måndag 22 april 2013

This Weeks Wrestling News Fandango-ing!

Det sprider sig som en löpeld, fortplantar sig som ett par kaniner och breder ut sig som Bruno på en buffé! Vad då frågar ni? Ja, kika in i klippet så får ni veta det. Veckans wrestlingnyheter är här igen och ni får det allra senaste och dessutom tar allas favorit, och det bör vara Trent, sig tid att besvara era frågor och kommentarer. Denna vecka har vi också hittat tillbaka till den engelskspråkiga versionen så det finns alltså två klipp om ni blir uttråkade.

Den svenska versionen-The Swedish Version

The English Version-Den engelska versionen

23 kommentarer:

  1. Videoklippet är privat går ej att se! Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  2. Och då är det fixat, varsegoda!

    SvaraRadera
  3. Haha. Jag blev alldeles varm om lilla hjärtat av din hälsning. Tack Trent
    Mvh Ade

    SvaraRadera
  4. Tack Trent , nu gick det bättre! Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  5. Mycket bra klipp Trent. många av dom skisserna på wwe-bälterna var antingen för extrema eller bara fula.
    WWE borde kanske också öppna en träningslokal i Europa också så att brottare som vill komma med i wwe kan träna där som bor i EU.
    Jo jag tycker att wwe:s europaturné är ganska nära Sverige visst London och Tyskland men dom kommer också till St:petersburg och det är ju lite innanför ryssland. jag är rätt säker på att det finns en färja direkt från Stockholm till s:t Petersburg (rätta mig om jag har fel).
    är det några fler bälten som du tycker borde bli nydesignade trent? jag tycker att us titeln bör bli det. kanske heavyweight-titeln också.
    Åter igen: bra klipp Trent

    SvaraRadera
  6. Tack för nyheterna, jag måste säga att jag börjar gilla Faaan-Daaan-Gooo. Vet inte om hans dansgimmick är så cool men han har karisma och dryghet, det kommer man långt med i WWE.

    SvaraRadera
  7. Aj då, Necro Butcher mot New Jack...det kan inte vara kul att se.

    /Methusalem

    SvaraRadera
  8. Otroligt! Shokeslammade den korte Bryan ledan i de shild???
    Det hade man velat se!

    SvaraRadera
  9. Grymma nyheter som vanligt Trent
    /MRAwesome

    SvaraRadera
  10. Tack för nyheterna Trent:)

    /Cena Sucks

    SvaraRadera
  11. hej trent vad bra klipp du gjorde bra klipp för resten men du värkar inte upp skata mig :( för resten jag menade MR PPV tröjena som du har gjort jag undra hur då och jag ser inget röd streck det är sant utan vissa ord men jag hoppas att du förstår vad jag skrev jag är av en sjuk av alla dina WWE grejer som maskarna och tröjena och andra grejer för att jag kan inte söpa wwe grejer för han inget internet bank kort som man kan söpa wwe grejer men du sa att man kan söpa av dig men kan man det kontant undrar jag hälsar

    Electrico och det va en bra klipp ha det så bra trent hälsa kliler karlsson i från mig tack

    SvaraRadera
  12. Tack Trent för nyheterna! Det här verkligen härligt och kul att kunna få det en gång i veckan:)

    //Kane81

    SvaraRadera
  13. Elctrico! Rättstavningsprogram gratis!!!

    http://sv.libreoffice.org/

    //Kane81

    SvaraRadera
  14. Tack för ett bra klipp. Gillar Faaaaaaaaannnnn Daaaannnn Goooooo och nu blir du ju fattig igen då de har gjort en wwe t-shirt till han oxå.

    SvaraRadera
  15. Trent kan du hälsa till Anderson från mig!
    Mvh TRIND

    SvaraRadera
  16. Kan man hälsa??? Kan du då Trent hälsa till Big Machine från mig! M.V.H. JOHN NORD

    SvaraRadera
  17. Tack så mycket för klippet Trent hälsa Harley Rage i från mig tack MVH SEBASTIAN BOOGER

    SvaraRadera
  18. Jag fick priset idag så nu har jag nått att titta på i helgen
    tack så mycket

    SvaraRadera
  19. Man får tacka för dem bra nyheterna, men fram för allt priset som kom hem i går.. 7 tim med Cena godis mmmm.
    Alex blev skit glad han har redan kollat igenom hälften...

    Yavve

    SvaraRadera
  20. Ja hälsa till Captain Charisma ifrån mig tack.

    SvaraRadera
  21. Tack för detta underbara klipp. Du e inte bara naturligt rolig, du är naturlig t-shirt kung med.

    SvaraRadera
  22. Tack för ett alltid lika bra klipp Trent!

    SvaraRadera