Del Rio. AJ är mitt nya hatobjekt nu. Visserligen var den matchen den jag var mest nervös för att den skulle gå åt pepparen, borde tippat på del rio efter tjockisarna tippade på honom:)

    Tack för trevlig tippning Bruno:)

    SvaraRadera
  5. ja det var ganska ok denna gången tycker jag men jag förstår inte varför damien sandow och randy orton vann på MITB-matcherna. Om WWE lät RVD komma tillbaka i wwe på MITB-galan, varför låter dom honom då inte vinna? då är det ju lika bra att låta RVD komma på raw dagen efter istället. Ett ganska slöseri tycker jag. det är ju RVD för sjutton!
    Grattis till vinnarna. Får se nu hur det kommer att gå på summerslam. Och bra klipp bruno.

    THE CHAMPS ARE HERE!!!

    SvaraRadera
  6. Ajaj... Jag satt och tippade i norra finnland så det blev nog fel i översättningen på min tippning. Egentligen hade jag alla rätt....minst!

    SvaraRadera
  7. Bra ppv var det, tippningen gick hyfsat.

    SvaraRadera
  8. Bra gala dålig tippning av mig! Fick stryk av brorsan men ryktet säger att jag slår han på nästa tippning! Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  9. hehe den tippningen gick inge vidare..ääh bara köra vidare :)

    SvaraRadera
  10. Jag är nöjd med hur de gick i MITB för mig denna gång

    slänger in reklam för in youtube kanal hehe
    http://www.youtube.com/watch?v=t_qi_isOkLY

    SvaraRadera
  11. Jag gillar MITB starkt, tycker den är mer underhållande än de flesta av WWE-galorna. Rankar den som klar etta av årets galor.
    Tyvärr håller inte min tippning samma klass. Riktigt dåligt tippat.
    Nu blir det en lång väntan till Summerslam, fem veckor är för mycket!

    SvaraRadera
  12. Ajmen så nära... Varför tog jag bara inte Orton som första val...
    Och Bruno, det var precis det jag gjorde för att se ditt tipklipp.
    Jag åkte runt som ett fån och parkera mitt i Löttorpsrondellen och satt och glodde. Och det gjorde alla bilister också.. Alltså på mig, inte på bloggen. Försökte hålla ut laptopen så resten skulle få se för dom kolla så ivrigt på mig men dom såg mest förvirrade ut. Konstigt.

    Nåväl, jag får en rumbler! Tackar ödmjukast!
    ...fast det där halsbandet va fint...

    //werd

    SvaraRadera
  13. Att jag skulle hamna lågt ner var jag förberedd på i och med att jag tippade helt och hållet med hjärtat, men under default?!?
    Jag hade ju faktiskt Sandow som en favorit i ena MitB-matchen, men eftersom jag var så sent ute med tippningen hann jag inte ändra mitt val ...

    Nåväl, jag var ju på plats, så jag grämer mig inte särskilt mycket!

    Om Bruno eller Trent vill ha lite bilder från Philly (MitB) och Brooklyn (RAW) så kan jag nog klippa ihop ett par reportage åt er.
    Det är bara att mejla. Bruno har min adress.
    Jag är i Brooklyn två dagar till och är hemma i Sverige på måndag.

    SvaraRadera
  14. Första tippningen och 33:e plats , kunde ju gått bättre
    Tack för att ni gör alla klipp
    MVH Petter

    SvaraRadera
  15. Är mållös. Jag har liksom inte ens varit i närheten av övre halvan i någon av tippningarna, sedan slår jag till och blir tvåa!
    Tackar och bockar, ser fram emot ChickMagnet-dockan!
    sweetskin_musik(at)spray.se

    SvaraRadera
  16. Va? Ska Bruno skicka ut en Trent-docka? Vad trevligt :)

    SvaraRadera
  17. Bra gala!!
    Men kass tippning blääääää

    SvaraRadera
  18. Ja juste, Cena-Rumblern härjade ner i lådan i måndags, tackar priset!

    //werd

    SvaraRadera
  19. Seriöst! Jag kom ju nästan sist! Men de e kanske bra att ha fel på tippningen.... Det betyder ju att man inte kan förutse vad WWE har tänkt. Fick iaf priserna i veckan. Min fru blev jätteglad och tackar.

    SvaraRadera
  20. Häpp, nej, det där gick inte så bra. Jaja, jag får vara glad över att det gick bra i wrestlingkrysset istället. Jag lovar att säga till när paketet kommer fram, ber om ursäkt för att jag var så långsam på att svara på eposten.

    Nästa tippning är jag bortrest under, men jag ska försöka hinna få iväg en sen söndagstippning åtminstone.

    SvaraRadera