tisdag 9 juli 2013

The Bruno Show XXX (nästan 30 minuter)

Nu ska ni äntligen få stifta bekantskap med allas vår Bruno Arvidsson igen och det är ju verkligen på tiden! Bruno har semestrat så därför har vi slu... tyvärr inte sett honom på länge men nu smäller det till med nästan hela 30 minuter och vi har därför valt att kalla The Bruno Show XI för The Bruno Show XXX. Dessutom finns det en annan anledning till att vi kallat det för trippel X, för det här är så långt ifrån PG som vi kan komma. Vad innehåller klippet då? Ja, en otroligt massa nyheter, en otroligt massa dumheter, priser inför Money in the Bank visas upp, tips inför Money in the Bank ges, bevis fås att det lönar sig att kommentera och en massa annat på allt detta. Vi från ledningen föreslår dock att ni bör använda glasögon när ni ser på klippet, ja, svetsglasögon kanske vore ännu bättre och så kan vi också rekommendera hörselskydd. Angående trippel X-märkningen kan vi avslöja här att det blir mycket naket och mycket sexsnack, dessutom kommer ni få se Bruno när han får ligga på scen (vi fick själva sura uppstötningar när vi skrev detta). Ja, och glöm inte heller att ha en hink i beredskap, det kan behövas redan när klippet sätter igång! Så ta och njut ordentligt nu och klicka er in på länken här nedan.

THE BRUNO SHOW XI, ELLER XXX!

27 kommentarer:

  1. Mycket bra klipp Bruno. det var ett tag sedan som du skrev men nu är du äntligen tillbaka.
    Det vore perfekt om du skulle kunna få upp tippningsklippet på fredag kanske för jag åker bort på lördag och då blir det upp till Electrico (hoppas jag) som får skriva min tippning (om det är tillåtet) och lämna in den men det är endast om du slänger upp tippnignsklippet på lördag.

    Själv tycker jag att the wyatt family är bara töntiga. jag hade hellre vilja se en comback av just huskey harris och inte en ny karaktär av honom. som curtis axel. och jag ser inte en anledning varför undertaker och kane skall möta dom på summerslam. hellre brothers of destruktion vs the shield iså fall.

    SvaraRadera
  2. Tack för klippet Bruno. Ska bli intressant att se vad det kan bli av wyatt family.

    SvaraRadera
  3. Hunter_Hearst_Helmsley10 juli 2013 kl. 06:54

    Älskar Wyatt familys gimmick. Men för att det ska överleva på sikt måste de också kunna prestera bra i ringen? Kan de det? Jag har ingen aning då jag inte följer NXT

    SvaraRadera
  4. Wyatt family säger mig inget, men jag tittar inte på Nxt. Tycker man ha sett det förut.
    Och wwe kan inte ha 2 grupper som spöar upp folk efter matcher. Så om wyatt family skall lyckas så måste dom splittra upp The Shield för dom kör lite samma race just nu.

    Lite annan fråga stämmer det jag har läst om din idol Mr Perfect? Att han fick sparken från WWE sista gången för han hamnade i ett riktigt slagsmål på ett flygplan i luften (det skulle varit mot ingen mindre än Brock Lessner).

    MiB väskan 'all stars' den för WWE titel.
    Finns bara 2 den handlar om Bryan eller Punk.
    Ingen av dom behöver den. Men dom andra känns som utfyllnad.
    Jag hade Bryan som vinnare innan RAW denna veckan. När någon gör som Bryan gjorde i slutet så brukar det betyda att man inte vinner.

    SvaraRadera
  5. Tackar Bruno för ett jättebra klipp:) ska bli trevligt med lite tippning igen och denna gång ska jag chansa mer än vanligt:)

    Wyatt familys har jag inte sett något av så kan inte uttala mig i frågan.

    Undertaker mot Kane på wrestlemania tycker jag låter som en trist ide, wwe måste ju bara kunna hitta någon intressantare motståndare åt undertaker.



    SvaraRadera
  6. Någon fler som inte kan öppna detta klipp på bloggen? kunde bara öppna de via min mail.

