måndag 31 december 2012

Gott nytt, och lite gammalt!

Det är dags att kasta ut det gamla, och välkomna det nya! Problemet är bara att om vi verkligen kastar ut det gamla lär vi aldrig se Bruno och Trent mer så vi gör så här istället, vi välkomnar det nya och låter de gamla dröja kvar ett tag. Bruno tar oss igenom det gamla, Sveriges historia och de senaste sändningarna från RAW/SD/Main Event och NXT och dessutom bjuder han till fest för alla som han anser har bidragit på bloggen och Trent tar sats mot det nya året med nyheter och kommentarer samt att vi får oss en åktur med Big Pappa Dellert också. Det är som alltid när Bruno och Trent är med, tjockt! Från oss alla, till er alla, ett riktigt

Gott nytt år från,

Bruno & Trent


 Glöm nu inte att lämna minst 518 kommentarer var :)


49 kommentarer:

  1. Härligt middags sällskap där Bruno.
    Bara lite synd att Trents middags inbjudan "försvann" i julposthanteringen.

    Och ett tips till BPD. Köp lättmjölk nästa gång.

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år på er

    SvaraRadera
  3. Tackar för klippen. Gott nytt år:)

    SvaraRadera
  4. Svar till Trents klipp: Vem ska Undertaker möta, Cena? Njaa... Rock.. Njaa, Brock hade nog blivigt en grymt bra march! Så jag satsar på Brock Lesnar, Det hade nog blivigt en grymt bra match

    Med andra ord, jag vill se på wrestlemania The Undertaker vs Brock Lesnar

    Årets match: Oj.. Så många bra... Brock Lesnar vs John Cena på Extrem Rules, Hmm nää.. Det får nog bli Undertaker vs HHH som får ta det priset!

    Vi ses i Malmö på SWS!! Tatanka!!! Det kommer bli magiskt

    SvaraRadera
  5. Svar till Brunos Klipp:
    Tack för alla nyheter Bruno! Det måste varigt en stor ära att få ha alla desa WWE stjärnor hemma hos dig och fira deas festligheter! Dock synd om Trent som missar möjligheten att missa Kelly & Kelly...

    SvaraRadera
  6. Föressten!! Gott Nytt år på er, önkskar er all lycka till 2013 och så klart så vill jag önska alla på bloggen det samma! Låt oss göra 2013 till det bästa wrestling året

    SvaraRadera
  7. Tack för ett underbart klipp gott nytt år till er oxå. BPD alla vet väl att man ska dricka skånemejeriers lättmjälk hehe.

    SvaraRadera
  8. Hunter_Hearst_Helmsley1 januari 2013 kl. 08:46

    BPD ger mig mardrömmar...

    SvaraRadera
  9. Tackar för klippen, god fortsättning

    SvaraRadera
  10. Årets match får jag väl säga Undertaker vs. HHH:)

    På nästa wrestlemania vill jag se CM Punk vs. John Cena Vs. The Rock och Undertaker mot Brock Lesnar och Ziggler vs. The Miz.

    SvaraRadera
  11. Tack för klippen ni är bäst

    SvaraRadera
  12. Oh no Kelly och BPD i samma inlägg, det är vad jag kallar en mardrömsstart på det här året. Men det innebär ju att med en så hemsk start kan ju resten av det här året bara bli bättre, tack för det bloggen :)

    SvaraRadera
  13. Kommer faktiskt inte ihåg en enda match från årets galor o då har jag sett allihop (kanske lite det som är problemet med WWE just nu, alltid samma sak hela tiden med samma parningar till förbannelse).
    WM: Punk - Rock, vill se den då jag faktiskt har varit inställd på den i ett halvår nu så den är väl förberedd i min (lilla) hjärna.
    Cena - Ziggler, om det fortsätter bygga upp fejden på ett bra sätt
    UT - Lesnar, tja varför inte

    SvaraRadera
  14. Jo just det, gott nytt år på er! :)

    SvaraRadera
  15. Ville bara säga att jag vill tippa vidare, har inte haft tillgång till min dator p.g.a. varigt bortrest.
    PS: Tack för ni gör ett sånt bra jobb med allt, hoppas det blir någon tippning här framöver. // TheAwsomeOne

    SvaraRadera
  16. WM: Undertaker vs Brock blir nog riktigt bra även Rock vs punk fungerar ju också men jag tror tyvärr att cena vinner på royal rumble och att det blir The Rock vs Cena 2 och så vinner cena wwe titeln.

