måndag 28 juli 2014

This Weeks WWE Wrestling News Rear Naked Choke!

Måndag och en ganska slitig måndag för många eftersom semestern kan vara till ända här. Men, vi på redaktionen gör allt för att göra ert liv enklare, och Trents liv svårare, och beodrade därför honom att göra ett mastigt nyhetsprogram så att ni där hemma har något att trösta er med. Och på tal om tröst, det är för oss att höra er röst! Därför ber vi ödmjukt om lite kommentarer och insiktsfulla glåpord till Bruno och Trent, de kan behöva det. Vi förstår att det är semestertider men de två senaste nyhetsklippen har, om vi ska uttrycka det milt, haft lite vikande tittarsiffror och kommentarer. Fortsätter trenden under veckans nyheter tar redaktionenen en kortare semester själva och återkommer med flera nyheter efter Summerslam. Nu till veckans två epos:

25 kommentarer:

  1. Tack för nyheterna

    SvaraRadera
  2. sjysst klipp :)

    SvaraRadera
  3. Hunter_Hearst_Helmsley28 juli 2014 kl. 10:02

    Herregud. hade varit bättre om Trent hade berättat vilka Tatankas ungar INTE tog kort med :) Hade väl tagit typ 2 sekunder

    SvaraRadera
  4. Tack för nyheterna Trent! :)

    SvaraRadera
  5. hockeywrestling28 juli 2014 kl. 10:27

    Tack för nyheterna.

    SvaraRadera
  6. Tack för två trevliga nyhetsklipp Trent

    SvaraRadera
  7. Tack för ett bra som vanligt nyhetsklipp!

    SvaraRadera
  8. Svårt att kommentera klippen då man inte kan se dem.
    Och detta pga att Trent var så snål när han bokade hotell att Sebbes 28kb lina i Kristianstad är rena racerbana jämfört med det jag får stå ut med på hotellet här på Mallorca.

    SvaraRadera
  9. Tack för klippen :)

    SvaraRadera
  10. Du Pagge, har Trent hört av sig nåt om Summerslam resan han lovade oss?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev inget Summerslam i år grabbar, jag sålde Pagge till ett Zoo på Mallorca, eh, jag menar... jag menar att jag bokade in en tripp till Mallorca Zoo åt Pagge, han ville det så gärna! Men Ade, du ska inte bli lottlös, självklart ska vi skicka iväg dig också. Belgrad? London? Det finns fortfarande behov på olika anstalter, eh, jag menar, det finns lediga rum på väldigt fina hotell runt i Europa. Hör bara av dig så ordnar jag en resa, Jag har hört att det råder brist på isbjörnsmat i Ber... Jag menar, Berlin ska vara fint så här års, jag kan till och med ordna gratis Zoo-biljetter åt dig :)

      Radera
    2. Tusan också, jag som var på zoo häromdagen. Hm får väl kolla på klippen istället och börja hoppas på biljettvinst till Wrestlemania.

      Radera
  11. Har du träffat hulk hogan? Hörde ett rykte om det, kan du berätta om det? Konstigt att du inte nämt nått på bloggen! Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  12. Tack för nyheterna :)

    SvaraRadera
  13. Bra jobb som vanligt Mr McGregor. Du förresten...kan du äntligen bära ditt namn med stolthet ;) En viss Conor lär bli en av de riktigt stora stjärnorna i UFC inom nåt år. Snacka är han dock redan bäst på så helt omöjligt är det väl inte ni är släkt på något vis :)

    SvaraRadera
  14. Tack för nyheterna :)

    Hm, den där Hulk Hogen eller vad han nu heter den där gubben Trent vill visa sig tillsammans med. Vad är han känd för? :) är han någon gammal avdankad skådespelare som gjort en match på någon wrestling galan 1970-talet eller? :)

    SvaraRadera
  15. granis: hoppas du skojar...alla vet vem hulk hogan är :)
    om inte.. kolla in hogan vs andrè the giant wrestlemania 3..what you gonna
    do when hulkamania runs wild on you !

    SvaraRadera
  16. Necrovore: självklart vet jag vem Hogan är :) Bara lite psykning till Trent :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Keep em coming! Att psyka Trent är ganska så svårt eftersom allt rinner av honom! Det är som att kasta vatten på en gås, eller Big Macs på Bruno, de försvinner bara också! :)

      Radera
  17. Tack för nyheterna! Trent :)Väldigt snyggt skal.

    SvaraRadera
  18. Stort tack för fullmatade nyheter.
    Men var det inte Reine Mysterio som vart utbuad när han kom in på Rumblen istället för Bryan Danielson?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var det inte det jag sa? Det var åtminstone det jag menade men jag orkar inte gå in och kolla själv vad jag sa!

      Radera
    2. Det var jag som hörde fel! Av nån anledning hörde jag Santino Marella

      Radera
  19. Tack försommarnyheterna! Men är det inte det där Hollywood Hogan på bilderna:) Kane81

    SvaraRadera
  20. Tack (Hulk) för (Hulk) klippet (Hulk).

    Tittar (Hulk) i (Hulk) kapp (Hulk) efter (Hulk) två (Hulk) veckor (Hulk) med (Hulk) "Inte-net" (Hulk) på (Hulk) semester. :-)

    SvaraRadera