onsdag 17 april 2013

Brunos bottom has been reached, The Bruno Show II

Wrestling-gurun/legenden/kommentatorn/nörden/eh... förlåt Bruno, vi trodde inte att du läste detta! Hur som helst, Bruno är tillbaka med ännu ett avsnitt av sin bittra videoblogg och det är dags för alla att huka på sig (något Bruno inte klarar av eftersom hans tjocka knän är i vägen). Oj, förlåt Bruno, vi trodde inte du orkade läsa mer än en mening. The Second Return of the Bruno, yej! I ärlighetens namn, var det inte skönt när Bruno var borta? För oss som redigerar detta var det som en jackpot, vi behövde bara dras med den där tråkiga Trent men nu har det än en gång blivit dubbelt så jobbigt... Oj, förlåt Bruno, vi skrev nog fel och förlåt Trent, vi trodde inte du var läskunnig! Nu till Brunos bottom! Eh, botten menade vi.

10 kommentarer:

  1. Hej jag kan inte se Brunos klipp på bloggen! Trends klipp funkar dock! Har någon annan samma bekymmer? Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  2. Jag kan heller inte se Brunos klipp mvh bowlarn

    SvaraRadera
  3. Tackar för klippet den bittra Bruno:) Jag kan se klippet på bloggen utan några problem.

    /Cena Sucks

    SvaraRadera
  4. Tack för det bittra klippet Bruno!

    /Granis

    SvaraRadera
  5. Ser tjocki.... jag menar Brunos klipp utan problem!

    SvaraRadera
  6. Haha gillar melodi krysset. Hoppas man får slutet på den :)

    /lallare2

    SvaraRadera
  7. Jag trodde du skojade med melodikrysset förra klippet. Tydligen inte.

    SvaraRadera
  8. Men Bruno vad håller du på med?

    SvaraRadera
  9. Här har jag precis kommit över Luleås finalförlust, och så blir man påmind igen. Man kan ju bli bitter för mindre. :(

    SvaraRadera