måndag 7 januari 2013

This Week! 25 $ News

Måndag och saknaden över Bruno och Trent måste vara enorm, ja banne mig, kanske lika enorm som herrarnas rondör! Är det så förstår vi att ni saknar oss alldeles oerhört mycket och därför, bara därför (tja, självklart är det även för att B & T är så fina och riktiga människor också)(okej då, Trent i alla fall eftersom Bruno inte faller under epitetet människa), har vi preparerat ett klipp så här på måndagskvällen. Njut, kommentera och är det så att ni tittar på Eurosport ikväll så glöm inte att meddela dem vad ni tyckte, bra som dåligt.

Bruno & Trent


32 kommentarer:

  1. Varför vill BPD prata med mig. Jag har inte gjort nåt, jag är oskyldig.

    SvaraRadera
  2. Big Pappa Dellert7 januari 2013 kl. 12:50

    För de som inte kan finska eller kan läsa så var det ju faktiskt lättmjölk jag drack på båten. Finsk lättmjölk!
    Jag undrar dock om inte någon hade mixtrat med den så nu jävlar ska jag gå till botten med att ta reda på vem som vågade göra så mot mig.

    SvaraRadera
  3. Jag tittade på this week idag (07/1/13) och jag saknade dom röster från bruno och trent. WE WANT TRENT! WE WANT BRUNO! men som tur är ni här på bloggen. Jag visste att Edge var med i HOF förra året men jag visste inte att dom inte fick väljas in flera gånger. Ledsen jag kan inte komma till varken Göteborg i trädgår´n eller till wrestlingpalatset pga åldersgränsen. Skulle jättegärna se Tatanka slåss.
    Den sämsta finisher jag kan komma på är wade barrets senaste finisher bullhammer. Mycket bra klipp Trent!
    P.S när jag ändå talade om Tatanka förut i wrestlingpalatset, kan inte ni vara så snälla och ge tatanka en hälsning från mig Kim96 när ni träffar honom?
    Ha det bra tills nästa klipp!

    SvaraRadera
  4. Säger som Kim96 ovan, kändes lite tomt utan Tönt och Fulo under kvällens "This Week". Men så länge fettet flödar här på bloggen är jag lycklig :)

    Överraskningsbrottare på Royal Rumble? Vore inte helt fel att få se Flairing (inte för brottningens skull dock) eller RVD. Och den sämsta "finishern" är väl ändå Trents Belly splasher från Barcelona, hehe :)

    Gott Nytt År till alla i efterskott. Dessvärre gjorde jag en Big Pappa D efter midnatt på nyårsafton, skyller också på lättmjölken, hehe :)

    Superbra klipp som vanligt Trent, keep em coming.

    SvaraRadera
  5. Undertaker vill jag se som sista person i RR!!

    SvaraRadera
  6. om måna undrar var för jag har mask på mig men jag gillar mexikansk brottare därför jag har på mig mask men jag har tränat kung fu i 5 månader nu det märks på min kropp och jag ska träna wrestling med en brottare och jag brukar träna parkour men alla brottare i sws eller gbg eller wwe eller runt värden har ju en finishers jag skulle ha en phoenix splash eller når smidig men 2 finishers men phoenix splash kan jag på madras och stuts matta och en 450 splash kan jag med jag skojar inte vad tycker du om det trent eller bruno trent du har blivit smalare och snällare men slå ner mr ppv tack hälsa han att jag vill böta han in sws nån gån det kanse skule funka om 1 eller 2 år om jag får det för min tränare jag och kim96 ska bli tränade av en i sws bruno eller trent tack för alla klipp när jag har en fråga då får ni fler kommertarer jag har blivit bättre på skriva märks det undrar jag ha det bra hälsar ELECTRICO

    SvaraRadera
  7. X-pac i royal rumble, klart sämsta finisher har väl ändå Big show den skulle t.o.m jag klara att utföra. Med vänlig hälsning, Jerry the king!

    SvaraRadera
  8. Tack för ett bra klipp. Biljetten är köpt och hämtad så nu bär det snart av till gbg wrestling.
    hade gillat om Ricky Steamboat gjorde en entre i Royal Rumble.
    Sämsta finisher vet faktiskt inte.

    SvaraRadera
  9. Tack för ett bra klipp !

    RR överraskning: Stone Cold Steve Austin
    Sämsta finisher: Wade Barrett's Bull Hammer

    Mvh Vänern

    SvaraRadera
  10. Tackar för ett strålande klipp:)

    Skulle vara trevligt om Undertaker kom in men säger Abyss och James Storm från TNA.

