onsdag 10 april 2013

Glenn åker på däng! Hardcore wrestling SWS Wrestlingpalatset

När det är gala i Malmö på Wrestlingpalatset så brukar ju Trent finnas på plats för att föreviga detta för er. Följ med på en spännande tripp i tre delar från tågstationen, till hotellet, till Wrestlingpalatset och slutligen sjukhuset! Hardcore wrestling, hardcore intervjuer och så er all time favorite, Trent!


Wrestlingpalatset Glenn åker på däng del 1


Wrestlingpalatset Glenn åker på däng del 2 


Wrestlingpalatset Glenn åker på däng del 3

15 kommentarer:

  1. Jag e nöjd med BPD:s wrestlingskola men fan tycker synd om hans PT som ställer upp på att hjälpa han o sedan råkar ut för något sådant.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Jävla tur att man inte var på plats denna gången.
      Mvh Ade

      Radera
  2. Bra klipp! Ibland är det skönt att komma sent (som flickan sa)!

    /Sebbe

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej alla på bloggen hoppas att ni kan läsa detta det jag skriver.
      Trent tack för ett jätte bra klipp och Bruno kul att se dig i gen. men det sista på dit klipp va lite elakt emot mig. ni andra varför läser ni mina kommentarer om min inte kan läsa dom ens. Trent kan du vara snäll ok säga till alla i bloggen att sluta reta mig för min dyslexi.(känner sig mobbad av alla typ) /Hälsar Electrico till alla och kunde ni läsa detta. ta upp detta som en fråga trent

      Radera
    2. hoppas att ni kan läsa det och vad tycker ni om det undrar? jag. bra klipp trent bruno när kommer nästa klipp brunos 5 minuter. nu hoppas jag att alla kan läsa det jag skrev?.

      Radera
  4. Ja du ska vara glad att du kom senare Sebbe. Brunos klipp kommer väl ca en gång i veckan för det sa han ju i sitt klipp
    Henrik

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket bra klipp trent! önskar att jag också kunde se galan.
      Hur kunde du låta anderson kliva in bakvägen! han borde inte vara där! vänta, han borde inte vara i SWS överhuvud taget! eller bättre: killer karlsson borde ha varit där och spöa sönder honom!
      Kul att se big pappa dellert igen! jag tröttnar aldrig på honom.
      jag tänka mig att du förtjänar den drycken över dig trent efter att du har dissat ekberg flera gånger.
      Vilken rejäl och härlig smäll big machine gav dig trent.
      Jag kan hålla med dig tränt om att han är EN av dom bästa men han är inte störst för den delen. det är antingen killer karlsson eller harley rage.
      jag kan bara hålla med om vad ante cimex säger.
      Det var en rejäl bjässe som harley rage är. han är bra han.
      Jag gillar sly sebastians attityd. han påminner lite om DDP av någon anledning.
      Trent jag lider lika mycket som du när jag såg big pappa dellert göra.....nja du vet.
      Fick du inte någon intervju med el styggelse trent?
      Fick du njuta av det danska bältet länge trent? vänta jag trodde du avskydde danskarna?
      KILLER KARLSSON!!!!!!!!! VAR HAN DÄR!!!!??? OMG!!!!OMG!!!!ÄNTLIGEN TILLBAKA I RUTAN!!!!! Jag tror säkert att killer har längtat efter att ge dig den smällen trent. KILLER KARLSSON!!!
      Nja trent, conny kanske inte är Sveriges bästa brottare men han är kanske klassad som den näst bästa.
      Jag kan inte förstå hur du och Mr. PPV inte slåss vid kommentatorsborden när ni kommenterar galan.

      ett mycket bra klipp och det verkar som galan där var också bra. bra och tack trent!

      Radera
  6. Som vanligt väldigt roliga och intressanta klipp när det rapporteras från wrestlinggalorna!

    SvaraRadera
  7. Hahaa uuuuuuuuuuusch va är det för snuskshower ni har?? Striptease... Nog var det tuttar med men fel typ va?
    Sköna klipp och händelser! Att du ni bara orkar, keep it up!
    Och Trent, det syns ju nästan(intealls) att du är riktigt vältränad!

    SvaraRadera
  8. Tack gode gud att det var Mr PPV som fick BPD´s kalsonger i huvudet och inte Trent eller jag själv som ju också stod i skottlinjen då jag befann mig precis bakom kommentatorerna och filmade.
    Nästa gång ska jag nog be om löneförhöjning av SWS då det känns väldigt farligt att filma deras shower.

    SvaraRadera
  9. Pagge tänk på ringvakterna vi fick ju tvinga ut BPD stod i direkt skottlinje han kunde ju tryckt upp kallingarna i huvudet på någon av oss

    SvaraRadera