måndag 24 december 2012

Vi säger, -God jul god jul! Tipstotal m m!

God jul alla bloggläsare/tittare/följare... från Trent och Bruno, och faktiskt från Big Pappa Dellert också. Eftersom det är julafton bjuder vi på en massa spännande paket för er att öppna och det gör ni självklart här under. Först hittar ni en massa julnyheter och julhälsningar från era idoler. Sedan vill inte BPD vara sämre utan bjuder in er alla till att ta del av hans julfirande i Eslöv. Och som en extra fin julklapp har vi packat ihop totalen från årets tippning med medföljande prisklipp. En bättre jul kan det inte bli så från oss alla, till er alla, en riktigt God Jul!
Bruno och Trent
 

37 kommentarer:

  1. DX, CM Punk .big show , Undertaker, heenan

    SvaraRadera
  2. Detta skrev jag på förra klippet:
    "Nej men huvva vad uselt det gick! Aaaaaargh! Och i viktiga sista tippningen också! Detta måste ju repareras omgående så jag tippar gärna vidare också."
    Eftersom jag redan innan hade ett konto på Blogspot med bloggar så kan jag inte ändra namn, men JJ_Devel HAR anmält sitt intresse till 2013.

    SvaraRadera
  3. JJ_Devel rangordnar sin önskelista enligt följande:

    1 Wrestlingring
    2 DX-figurer
    3 CM Punk-figur
    4 Bobby Heenan-figur
    5 Undertaker-figur
    6 Big Show-figur

    SvaraRadera
  4. Jag avsäger mig min vinst men önskar däremot att ni ska orka fortsätta med bloggen och tippandet även 2013.

    Jag önskar både er "nissar" och övriga wrestlingsintresserade en riktigt God Jul!

    SvaraRadera
  5. Vadå Tomten kommer nu?!...det har inte jag tid med, jag ska titta på Bruno o Trent!.....

    God Jul Bruno o Trent och alla wrästlingfanatiker i det avlånga landet,
    Önskar
    Snojd

    SvaraRadera
  6. Heavy Metals önskelista:

    1. Wrestlingringen
    2. CM Punk
    3. The Undertaker
    4. DX
    5. Big Show
    6. Bobby Heenan

    SvaraRadera
  7. Filigs önskelista:

    Wrestlingringen
    DX
    CM Punk
    The Undertaker
    Big Show

    Föresten underbara klipp! Som alltid!

    Åter igen, mer tippning, mer nyheter! Allt är guldvärt bra jobbat :)

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Hunter_Hearst_Helmsley24 december 2012 kl. 14:42

    Självklart vill jag att tippningen ska fortsätt

    Att jag inte skrev det senast var nog på grund att jag var så exalterad över att jag kom på prisplats.

    SvaraRadera
  10. Jag är en av få i WWEs universum som tycker att The Miz faktiskt är underhållande som en lite tweenerfaceaktig skjutjärnsjournalist, men min smak har aldrig stämt överens med nån annans i wrestling. ;-)

    Alberto Del Rio har jag aldrig gillat som heelkaraktär så jag ser gärna honom prova som face.

    Alla legender som kommer nu är väl bara engångs-framträdanden man gör när dom ska möta diverse jobbers, medan Shield och alla nya är mer på riktigt och heltid och jag har inget emot den fördelningen, så länge som dom nya också pushas bra. Jag är t ex mycket nöjd med The Shield, för mig är det årets bästa nykomlingar!

    /JJ Devel

    SvaraRadera
  11. Jag upprepar det jag skrev i förra klippet klart tippningen ska fortsätta om ni orkar och kan :) tyvärr kom min kommentar in lite sent, ber om ursäkt för det

    SvaraRadera
  12. Tackar för klippen:) Har sett för lite av The Miz face stil så kan inte avgöra vad jag tycker men passar han inte som face så hoppas jag de vänder honom hyfsat snart, för som Heel är han riktigt bra. Har ju gillat The Miz sedan han kom till WWE. Alberto Del Rio kan ju bli väldigt bra som Face, men är tveksamt till att de ska fungera speciellt bra.

    Vad de gäller alla legender och nykomlingar så kan jag tycka att det nästan alltid är kul att se lite legender bara de inte tar allt för mycket plats och förstör för nykomlingarna. Inte bra om nykomlingarna får vara jobbers till legendernas fåtal framträdanden. Bättre då att några legender får större roller ett tag.

