onsdag 9 juli 2014

MONEY IN THE BANK THE RESULTS

Resultaten för MITB har dröjt, mycket för att en utomstående jury har granskat rättningen efter förra galans debakel, då en viss Bruno Arvidsson vann hela tippningen (helt otippat). Hur gick det den här gången, blev det en framskjuten placering igen för den store och är hans vapendragare, Trent MacGregor, fast förankrad i bottenskiktet? Och kanske viktigast, hur gick det för dig? Här har vi i alla fall resultaten, klicka på texten nedan så får ni veta.


Någon gång till helgen räknar vi med att få upp ett nyhetsklipp. Under sommaren blir det spridda skurar med inlägg beroende på att herrarna reser och far. För tillfället befinner sig Trent i Turkiet och steker fläsk och Bruno är på hemlig kurort (Bantar-Björns Badanläggning i Burträsk) för att äta upp sig men som sagt, vi ska se till att mata er också med allt det viktigaste men under lite annorlunda publiceringsdagar än vanligt.


KLICKA HÄR FÖR ATT SE RESULTATEN FRÅN MITB



13 kommentarer:

  1. hockeywrestling9 juli 2014 kl. 05:31

    Härligt! Där satt den! Nu fick jag en födelsedagspresent.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis! Mycket bra tippat!

      Radera
    2. Grattis! Mycket bra tippat!

      Radera
  2. Grattis till vinnaren!!

    Ush!! Mår inte bra utav min dåliga tippning eller är det tanken på att Bruno närmar sig topp 5.
    Känner mig genast lite bättre när jag tänker på Trents total kollaps, fast han är nog inte bättre än så här ;))

    Trevlig sommar på er allihopa!!

    SvaraRadera
  3. Grattis hockeywrestling. Grattis Bruno och jag slog i alla fall Trent. Nästa gång blir det i toppen igen.

    /Mr A

    SvaraRadera
  4. Bruno närmar sig toppen. Bad news... Gick inte riktigt som jag tänkt mig. Jag måste börja tippa bättre i fortsättningen. Annars förlorar jag nog bloggmästartiteln snart...

    SvaraRadera
  5. Ja du pulverizer. Nu ligger mitt fokus på dig och inte Bruno:-) För övrigt Ludvig Nilsson varför ändra du din rad? Du hade det rätt från början. Och Goatface jag gillar att du lämnar in muntligt så man får höra hur du kommer fram till din rad men du får gärna stänga av dammsugaren.

    Mr A

    SvaraRadera
  6. Synd att man aldrig blir bättre.... Men Uso klippet i slutet är ju helt klockrent!!

    SvaraRadera
  7. Skönt att man aldrig är sämst i släkten! Tack jerka! Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  8. hatten av för vinnarna osv :)

    SvaraRadera
  9. Hunter_Hearst_Helmsley14 juli 2014 kl. 00:53

    Jaja topp 20 i alla fall :)

    SvaraRadera
  10. Fy tusan vad jag tippar värdelöst nu :( Blir nog Topp 60 i totalen vid årets slut om jag fortsätter tippa så här värdelöst. Tror bröderna smittat mig med deras värdelösa tippningsförmåga :)

    SvaraRadera
  11. Trist att tappa tio platser i totaltabellen bara för att man missade tippningen. Jag ska skärpa mig, jag reser utomlands på lördag, men hoppas på att ha nät på plats och/eller hinna tippa på fredag kväll kanske?

    SvaraRadera