måndag 27 maj 2013

This Weeks Wrestling News Dear Mick RIP

Det är dags igen för veckans nyheter och självklart är även denna episod fullständigt späckad med allt som har hänt. Dessutom kryddar vi med en lista om vad som utmärker en wrestlingnörd. Är du en av dem? Kolla listan för säkerhets skull. Och sorgligt nog, en av de största genom tiderna inom wrestling har lämnat jordelivet och Trent sänder en tacksam tanke för allt han gjort och för allt han betytt. Frågor och kommentarer besvaras, och självklart, mer T-shirts! Det är bara att klicka in sig här nedan, först hittar ni trailern och längst ned hittar ni länken till själva nyhetsklippet.


THIS WEEKS WRESTLING NEWS DEAR MICK RIP



14 kommentarer:

  1. Fandango slog Jericho på Wrestlemania, sedan gick han "över" på ett sanslöst sätt på RAW dagen efter. Hans låt var med på topplistor över hela världen, folk spelade in videor där de "Fandangoade".
    Vad gör WWE då?
    Jo, de gör en clown av honom. Han ska ha danstävlingar, han går tag team med Barrett och bara står och fånar sig utanför ringen ...
    Det är inget fansen har efterfrågat. Fansen vill se en arrogant Fandango som kan mygla till sig segrar som en äkta heel.
    Det kommer inte dröja länge till innan Fandango går en "popcorn & cotton candy-match" mot nån halvfigur.
    Sedan dansar han ut ur WWE, bara ett knappt år efter att han kunde blivit en main eventare.
    Bra jobbat, WWE.

    SvaraRadera
  2. Sparka Zack Ryder, han ger inget!!! Sen ang. Fandango, så är det ju alltid när något nytt kommer så blir publiken väldigt in i personen(dock tycker jag inte jericho skulle vunnit över honom). När det gäller Ryback är det samma sak, han blev hårt pushad i början, men aldrig med chans för att vinna titeln, han kommer inte vinna titeln heller. Titta på när Brockan kom in, han vann titeln väldigt snabbt, Ryback kommer inte göra det. Men det är en match jag gärna vill se, Brockan vs Ryback.

    SvaraRadera
  3. veckans höjdpunkt..måndag och nyheter här på bloggen :)

    SvaraRadera
  4. Tackar för nyheterna:) Nja har aldrig varit imponerad av Fandango, visserligen har jag inte sett så mycket av honom.

    SvaraRadera
  5. Alltså, fandango har gett mig och min fru många skratt nu senaste veckorna, så han tror och hoppas jag verkligen på!

    SvaraRadera
  6. Tjenare Trent jag undrar hur man kan se wwe showerna (t.e.x raw) om man inte har eurosport tidigare tittade jag ofta på youtube men dem lägger ju inte upp videor där numera. jag skulle kunna titta på wwe.com men de är ju inte hela showen de är ju inte äns hela matcher så var kan jag titta?

    SvaraRadera
    Svar
    1. på wweo.net kan du streama alla shower. De har även TNA och ROH, samt alla PPVs och många andra DVDer.
      You're Welcome

      Radera
  7. Tack för klippet Trent. Jag tror inte så mycket(ännu) på Curtis Angle, eller jag menar Axel... Men om någon kan hjälpa han till framgång så är det nog Heyman.
    Fandango verkar ha tappat mycket av det han hade efter WM, men jag gillar honom fortfarande. Men jag vill se mer wrestling av han och mindre dans, även om jag föredrar hans dans framför den av en viss dinosaurie.

    SvaraRadera
  8. Tamina Snuka är inte släkt mer The Rock på blodsväg, men deras familjer är nära vänner, så de är kusiner på samma sätt som ens bästa vän kan var en broder, ungefär.
    Jag såg på wikipedia för ett tag sedan att Reigns är släkt med Rock, och undrar alltid varför inte WWE gör en grej av det. Just nu känns det ju lite som att "ledan i the sheild" står lite i skymundan jämtemot Rolling och Ambrose.

    SvaraRadera
  9. För övrigt tror jag anledningen till att Fandango sjönk lite är att WWE tog det där med "fandangoing" och körde upp det i nyllet på sina fans. Då tröttnar man fort på det.

    SvaraRadera
  10. Var det nån som gillade Fandango? Lite fängslande låt men annars helt värdelös... Hoppas han får en ordentlig makeover... En fråga, varför gick Undertaker med Hell no mot the Shield och förlora? Vad fick han eller wwe ut av det?

    SvaraRadera
  11. Funderade på wrestlemania vilken är den största matchen i wrestle mania historien? Hogan vs andre the gigant , hogan vs the rock eller the rock vs cena från wm 28 ? Eller någon annan? Kanske Stones Cole vs undertaker på wm 30?
    Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  12. Tack för ett bra klipp. Fandango gillar jag tycker det är synd att de fjantar med han nu.

    SvaraRadera