    SvaraRadera
  13. Hunter_Hearst_Helmsley25 december 2012 kl. 02:05

    Gillar Miz mer som face än ADR hittills men vi får väl ge det tid. Båda två hade kört fast rejält i sina heel-roller och behövde verkligen något nytt

    SvaraRadera
  14. Tack för alla klipp, tack för att ni kämpar på med den nya bloggen, hoppas att vi alla kan ställa upp med kommentarer så ni känner att det är värt för er att fortsätta, jag vet iallafall att jag vill att ni gör det, Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  15. Kan ni inte gör ett klipp Bruno och Trent vardera där ni redan nu tippar vilka 30 gubbar som kommer delta i Royal rumble 2013? Skulle vara intressant se hur rätt/fel ni har och hur lika/olika ni tänker:)

    SvaraRadera
  16. Kom ju tolva i totalen så här blev det inga priser men gick in o köpte 4 t-shirts av Trent och en halloween väska istället så jag kan ju låtsas att man fick det på 12 platsen. Tack för ett trevligt klipp och god jul till er alla på bloggen. Ps både jag och min fru Fia vill fortsätta och tippa.

    SvaraRadera
  17. Miz och Del Rio ska vara heels, fattas bara att Ziggler blir
    face.
    Det behövs såklart både gamla och nya namn, jag vill se
    mer av Flair som manager.
    Jag har skickat ett mejl till eurosport, inget svar ännu men det är ju helgdagar nu.
    Äsch klarade inte topp 30, men nästa år då j****r! För självklart kör vi tippning nästa år, utan tvekan!
    Till sist: God jul, Bruno & Trent(en dag försent)!

    SvaraRadera
  18. jag (ston cold jakan) tycker att mizz ska vara god. men rio ska vara hell. wwe skulle nog tjäna mer op att ta in gamla populära superstars men nya brotare är inte fel ihäller

    tack för detta äret och ha en fin forsätning

    P.S. jag vet inte hur jag ska kunna få kontot jag hade på eorosport till denna bogen

    SvaraRadera
  19. klart ni ska tippa näste år :)
    mer tippning till folket.
    god fortsättning å allt annat..
    älskar eran blogg hehe alltid ett välkommet inslag
    varje vecka.

    SvaraRadera
  20. Nu har jag äntligen torkat tårarna och hittat hit.

    Självklart ska vill jag fortsätta med tippning även 2013!

    Självklart tittar jag in flera gånger om dagen.

    Självklart ska Miz vara heel, eller kanske tweener.
    Tror dock att del Rio kan funka som face.
    Ett tag iaf.
    Och självklart ska det komma in några nya brottare per år.
    Dock ser jag inte tjusningen med att ta in gamla brottare som bara går enstaka strömatcher (Rock, Brock). Går dom däremot i en längre story (Jericho) så funkar det.

    SvaraRadera
  21. Klart jag vill att ni ska fortsätta med tippningen 2013 har bara glömt att skriva det.
    Det vill även min lillebrorsa Melker mysterio.
    MVH//Abbe99

    SvaraRadera
  22. Självklart vill jag att ni har Tippning nästa år men jag har gråtit och deppat ända sedan ni slutade på Eurosport så det är först nu jag repat mod och orkat skriva det :)

    SvaraRadera
  23. EN sketen placering ifrån pris... AJA! Jag slog BoT, jag är nöjd!
    En liten tankeställare typ: Ni kommer aldrig få exakt så många kommentarer som det finns tittare på bloggen/utube-klippen.
    Det är något man måste inse och att "bara" få 15-20 är inte så bara det. Ibland kommenterar man inte och det får man leva med även om det är en väldigt interaktiv blogg ni gör, men deppa inte ner och säg att ni ska sluta med bloggen..för det går inte.
    Vi gör revolt då och tvingar er att typ jogga runt huset ett varv eller någe. Hemska saker, jag vet, jag blir svett bara av att tänka på det...
    Fortsätt tippning/blogg, ingen har ändrat sig! ;)

    //werd

    SvaraRadera
  24. Jag vet att jag heter mitt vanliga namn här på bloggen, men jag skulle gärna vilja att ni kallar mig MRAwesome.
    Över till vad jag tycker om Del rios och The Mizs face turns
    Jag tycker Them Miz funkar ganska bra som face, men Del Rio ska utan tvekan vara heel.
    Tack för i år och hoppas vi ser nästa år igen

    SvaraRadera
  25. Är inte tillräckligt insatt för att ha en åsikt om The Miz och ADR. Jag tror det bästa är en blandning av gamla och nya namn för att få upp intresset för WWE.

    Klart ni ska fortsätta med tippningen :)

    God fortsättning och Gott nytt år

    SvaraRadera
  26. Jag tycker att Miz funkar både som face och heel, men är däremot tveksam till ADR som face, då jag inte tycker han har den rätta karisman.

    SvaraRadera
  27. Har svårt att se både Miz och ADR som face, jag tycker bättre om heels. Tycker även att WWE ska ta in både nya gamla brottare.

    God fortsättning och Gott nytt år !!

    SvaraRadera
  28. Jag ogillar The Miz så mycket så han får inte bli face han måste stanna heel så jag kan ogilla han hehe :)

    SvaraRadera
  29. Och Albeeeeeeerto han kan aldrig vara face finns inte en chans.