    SvaraRadera
  7. tackar för klippet Bruno:)

    /Hamul

    SvaraRadera
  8. Wyatt Family verkar intressant! Har inte kollat på NXT alls så de är en ny bekantskap för mig.
    Dessutom har de kanske den bästa entrance themen i WWE just nu vilket också är en riktigt bra grej.
    Sedan vore det lite synd om de matchades mot The Shield, vilket i och för sig är väl oundvikligt. Men bara det inte sker alldeles för kvickt.

    SvaraRadera
  9. Superklipp!
    Ang. Wyatts så går dom på en skör tråd likt många andra bra gimmicar. Tiden får utvisa vad som händer. Och att dom "kör samma sak" som The shield är väl lite att ta i.
    Då kör varenda wrestler på samma gren och vill vara bäst...

    Men huvaligen Bruno! Det var tungt att gå igenom hela ditt klipp... Inte direkt för att ...ja, viktskämt osv. Utan för att man sitter på öland men en internetuppkoppling beståendes av en liten spågumma som fångar in internet via ett kopparrör... = dvs nästan obefintligt internet!

    Kan jag då be Bruno så snällt om att han skriver ut frågorna på bloggen i textform OM man nu inte kan kolla på klippet på fredag/lördag? Jag kommer vara evigt tacksam!

    MvH werd

    SvaraRadera
  10. Man skall kanske satsa på att vinna alla priserna denna gången, om inte annat för att man får använda sig av en bokstavskombination som man aldrig använt förut men som man drömt om att få göra.

    Mitt nya mål för den här tippningen blir att slå Default.
    Mvh Ade

    SvaraRadera
  11. Ljud och klipp fungerar, ni får kolla er uppkoppling alternativt ladda om sidan. Angående att skriva frågorna i texten är det tyvärr inget Bruno kan hjälpa till med, han är inte skrivkunnig. Vi skulle kunna fråga Trent men han har semester och verkar inte vilja bli störd, surgubbe! Men, vi som driver denna multinationella blogg och konglomerat kan, om tid ges mellan våra aktieaffärer och styrelsemöten, tänka oss att ordna detta.
    Med vänlig hälsning,
    Ledningen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får jag väl meddela lekled...ledningen att jag funnit mig en källa med enbart fungerande internet för den bästa platsen på internet ...OCH pleasedonttrythis-bloggen. Så min rad ska(om inte någon manipulerar systemet) vara postad och allt är frid och fröjd så ni i Ledningen slipper tänka(händer väl ibland?) på mitt stackars öde. Tack för visat intresse att hjälpa till i nöd.

      //werd

      Radera
  12. Tack för lite fina bad bilder Bruno! Ska bli skönt med lite semester nu! Wyatt family verkar intressanta! Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  13. Bra klipp Bruno!
    Får inga bra vibbar av Wyatts, känns bara som att de försöker mjölka ut extra på Shield-spåret.
    Gillar din idé om Henry och Bryan.

    SvaraRadera
  14. Hoppsan. Så kul att det krysset gick så bra.

    Bruno, jag hoppas du inte har skickat figuren än, jag har flyttat sedan sist jag vann något (lääääänge sedan), så jag har ny adress.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och nu när jag har sett resten av klippet: Wyatt family måste jag få återkomma med att kommentera till jag har sett dem mer. Jag följer inte NXT, så jag har sett för lite av dem, och vi fick inte se mycket av dem i debuten. Men det känns som man har sett dem förr, vi får se.

      Radera
  15. Har två saker jag vill säga. För det första älskar jag presenter, jag älskar The Bruno show, jag älskar Undertaker. Då kan de väll inte passa bättre äm
    n att jag får en Undertaker figur av Bruno som present!!!
    För de andra, jag och min kära fru skickade också in wrestlingkrysset... dock med vanlig post. Har det inte kommit fram? Du sa att man hade tills MIB på sig... (jag vet att vi var ute i sista minuten...) Hoppas iaf att du får en trevlig sommar.

