onsdag 23 juli 2014

WWE Battleground Resultat

Resterna efter slagfältet presenteras här, i vanlig ordning, men själva presentationen är allt annat än vanlig. Eftersom Bruno, som vanligtvis sköter allt detta, antingen satt en Big Mac i halsen eller helt enkelt är sitt vanliga slöa sommarjag så har vi fått kastat om lite! Därför presenteras resultat, tippning, total och själva galan i fyra olika avsnitt signerade av Bruno, Goatface, Trent och Pagge! Hur detta ska gå ihop vet vi inte, vem som gör vad vet vi inte heller men vi kan å andra sidan se positivt på det hela, det kan ju inte bli sämre, åtminstone inte Robin Goatface och Pagges delar! Och ärligt talat Bruno och Trent, ni kanske ska köpa egna Tank tops och inte dela på en, eller ännu hellre, klä på er mer kläder! Ett litet PS, vi ber om ursäkt för ljudet på del 2, det är Bruno och Trent som sitter vid mikrofonen och äter chips!

 

WWE Battleground (1 av 4) Genomgången med Bruno

 

WWE Battleground (2 av 4) Facit med Goatface

 

WWE Battleground (3 av 4) Resultatet med Trent

 

 

WWE Battleground (4 av 4) Totalen med Pagge 

23 kommentarer:

  1. Måste stanna upp mitt i 3:de klippet och kommentera.
    HAHAHA 57:e plats Men för i hel...e Bruno! Inte ens jag har väl någonsin varit så dålig på att tippa en gala.
    Och jag som hade funderingar på att kopiera din rad, vilken tur att jag återfick mitt förstånd efter att i ett svagt ögonblick sneglat åt ditt håll.

    Med vänlig hälsning Ade

    SvaraRadera
  2. Du Pagge! Se nu till att tjo.. Trent menar jag fixar Summerslam resan till oss två, annars får vi ge honom stryk på nästa Wrestlingpalats. Vi får sno Hacksaws planka och slå skallen av honom om han har ljugit om resan.

    Fan vad Bruno och Trent är värdelösa på att tippa.

    Med vänlig hälsning Ade

    SvaraRadera
  3. hockeywrestling23 juli 2014 kl. 07:02

    Tack för Klippet.

    SvaraRadera
  4. Tydligen blev det lite strul med den rullande texten i mitt första klipp så jag testar igen här:
    https://www.youtube.com/watch?v=kGvcH-nVji0&feature=youtube_gdata

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mr Bruno Arvidsson23 juli 2014 kl. 08:40

      Var det inte så att texten inte fick plats i bilden samtidigt som dig?

      Radera
    2. Straffspark i öppet mål! Den bjöd du på Pagge.

      Radera
    3. Var mer att jag fick storhetsvansinne och ville se mer av mitt vackra ansikte så därför tog jag bort texten ett tag.

      Radera
  5. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! :)

    SvaraRadera
  6. Kul att några i familjen är bra på att tippa! Tack alla för underhållningen! Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  7. Ett stort tack för er kreativitet! Men han Goatface ... satt han i Burkina Faso med den surrande uppkopplingen?

    SvaraRadera
  8. Nu närmar jag mig pulverizer och går snart om igen. Tyvärr klantade jag mig och tog bort Sheamus istället för The great Khali. Då hade jag haft lika poäng som The Pulverizer. 0.1 till. Jag tänkte tom ändra mig men klockan gick så blev inte av. Sen hade jag ändrat så mycket som tur var iofs så i fortsättningen lämnar jag in när jag bestämt mig ordentligt. Annars vill jag bara säga lycka till alla på nästa gala. Den galan jag tar 1a platsen. SummerSlam är min bästa gala tillsammans med Extreme Rules.

    För övrigt roligt klipp med 4 olika presentatörer. Roligt att se det finns smala personer med intresse av wrestling med. 1 av 4. Alltså Goatface. 3 av 4 är tjockisar tydligen.

    Mr A

    SvaraRadera
  9. jaa..det där gick inge vidare..ner fem placeringar..det blir nog bra :)

    SvaraRadera
  10. Haha, härliga klipp av er alla fyra :)

    Bedrövlig tippning av mig som vanligt, blir bara värre och värre. Tar väl sista platsen på Summerslam :)



    SvaraRadera
  11. Precis när jag börjar oroa mig för att Bruno blivit bästa polare med Vince Mcmahon så visar han sig plötslig mänsklig.
    Nu är det färdiglekt och nästa gala så rycker jag från i toppen igen!

    SvaraRadera
  12. Strålande jobb med dessa klipp gubbs. Stor humor i vanlig ordning :)

    SvaraRadera
  13. Haha, vilka strålande klipp :)

    SvaraRadera
  14. Hunter_Hearst_Helmsley26 juli 2014 kl. 14:08

    Började med Trents klipp (som sen visade sig vara klipp nr 39 och undrade först vem fan är Robin! Men nu vet jag :)

    Gällande galan, varför drog Rollins mitt i galan? Borde det inte vara läge att casha in väskan efter titelmatchen?

    SvaraRadera
  15. Hjälp!!! Jag suger.....

    SvaraRadera
  16. Nu har priset kommit! Får se om dottern får den av mig! Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  17. Vad var det för djävla skithotell Trent boka till mig här på Mallorca.
    Fått byta rum tre gånger redan och då har jag inte vågat testa sängarna ännu.
    Får bli Wrestlemaniaresor till mig och Ade som plåster på såren nästa år!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det förvånar mig att du faktiskt fick ett riktigt rum, chefen för Mallorca Zoo sa att han skulle sätta dig i buren direkt! Får kontakta honom så att det inte blivit något missförstånd, jag vill ju gärna inte betala tillbaka något av pengarna jag fick för dig :)

      Radera