    Sämsta finishen: Den var riktigt klurig så får nog tänka lite efter och kanske återkomma med ett svar senare.

    mvh Cena Sucks

    SvaraRadera
  11. john morrison eller rey eller sin cara batista ha det bra alla och trent vad har hänt med Trent Barreta det undrar jag hälsar electrico gillar du mig eller inte för att du har varit så där men du är en snäll kille hej då

    SvaraRadera
  12. En kul överraskning skulle vara Jeff Hardy, även om oddsen är lika med noll. Och lika roligt, och chanslöst, vore det om Sting skulle komma ut.

    Sämsta finishern nånsin tycker jag är Scotty 2 Hottys The Warm. Kanske det tramsigaste och fånigaste i greppväg som uppfunnits. Hoppa runt på ett ben som en idiot, gör en breakdancerörelse, sväng med armarna och en elbow. Konstigt att ingen vaknat innan han är klar med allt.

    /JJ Devel

    SvaraRadera
  13. Dom mest överraskade som skulle komma till RR 2013 för mig.....det var riktigt svårt men det skulle kunna bli överraskande om Hulk hogan, DDP, el lockal (faktiskt även om det inte vore den bästa i rr) eller Mike tyson (även om oddsen är-100 %) ELLER....Bobby lashley. Det var dom det.

    SvaraRadera
  14. Angående kommenteringen på Eurosport så undrar jag om det inte hade varit bättre att de haft kvar de amerikanska orginal kommentatorerna när vi nu inte får ha Trent och Bruno. Vet man tex inte hur många bälten WWE har så är det bättre att inte nämna det överhuvudtaget än att röra till det för de som inte är så insatta i WWE.
    Kan man inte kontakta WWE och kräva att de som kommeterar på Eurosport vet vad de pratar om? ;-)

    SvaraRadera
  15. Zero0 här, men nu jag framåt och går under ett nytt namn.

    Jag har funderat lite på vilka otippade folk som kan komma in i RR. Billy Gunn och Road Dogg tror jag är rimligt att förvänta sig. Mark Henry kanske kommer tillbaka, likaså Christian. Dessutom har jag hört rykten om att både MVP och Shelton Benjamin börjar bli aktuella för återkomst, så varför inte låta dem göra sin återkomst på RR? Fandango kanske gör sin RAW/SD-debut?
    Sist, men inte minst, en smått orimlig tanke: Tänk om Brock Lesnar kommer in, vinner, och går main event på WM mot mästaren? Jag skulle kunna leva med det.

    Sämsta finisher...jag tycker Clothes line är ovärdig som finisher, så även om JBL gör den bra, får det bli den. Och AA.

    SvaraRadera
  16. Brock som nr30 hade varit klockren och oväntad bokning. Men wwe lär knappast låta honom vinna o därmed blir det knappast någon sen surprise entry på honom. Får väl dra till med X-Pac istället.

    Sämsta finishern går till Ryback. Exakt noll impact när ska lägga ned motståndaren på rygg bakom sig samtidigt som rör sig framåt.

    Eurosport denna vecka var ingen höjdare och då slapp ändå Axklo kommentera det svårare Vintage..

    Tack JT för nyheter :)

    SvaraRadera
  17. Det hade varit kul att se Ricardo Rodrigues komma in och vinna RR genom att vända heel och skicka ut Alberto del Rio som 29 man! Men det är ju inte realistiskt då Ricardo inte kommer vara "Main Aventare" på WM29.
    Sämsta finisher finns ju flera, bl.a Santinos Cobra, Cenas AA och Swaggers Splash.
    Barretts Bull-Hammer är väl i princip samma som Tito Santanas Flying Burrito.

    SvaraRadera
  18. HBK vore helt klart en taklyftare på RR.

    Kill switch är den sämsta finishern i wrestlinghistorien (förutom en dubble axehandel kanske). Han släpper upp sitt grepp till ett mkt sämre läge med mindre kontroll, ger motståndaren sin rygg och det enda motståndaren egentligen behöver göra är att räta på sig o knuffa bort Christian.

    Men nu är det kanske kampsportsinstruktören i mig som resonerar och inte wrestlingfanatikern, även om denna även håller med om att det ser grymt tamt ut).

    Och BPD kommer nog bokstavligen gå på botten i sin jakt på den finska lättmjölken, för så fort han går ner i havet flyr vattnet därifrån....

