torsdag 23 maj 2013

The Bruno Show VII, med rätt att... och med trailer!

Vad vill han egentligen vår Bruno, har han blivit helt tokig? Bruno har inte bara dubblat sig, nä, han har blivit nästan tio gånger större och han tar mer plats än man kan tänka sig. Vill man veta, och se, något om Big Brunos tankar så klämmer man in sig på länken/klippet nedan. Vill man veta hur det gick för en i tippningen till Extreme Rules, ja, då tar man sig också in där för inte kan det väl vara så att Bruno ätit upp resultaten?

THE BRUNO SHOW 007

THIS WEEKS WRESTLING NEWS TRAILER IV 

26 kommentarer:

  1. Tack Bruno för det långa och underhållande klippet! Klaga inte på monopol det roligaste spelet förutom luffarschack då! Med vänlig hälsning, familjens bästa tippare Jerry the king

    SvaraRadera
  2. då vet jag i alla fall hur det gick för mig denna gången.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok definitivt inte min bästa tippning det måste jag säga. men kom igen, det är ju extreme rules så då var det ju menat att jag skulle tippa "extremt" dåligt. så på något sjukt kosmigt sätt så blev det som jag ville ändå. Jag får ta igen mig på wwe payback!
      Grattis till vinnarna!

      THE CHAMPS ARE HERE!!!

      Radera
  3. Monopol? MONOPOL? Du är inte lite du inte.

    Ses på Spiel i oktober? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar som det försvann ett ord där (den trodde visst det var HTML). Vi tar det igen:

      Monopol? MONOPOL? Du är inte lite {valfri synonym till fräck} du inte.

      Ses på Spiel i oktober? :-)

      Radera
  4. Pinsamt dålig tippning av mig igen:( men slog i alla fall mina bröder Granis och Hamul:) sem besegrade jag också frugan så skönt att vara bäst i familjen men inte mycket att hurra över.

    Tycker de var en riktigt dålig gala tyvärr men Dean Ambrose mot Kofi Kingston och The Shield mot Team Hell no tyckte jag var ganska bra matcher.

    sen har jag väldigt svårt för Dean Ambrose. tål inte hans utseende medan de två andra i The Shield gillar jag skarpt.

    Trent och Bruno en fråga till er: Vilka av medlemmar i The Shield tror ni har störst chans till att kunna bli en stabil brottare som kan brottas om de två största titlarna i WWE och också stanna kvar på den nivån?

    SvaraRadera
  5. Bästa nykomling!!! aaahhh Vad det känns skönt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ganska svårt denna gång.

      Var några 50/50 matcher Var 4 matcher som kunde gå hur som helst(cody vs miz/Henry vs shammus/BS vs Orton/CJ VS fandango). Dom andra var ganska självklara.

      Dom små PPV är svårtippade.

      Men jag borde har tagit draw på cena-Ryback tänkte på det efter jag hade lämnat in raden. Att Cena skulle behålla bältet var jag 100% säker på. Men en last man standing match är ju som gjort för en draw. Jo mer man tänker på det ju mer självklart är en draw. Cena som face kan inte vinna på fusk eller något annan trick och Ryback har inte råd med en ren förlust till.

      /PeterJ

      Radera
  6. Riktigt underhållande klipp Bruno. Det är också väldigt roligt att ligga på en 3:e plats i totalen. Men som ni förstår, är det allra roligaste att spöa min lille son.

    SvaraRadera
  7. Grattis Bruno, du tog min plats i totalen. Jag vet inte hur jag kunde missa tippningen, det har inte hänt sedan urminnes tider. Men jag lovar, den 16 juni, då ska jag få min hämnd! Bra klipp annars.
    PS: Jag har också Talisman och det är ett bra brädspel.

    SvaraRadera
  8. hmm det går lite framåt alla fall..hehe

    SvaraRadera
  9. Blir inga kommentarer av mig den här veckan.
    Jag har nämligen listat ut att det FUSKAS här på bloggen.
    Jag och en viss herre från Karlstad hade lika många rätt. Jag lämnade in min rad innan denna herre hade lagt upp sin rad, men ändå kom han en placering före mig.

