tisdag 16 april 2013

Wrestlemania XXIX The Results of the Tippning

Vem vann och vem förlorade Wrestlemaniatippningen? Vem fick alla de tjusiga och schangdobla priserna?  Hur gick det för dig och blev det något avancemang i totaltabellen? Lyckades Bruno än en gång besegra Trent eller fick Trent äntligen revansch på den store? Hittade Don Camorra till tippningen eller tippade han helt enkelt över? Allt detta och mer därtill får du svar på när du surfar in på klippen nedan. Good luck!
PS På grund av tekniska problem med dessa klipp kommer Bruno att hälsa på imorgon torsdag här på bloggen med sitt bittra sätt, sitt Wrestlingmelodikryss och förhoppningsvis, sin skrivteknik!

Wrestlemania tippningsresultat

Totaltabellen

19 kommentarer:

  1. Gick ju riktigt bra denna gången. Tack för musmattan Har jag något vackert o titta på när jag sitter vid datorn.

    SvaraRadera
  2. Gick väl hyfsat, men kvar på Topp 8 i totalen är bra. Tack Trent för det enorma jobbet som du gjort med WM-tippningen, det var strålande!

    SvaraRadera
  3. Tror det sista vi ser av rock i wwe. Ryckte går att han drabbade samman med Tripel H några dagar förre Wresemania och han är inte alls skadad.
    Anledning till han inte kom på RAW vad 2 han vägrar jobba 2 PPV i Rad (han skulle ha jobbat mot cm punk i extream rules) och han vägrar möta Block Lessner i nästa mania. Han hade tydligen sagt får jag inte möta Taker på nästa mania så kommer jag inte. Och det vägrade Tripel H.
    Skadan är en efter sak för det skall se bra ut bara.

    Läste också efteråt om Mark Henry han hade tydligen ställt som krav för att komma tillbaka efter skadan. Att han skulle bookas bra och inte jobba.

    Men dom stora galorna är lätt tippade nu för tiden. Dom små är svårare.

    /PeterJ

    SvaraRadera
  4. Det gick ju bättre nu iallfall... Bra tippat alla!

    SvaraRadera
  5. "Och han slog sin son också". Ska man behöva höra sånt på bloggen?Ring BRIS!! :)

    SvaraRadera
  6. Ser ju riktigt bra ut. Tack för att vi får tippa. Snart är det dags igen.

    SvaraRadera
  7. Jag är inte förvånad över mitt tippningsresultat men jag är ganska nöjd ändå.

    jag tycker att det var konstigt att dolph ziggler cashade in sin MITB-väska på raw dagen efter (vilket många säkert vet i detta lagret). är det inte så att MITB-väskan slutar att gälla efter WM?

    Grattis till vinnarna! THE CHAMPS ARE HERE!!!

    Och ett strålande jobb med klippet Trent!

    SvaraRadera
    Svar
    1. MITB-väska slutar gälla vid nästa MITB gala (den gäller ett helt år). Det var meningen han skulle casha in sin väska men det flyttades till RAW dagen efter på grund av tidsbrist.

      /PeterJ

      Radera
  8. Tackar för tippningen Trent och grattis till vinnaren:)

    Katastroftippning av mig, till och med min fru som inte kan något om wrestling slog mig:( Lika bra att jag blundar och kör 1X2 på nästa tippning:)

    /Cena Sucks

    SvaraRadera
  9. Hunter_Hearst_Helmsley17 april 2013 kl. 04:10

    Ah uselt tippning från min sida. Men hade WWE bara följt min tippning så hade WM29 blivit roligare och bättre. Grattis till vinnarna

    SvaraRadera
  10. jaa..det där gick juh fint..eller inte hehe ja ja
    blir nog bättre med tiden kanske :P

    SvaraRadera
  11. fan vilken dålig tippning men det va inte förvånad som kim96 sa men vilken snäll vän han som van hade eller va det nån som ville hjälpa till den som hjälpte han med tippning en att få upp det på bloggen han som gjorde det förtjäna en står applåd hälsar electrico

    SvaraRadera
  12. Jag gör en pudel: Ska aldrig,aldrig kaxa upp mej och mobba Trent. Det var (nästan) du som hade facit innan.

    SvaraRadera
  13. Man börjar ju undra om The Model heter McMahon i efternamn, imponerande igen!
    Hyffsat tippat men efter båda biggest loosersdeltagarna 2014 är illa!

    SvaraRadera
  14. Grattis alla duktiga tippare! Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  15. FAAAAN Trent. 8,7 poäng
    Nästa gala skall jag gå ifrån mitt mål att alltid vara sämre än dig.
    Nästa gala skall jag SLÅ DIG!!
    Mvh Ade

    SvaraRadera
  16. Fyfan va dåligt man tippade....

    Skäms


    /lallare2

    SvaraRadera
  17. HAHAHAHA I AM THE BEST REIGNING CHAMPION IN THE WORLD

    Nu ska jag försvara min titel hela året ut.

    SvaraRadera
  18. Haha. Min egen tippning gick ju åt h-vete, men nu vet jag i alla fall - till skillnad från the model - hur det känns att lämna in en vinstrad på bloggen. ;)

    SvaraRadera