    SvaraRadera
  16. Har en fråga till Bloggkungarna Bruno och Trent.
    Wrestling är underhållning och show och man förstår att wrestlarna följer storylines.
    Men har ni någonsin känt er besvikna med hur en match slutat? Att ni tyckt "näää ... det där var inte vad jag ville".
    Man är ju inget barn som tror på att det är på liv och död i ringen, men en gång blev jag såpass besviken att hela galan kändes meningslös. Att man sett fram emot den men så har det hänt något som gjort att man sedan gått och lagt sig med en besk eftersmak i munnen.
    För min del var det när Undertaker 1993 blev utslagen ur Royal Rumble av Giant Gonzalez, och Gonzalez var inte ens med.
    Jag ville och trodde att Taker skulle vinna, sedan blev han utslagen av en som inte ens var med.
    Fast det var ju rätt underhållande att höra Hoa-Hoa lacka ur på Gonzalez som hade "påmålade muskler".
    Han kunde ju sänkt honom enbart på grund av irritation för han hade det :D

    SvaraRadera
  17. Tack för priset Bruno. Mycket generöst. Intressant klipp var det också. Angående familjen Wyatt så är jag inte särskilt hypad av några skäggiga hillbillys. Jag är inte imponerad, ännu i alla fall.

    SvaraRadera
  18. Tippningen den här gången är svår så jag chansar vilt och hoppas det går hem för att återta min ledarposition annars kommer jag att rasa ner till midcard nivå.

    Synd att Kane är skadad annars tycker jag att en fejd mellan Wyatts och Kane skulle vara kul lite som "motorsågsmassakern" vs "fredagen den trettonde".

    SvaraRadera
  19. Jag kan inte få igång tippnings länken hur tippar man då??

    SvaraRadera
  20. lallare2: har också haft stora besvär att få igång klippet. På mobilen får jag inget ljud, på datorn tuggar den bara. Men till slut lyckades jag få igång den på en annan burk.
    Jag kan hjälpa dig med frågorna:

    1. Vem vinner mellan Cena-Henry?
    2. Vem är WWE champ efter MITB? (Kan ju bli en incashning också)
    3. Vem vinner MITB WWE contract ladder match?
    4. Vem är ditt andraval att vinna? (om inte den försttippade gör det)
    5. Vem vinner mellan Del Rio-Ziggler?
    6. Vem är WWE Heavyweight champ efter MITB? (kan bli incashning här ock)
    7. Vem vinner MITB WWE heavyweight contract ladder match?
    8. Vem är ditt andraval att vinna? (om inte den försttippade gör det)
    9. Kommer någon av de två väskorna att cashas in under MITB? Spelar ingen roll om det blir förlust, bara väskan/väskorna cashas in.
    10. Vem vinner mellan Ryback-Jericho?
    11. Vem vinner IC-matchen mellan Miz-Axel?
    12. Vem är IC-champ efter MITB?
    13. Vem vinner mellan Kaitlyn-AJ?
    14. Vem är divas champ efter MITB?
    15. Vem vinner preshowen mellan Usos-Shield?
    16. Vilka är Tag champs efter MITB?
    17. Vilket pris vill du vinna? CM Punk-figur=BRU, ett The Rock-halsband=NOÄ

    SvaraRadera
  21. Kul att man vann på wrestlingkrysset. Väger upp de dåliga tippningsresultaten hittills ;) Tack så hjärtligt. Tycker det är synd att du inte fick in fler svar, då det var ett roligt inslag i er blogg.

    SvaraRadera
  22. Men Bruno, sa du inte i ditt förra klipp att vi hade till Money in the Bank på oss med wrestlingkrysset?
    Jag som t.o.m. hade gjort i ordning en wrestlingkryss-skylt med rätt (?) lösning som jag hade tänkt hålla upp bakom kommentatorerna på galan ...

    Nåväl jag tar väl med mig den till arenan ändå, utom tävlan.

    Hälsningar från ett äckligt varmt Philadelhia.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snoeflekz, om du får med den skylten i sändning så lovar vi att du vinner något!
      Trent

      Radera
    2. Mr Bruno Arvidsson14 juli 2013 kl. 15:02

      Ser fram emot skylten om några timmar då. Tänker sitta upp och se galan live... (fast på datorn då).

      Givetvis har du redan vunnit 1:a pris. Jag har bara inte sagt det ännu. :)

      Radera