söndag 5 maj 2013

This Weeks News, blockerat av WWE!

Tyvärr är det så att det inte blir några nyheter idag måndag eftersom klippet har blivit blockerat av WWE på Youtube. Detta meddelande fanns på min mail nu på morgonen,


Your video "This Weeks Wrestling News 6 maj 2013 T shirt mania", may have content that is owned or licensed by WWE. As a result, the video has been blocked on YouTube.
Visit your Copyright Notice page for more details on the policy applied to your video.
Sincerely,
- The YouTube Team

Det här betyder att jag inte har något att visa upp och att jag måste göra om hela klippet vilket gör att det kommer någon gång senare i veckan när jag har tid. Tyvärr är det så här och jag kan inte göra något åt det för tillfället.

7 kommentarer:

  1. Så typiskt får vi inte se vår hjälte Trent idag

    SvaraRadera
  2. Hmm.
    Framgår det *vad* i klippet som har orsakat blockeringen, Trent?

    Nu spekulerar jag bara, men musik kan ju vara svårt att komma undan med på Youtube, om rättighetsinnehavaren är kinkig.
    Å andra sidan brukar de flesta nöja sig med att lägga in en iTuneslänk i stället för att blockera innehållet.

    Om det är en snutt från RAW eller liknande kan du ju alltid prova med att spegelvända bilden, eller beskära den så att loggorna inte syns. Om du har möjligthet, förstås.

    Men som sagt, jag spekulerar bara.
    Du kanske har lagt in WWF Attitude-loggan över hela videon och dödat en panda?

    SvaraRadera
  3. Va tråkigt, inga news från Trent?..... :(

    SvaraRadera
  4. Så att alla vet, det framgår vad som är fel men det är tyvärr inte till stor hjälp för mig. Jag har lyckats slinka undan förut men denna gång blev det väl för mycket för Youtubes regler. Jag kommer att göra nya inspelningar under kvällen och hoppas ha klippet klart tisdag/onsdag.
    Trent

    SvaraRadera
  5. Ja, jag tänkte mest på att copyrightkontrollen brukar ske automatiskt. D.v.s. Youtube känner av om vissa logotyper ligger på samma ställe som i tv-sändningarna. Eller musik och bild i viss kombination.
    Det är ju ytterst sällan som rättighetsinnehavare manuellt går in och blockerar material - i synnerhet sådant som inte har fått några visningar ännu. Så elaka är väl inte ens WWE! ;)
    Men det där har du väl koll på, antar jag, efter närmare 400 klipp ...

    Synd att du tvingas göra nya inspelningar, men stressa inte för mycket för vår skull!
    Vi kan ju alltid roa oss med att titta på trailern om och om igen tills du är klar. ;)

    SvaraRadera
  6. Hunter_Hearst_Helmsley6 maj 2013 kl. 14:23

    Tråkigt men den som väntar på något gott....

    SvaraRadera
  7. Hahah va skall man säga om detta. Dom e rädda föer dig Trent :)


    /lallare2

    SvaraRadera