fredag 27 september 2013

20 funderingar 1 - You're Welcome!

Oh Ah, Cantona, Oh Ah, Cantona! Ropen skalla, fransk fotbollslegend åt alla! Eller så är det så att Bruno och Trent än en gång går igenom en kanadensisk wrestlinglista med 20 sätt att förbättra WWE! Eller så är det båda, våra två hjältar Bruno och Trent verkar i alla fall ha delade meningar. Det är bara att klicka sig in och ta reda på vad det är som händer.


20 funderingar 1 - You're Welcome!


Frankrike, Kanada och wrestling, en oslagbar kombination!

16 kommentarer:

  1. jo. hade varit en bra idé,årets största gala..varför inte ? :)

    SvaraRadera
  2. Nja. tycker de är lite för lång tid för honom att springa runt med väskan till WM-30. Men gör de en seriös uppbyggnad av honom till WM-30 så varför inte.

    SvaraRadera
  3. ääähhhh....själv gillar jag inte damien sandow alls så för mig så spelar det ingen roll om han cashar in MITB-väskan på wm 30. Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om NÄR man cashar in väskan. men det vore något ändå.
    Enligt Trent så behöver inte damien sandow ett bälte alls verkar det som.

    SvaraRadera
  4. Låt Damien Sandow växa ett tag till före han får slänga in väskan.men vänta till wm-30 tycker jag nog är för lång tid. Sen kan jag inte fatta varför folk inte gillar Sandow.

    /Taffarell

    SvaraRadera
  5. Tycker han har tappat lite med väskan efter senaste PPV galan. När RVD totalt slå ut ADR efter matchen och han inte ens hintade incashning.

    SvaraRadera
  6. Ursprungliga planen var väl att Ziggler skulle casha in sin väska på årets Wrestlemania, men tidsbrist gjorde att han fick göra det på RAW dagen efter.
    Sandows match blev dessutom av samma skäl inställd på årets Mania (Rhodes scholars-TOF) så det är väl inte mer än rätt att det blir en incashning på WMXXX, då.
    Han kan ju inte casha in väskan nu, han är fullt upptagen med att torska mot Santino Marella *facepalm*

    SvaraRadera
  7. nej, tycker sandow ska casha in på nästa gala:)

    SvaraRadera
  8. Först och främst Trent du är så förbannat rolig du borde bli kung eller statsminister, du har min röst! Klart sandow ska Casha in väskan innan och vi får se en match med cody Rhodes på wm 30! Jerry the king har talat!

    SvaraRadera
  9. Sandow på hårdarbete i gymmet och boka han lite bättre så får han gärna vinna RR och få en titelmatch på WM där han även cashar in väskan på det andra stora bältet..!
    Annars, vet jag inte. Kanske bättre med en mjukstart ala soptråkigt 3 veckors "reign" och förlora på nästa gala? WWE är ju duktiga på att göra intressanta saker ointressanta.

    //werd

    SvaraRadera
  10. dum ide Canton:)

    Hogans tredje ex-fru

    SvaraRadera
  11. Tycker han ska casha in den innan WM 30.

    SvaraRadera
  12. Svårt att se Sandow stå som last man standing efter WM30. Allt, precis allt känns ju upplagt för att han ska bli den förste som gör en riktig incashning och förlorar.

    SvaraRadera
  13. Gillar båda tankarna med att han borde casha in den på WM eller innan, båda hade funkat!

    SvaraRadera
  14. Han kan gärna casha in den på Wrestlemania, bara han förlorar…

    SvaraRadera
  15. Känns inte som han håller den nivån än, men det tyckte jag om Bryan med och efter han cashade in sin så har han varit min favorit.

    SvaraRadera