    SvaraRadera
  30. Har ju sagt 18 ggr att vi ska tippa vidare!!! Försvinner säkert både folk och kommentarer tack vare ES, har förestern mejlat och inte fått svar. Hoppas som sagt att ni fortsätter med spån och tippning. Vet inte om jag gillar ADR och Miz som face, men man vet ju aldrig. Gillar the shield skarpt hoppas dom går en ljus framtid tillmötes. God Jul och gott nytt år önskar Gotobbe

    SvaraRadera
  31. God Jul och Gott Nytt År till alla på bloggen.

    Det gick ju inte lika bra som förra året, men man kom i alla fall topp-30 på årets tippning. Och framför allt kom man före Trent, inte han som heter McDonalds i efternamn utan han som besöker stället dagligen :) Stort GRATTIS till totalvinnaren också, jättebra jobbat.

    Hmm... 100 USD per minut för att prata med Flairing.. naah, tror man kan ha roligare med Eve för de pengarna, hehe :)

    Om Miz och Del Rio ska bli face? Miz kan jag faktiskt se som face, även fast jag tycker att han gör ett bättre jobb som heel. Däremot tycker jag INTE att Del Rio ska vända, han ler ju så skönt ondskefullt ut :)

    Ska WWE plocka in nya eller gamla wrestlers? Tycker en mix är det allra bästa. Att leva på gamla meriter fungerar ju inte länge, skulle WWE exempelvis köra Lesnar och Rock för mycket så skulle nog intresset försvinna snabbt. Men tar de in Flair som promotor så vore inte det helt fel. Dock ska man satsa på det som finns, däribland Punk, Cena, Ziggler, Bryan mfl.

    Och till slut, vad vore julen utan Big Pappa D, nä just det, en väldigt tråkig sådan :)

    Superbra klipp killar, fortsätt med bloggen även 2013, peace-n-love.

    SvaraRadera
  32. YES YES YES I AM THE BEST IN THE WORLD OF TIPPNING

    Som den ödmjuka vinnare jag är vill jag tacka mina medtävlare och arrangörerna för att ni har gjort min seger möjlig. Jag vill försvara min titel under nästa år och hålla titeln som CM Punk. Annars blir jag den evige mästaren som Bruno Sammartino.

    Jag får önska alla ett gott nytt wrestlig år och hoppas att WWE börjar sändas på någon svensk kanal med svenska kommentatorer

    Jag vill ha wrestlingringen och så hoppas jag att jag vinner gubbar till den nästa år:)

    1. Wrestlingringen
    2. Undertaker
    3. DX
    4. CM Punk
    5. Big Show
    6. Bobby Heenan

    SvaraRadera
  33. Lite tveksam till både Miz o ADR. Tycker finns andra som kunnat få facepushen (läs Swagger). Gillar tanken av att ta in mkt gammalt o nytt, wwe behöver en renovering.

    SvaraRadera
  34. Jag tycker att de i första hand borde ta tillbaka de divor som försvunnit till TNA; Mickie James,Victoria och Gail Kim. Alla tre skulle höja standarden på divas divisionen. Framförallt Mcikie borde de försöka få tillbaks. Lita och Trish? Visst, gärna. Om de fortfarande kan leverera.

    Tycker att The Miz och ADR är ointressanta både som heels och faces. ADR behöver en ny gimmick och the Miz behöver försvinna.

    WWE behöver nya namn alternativt gamla superstars som fortfarande är aktiva typ Shelton och MVP. Vill inte se pensionärer som Flair och Jerry "the king" i ringen.

    SvaraRadera
  35. känner mig nöjd med min placering de va iallafall kul att va me och tippa under 2012 tror de gick bättre än under 2011
    så hoppas man på fortsatt tippning så man kan få ett ännu bättre placering efter 2013

    SvaraRadera
  36. När de gäller Legender och nya så tycker jag att de är kul att de kommer legender ibland men att de ska va fokus på nya talangerna och dom nyvarnade wrestlarna i första hand

    The Miz som face jo jag tror att de kan bli bra
    Alberto del Rio är lite mer osäker på den fronten så jag väntar och ser
    Jag ger båda iallafall tid till efter Wrestlemania innan jag ger min bedöming

    SvaraRadera
  37. Jag vill förstås att ni fortsätter med fortsättningen av tippningen. ;)

    När det gäller Miz och ADR så vet jag inte riktigt vad jag ska tycka.
    ADR:s vändning skedde ju lite väl snabbt (han körde över jultomten och blev god, typ), men å andra sidan hade han väl varit good guy hela sin karriär innan han kom till WWE, så han borde väl kunna leverera som face. Och han verkar ju gå hem åtminstone i de städer som har många hispanics i publiken.
    Miz känns väl inte som någon fullblodsgoding direkt. De försökte ju göra det tydligt när Flair lät honom köra hans patenterade figure four, men jag vet inte om det gick hem riktigt.
    Miz känns ju överlag ganska ointressant för tillfället, måste jag säga.

    SvaraRadera