    Snojd over and ut

    SvaraRadera
  19. Hunter_Hearst_Helmsley9 januari 2013 kl. 08:19

    Men tanke på hur osannolikt deras deltagande vore så hade Ultimate Warrior eller Goldberg varit coolast i RR.

    Annars hoppas jag på Christian för jag saknar honom

    SvaraRadera
  20. John Cena vinner o möter Rock på WM För WWE Title.

    Den sämst"finishern" är The Cobra ;(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det finns mycket som talar för att det blir så. Bland annat att Rock ska vara med på nästan allting fram till åtminstone elimination chamber. Dessutom ger det ju WWE en ursäkt att ha en match mellan dem igen, trots "never before, never again."

      Radera
  21. Ja självklart tack du med Trent för alla underbara nyheter!!

    Ja tillbaka med Fatty Avards, Det är en stor höjdpunkt på året ju!

    SvaraRadera
  22. Fatty Awards kan va kul att se:) allt galet ni gör är trevligt att kolla på:)

    Den sämsta finishern: någon av alla löjliga submission grepp:) Typ Alberto Del Rio Cross Armbreaker

    SvaraRadera
  23. Känner att jag måste försvara ADR's cross armbreaker här. Mkt snygg set-up när snurrar in den och väldigt trovärdig då ser exakt likadan ut som armbars inom MMA. Sedan härligt heelig när sparkar iväg den tappande motståndaren. Däremot mår jag sämre när ser andra tafatta försök till kopiera mma-subs. Daniel Bryans (lysande i allt annat) giljotin för nämna nån. Den är så löst kopplad att det går blåsa sig ur greppet..

    SvaraRadera
  24. Ett antal av de sämsta finishing movesen har redan nämnts här. Cobran är värdelös, sedan var JBL:s clothesline under all kritik. Vilken usel fantasi att inte komma på något annat. Och det värsta är att den heter "Clothesline from hell". Kom igen ... låter ju som en billig Lidl-kopia av något dyrt.
    Några andra totalt kassa avlsutningar är: Hulk Hogans "Big Boot", Lex Lugers "Running forearm" och Rocks "People's elbow".

    Royal Rumble: Jag skulle bli glad om jag fick se en återkomst av Razor Ramon i den form som han var i på mitten av 90-talet. Samma gimmick, dryg och arrogant.
    Och när jag skriver det skulle jag nog också vilja se "The Model" ... och Adam Bomb.
    Några jag inte vill se: Bushwhackers, Tenryu, Dusty Rhodes.

    SvaraRadera
  25. Tack för klippet!

    Bruno och Trent i Royal Rumble, det hade varit något det.

    SvaraRadera
  26. Jag skulle vilja se Stone Cold, Ric Flair eller Bret Hart i ett kortare inhopp i RR-matchen.

    SvaraRadera
  27. Hunter_Hearst_Helmsley10 januari 2013 kl. 07:56

    Fatty Awards är skoj. Mycket roligare än Slammys!

    SvaraRadera
  28. Underbara nyheter som vanligt!
    /MRAwesome

    SvaraRadera
  29. Det är många wrestlare som har väldigt kraftlösa finishers. Många är redan nämnda.
    Tornado Punch som Texas Tornado gjorde var inte så imponerande. Han snurrade runt och sedan slog han motståndaren. På ett sådant sätt får man ingen kraft i slaget alls. Hulk Hogans Atomic Leg Drop är ju som en helt vanlig leg drop. Inget atomiskt alls med det.
    Dessa är inte aktiva idag, men om man kollar på såna så är R-truths Lie Detector en finisher som inte på något sätt kan göra ont på motståndaren. Han tar honom lite lätt på brösten, sedan flyger han själv som en spottloska genom luften.

    Sedan måste jag dock säga att Scotty 2 Hottys "The Worm" ändå är det värsta jag sett i finisher-väg.

    I Royal Rumble skulle jag av nostalgiska skäl gärna se några gamla wrestlare (som någon skrev innan), men det skulle nog bara bli tragiskt. De skulle få komma in, göra några clotheslines/vanliga rallarsvingar, sedan efter 90 sekunder skulle de bli utkastade.
    Men Stone Cold Steve Austin hade varit kul att se.

    SvaraRadera
  30. RR överraskning jag vill se: Chris Jericho

    Sämsta finisher just nu: The Cobra
    Of all time: Legdrop of doom.

    SvaraRadera
  31. Tack för nyheterna. Jag skulle gärna se Undertaker i RR-matchen. Eller en återkomst för John Morrison.

    SvaraRadera