fredag 20 september 2013

Night of Champions, the Results of the Tippning!

Upp som en sol och ned som en pannkaka! Ja, det är inte Brunos frukostvanor vi pratar om (Bruno har inga vanor, han har bara ovanor!), det är hans, och Trents, form! Efter att ha totalt dominerat Summerslam var det nu dags för mästargalan och vad gjorde Bruno då? Trent var ju inte i närheten av Bruno på SS (vem var det?) så var det nu hans tur att skina som en mästare? Det här får ni svar på i klippet nedan, dessutom får ni veta vilken placering ni själva fick, och vilka som vann priser, och säkerligen en hel del annat också!

 

RESULTAT FRÅN NIGHT OF CHAMPIONS, KLICKA HÄR! 


Alberto Del Rio, är han fortfarande mästare efter Night of Champions?

18 kommentarer:

  1. Historiens sämsta tippning av mig:( pinsamt dålig av mig. Fick både spö av brorsan granis och frun riktigt illa.



    SvaraRadera
  2. Ganska kass gala kan jag tycka och extremt dålig tippning av mig som vanligt:(

    när kommer frågeklippet upp eller kanske de blev för få frågor så ni lägger ner de?

    skall bli otroligt trevligt höra på frågeklippet när de kommer ut:)



    SvaraRadera
  3. ja ja...det gick väl sådär men äh vadå..kul är det att tippa :)

    SvaraRadera
  4. Dålig gala en godkänd match för ppv resten var raw matcher som hade varit hyffsade raw matcher med det duger inte på en PPV.

    Men tippningen gick rak åt pipsvängen denna gång för mig.

    Men jag skrivit det förut små PPV är svår tippade. För WWE kan hitta på vad som helst på dom.

    /PeterJ

    SvaraRadera
  5. Tråkig gala men ganska kul att de blev oväntade resultat:)

    tack för tippningen Bruno och Trent :)

    /Hogan Ex-fru (senaste ex-frun)

    SvaraRadera
  6. Kass tippning igen, men man slog ju åtminstone Bruno, som är sämst i familjen!
    Bara att bryta ihop och komma igen!

    SvaraRadera
  7. Kass tippning igen, men man slog ju åtminstone Bruno, som är sämst i familjen!
    Bara att bryta ihop och komma igen!

    SvaraRadera
  8. Kass tippning igen, men man slog ju åtminstone Bruno, som är sämst i familjen!
    Bara att bryta ihop och komma igen!

    SvaraRadera
  9. fjärde plats, fantastiskt! Jag slog ju Bruno&Trent och var med i top 10.

    SvaraRadera
  10. Voi vittu perkele! Tito Saatana voittaa!
    dweed139(at)outlook.com

    KIITOS!

    SvaraRadera
  11. Onneksi olkoon Tito Saatana! Hienoa työtä:)

    SvaraRadera
  12. Hunter_Hearst_Helmsley22 september 2013 kl. 08:00

    Det är helt enkelt inte mitt år

    SvaraRadera
  13. andra plats bästa placeringen för mig någonsin :)


    min email är Robin.Helin37@live.com

    SvaraRadera
  14. Nja kanske inte den allra bästa tippningen men bättre än den senaste är jag säker på. jag slog i alla fall Bruno.
    Jag hoppas att WWE battlegorund ppv blir bättre. en helt ny storgala. undrar vad syftet är med den galan.
    Grattis till vinnarna!!!

    THE CHAMPS ARE HERE!!!

    SvaraRadera
  15. Helt rätt Bruno , jag och brorsan har lika namn! Fast store bror är nästan alltid bäst! 6a är min näst bästa placering! Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  16. Känns diskriminerande att inte få bli uppläst i totaltabellen längre, jag tycker du ska läsa upp topp 75.

    mvh, plats 75 :-)

    SvaraRadera