    Så jag bojkottar kommentars fältet denna vecka
    Mvh Ade

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och eftersom det är en viss herre från Skövde som rättar så är mitt nya mål all slå honom i kommande tippningar
      Mvh Ade

      Radera
  10. Tack för ett bra klipp. Var ju ingen bra tippning denna gången får hoppas det blir bättre längre fram

    SvaraRadera
  11. Superbt klipp!
    Aningens mediokert tippat av mig. Lyckas inte ta mig in i top 10 men tips till er alla: Var konsekventa med er tippning så kan man förlita sig på att jättarna(!) som ligger bättre till i listan ska tippa uruselt, som på denna gala, så kan man vinna gratisplaceringar.

    Tummarna upp Bruno the not so Bitter, skitbra klipp!

    //werd

    SvaraRadera
  12. Huss! Huss! Jag slängde alla över topprepet och jag vann!!!
    eln1@live.se

    SvaraRadera
  13. Talisman är ETT av dom bästa spelen som kommit. JAg har testat och spela 4 versioner av det. Gillar dom alla. Speciellt en av dom första. När man kunde vara sierskan :)

    SvaraRadera
  14. Kom jag tvåa??? Det trodde jag aldrig. Kanske bland de 15 bästa, men tvåa. Nä, det var en överraskning.
    Då har jag två andraplatser som toppnoteringar.
    Blir la till att vinna på nästa gala då! Vill höra vad det blir för musik som spelas i resultatklippet!

    SvaraRadera
  15. tjena Trent vart kan man se raw och smackdown har nämligen inte eurosport

    SvaraRadera
  16. Hallå Trent var kan man köpa dvd-maskiner med region 1-kodning billigast??? Svara snabbt
    MVH

    SvaraRadera
  17. Eh, Rogert Folemus, nu vet jag inte om du hamnat på rätt sida/blogg? Jag förstår inte riktigt varför jag skulle veta var man köper billiga DVD-maskiner, har jag på något sätt gett sken av detta? Om jag vore dig skulle jag nog försöka att googla detta, eller använda Pricerunner eller möjligtvis själv gå in på Elgiganten/Siba etc och fråga och jämföra. Dessutom, svara snabbt? Personligen tycker jag att du fick ett väldigt bra svar här och det är inte alls det jag egentligen vill skriva. Jag försöker in i det längsta ha en ängels tålamod och vara trevlig men sådana här frågor gör att det nästan börjar koka. Jag sysslar med wrestling, jag är väl för f... inte något j... prisindex för elektronikvaror?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt det var menat som ett skämt. Det var en som frågade om var man kunde se raw och smackdown, det berättade Bruno precis i klippet ovan.
      Skulle skämta till det med en klassisk "dum fråga" men det var ett dåligt skämt.

      Radera
  18. För att visa att jag inte är bitter, inte ett dugg, nej inte alls, så ska jag bara säga:
    Det räcker ju med att titta på Trents totalplacering för att inse vilken låg kvalitet WWE håller för närvarande....

    För övrigt kan Talisman vara det bästa brädspelet någonsin!

    Snojd the noll koll tipper, of to pilla navelludd

    Ps. Ja just det, bra jobbat med blogg, klipp och (även om det tar mig emot) tippningen.

    SvaraRadera
  19. Varför, varför, varför ska jag lyssna på på era tippningar.
    "Mark Henry har inte råd att förlora"
    Hädanefter ska jag ALLTID rösta på min favorit SHEAMUS!

    SvaraRadera
  20. Om man inte är helt pank så funkar faktisk wwe.com/ppv väldigt bra för pay-per-views (förutom vid senaste WrestleMania då deras server brakade ihop under direktsändningen).
    Bra kvalitet, ingen suspekt reklam och man har 24 timmar på sig att titta från det att man startat programmet.
    Dessutom är det mer än tre gånger billigare att köpa ppv:s i Sverige än i USA (125 kr i stället för hutlösa 60 dollar).

    Däremot MÅSTE man ju snåltitta på veckoprogrammen om man vill se dem i Sverige.
    Själv föredrar jag att ladda ned dem från Usenet i stället för att titta online.

    Galan då?
    Otroligt usel tippning av mig.
    Å andra sidan tycker jag att galan var ganska usel (med undantag för Shield- och Ambrose-matcherna), så jag grämer mig mer över WWE:s inkompetens än min egen. ;)

    Jag ska inte svära på det, men jag har en känsla av att det här avsnittet av The Bruno Show var längre än 5 minuter!

    SvaraRadera