    SvaraRadera
  17. Årets match för mig var CM Punk vs Chris Jerichos match på Extreme Rules. Den hade allt, ett skönt upplägg, en hård match och spänning!

    Jag vill egentligen inte se Undertaker alls på WM eftersom han är för skadad. För hans egen skull borde han pensionera sig, hur bra han än är. Annars säger jag nästan vad som helst utom Brock Lesnar för jag tror det blir en urtrist match.

    /JJ_Devel

    SvaraRadera
  18. Jaha har John&Cena och Zack&Ryder något på gång:) kanske dags för John&Cena att komma ut snart:) Såg inte ut som Trent:s Nyårs firande blev speciellt kul.

    SvaraRadera
  19. Bra jobbat med nyheter har saknat dom!!!!!

    SvaraRadera
  20. Julaftonsavsnittet av RAW kan nog ha varit det sämsta någonsin.

    SvaraRadera
  21. Svar på Brunos klipp underbart att höra att Fatty Awards kommer.
    När Ziggler cashar in ja de finns så många olika tankar på när de kan ske så jag kan inte ge ett konkret svar om när jag tror bara att de kommer ske senast på WM
    vilket fint middagssällskap men de va ju taskigt att inte bjuda Trent.

    svar till Trent
    Årets Match 2012: Undertaker vs Triple H
    Vem jag vill se möta Undertaker på WM i år är CM Punk
    och andra matcher ändrar mig varje dag när de gäller titel matcherna men om jag kommer me olika tankar om vad jag vill se så kan de bli nån typ av spoilers kanske så för att undvika de så avstår jag att svara på den frågan just nu

    GOTT NYTT ÅR Bruno och Trent och alla andra

    ps. The Ayatollah of Rock'n'Rolla var mitt nick på ES tiden nu när de är en ny era så byter jag nick så nummera kommenterar jag och Tippar (om de blir nån) under namnet Geten ha de bra!

    SvaraRadera
  22. hör med tv 4 sport om dom kan sända wresling
    med er som komenderar programmet
    då tar ni titare av euro sport
    varför åker jämt trent på stryk på
    wreslingpalatset lärde han sej inget
    av 1001 grepp som bruno lärde ut
    då kunde han försvara sej mot wrestlarna i
    wreslingpalatsen bruno får lära trent trent be frank andersson att han lär dig så att du kan ge tillbaka på bruno
    mera grepp så trent inte bara blir nerslagen
    nån gång kan ni ha med frank andersson
    på wreslingpalatsen den som ger sej på
    frank får tillbaka med ränta

    SvaraRadera
  23. Min första kommentar (har en bit kvar till 518) på den nya bloggen.
    Jag ligger lite efter med läsandet och tittandet, men har i alla fall hittat hit.
    Återkommer med mer när jag hunnit kolla igenom allt!

    SvaraRadera
  24. Årets match 2012 var självklart Undertaker-HHH.
    På WM29 ser jag fram emot Sheamus-Brock Lesnar.
    Var det Gustavsbergslinjen BPD körde?
    Ser fram emot nästa klipp
    Ha det bäst
    //Manderville

    SvaraRadera
  25. årets match tycker jag måste vara Undertaker VS HHH med Shon Michael som domare

    från ston cold jakan

    SvaraRadera
  26. på WM skulle jag vilja se:

    Undertager VS Brock Lesner
    Cena VS The Rock om WWE titelen
    Zigler VS Sheamus om world heavyweight titelen

    ha det bra T och B önskar Ston Cold Jakan

    SvaraRadera
  27. kom på att det går inte att Zigler möter Sheamus för Zigler ska möta Ryder om internet titeln. En till sak fick ni pengar för att vi klickade på reklam skylten för några kilipp sen

    Ha det bra B och Tönskar Ston Cold Jakan

    SvaraRadera
  28. årets match var ju självklart Rock vs Cena "once in a life time"

    SvaraRadera
  29. tack för en bra klipp .. p.s gott nytt år gubbar :)

    SvaraRadera
  30. Hej det är Electrico. Kul att jag kan komma med i denna bloggen nu. Jag har en fråga: Vad menar ni med saken om att john morrison inte kommer tillbaka till wwe pga Melina? och det är många som säger att John morrison kommer tillbaka detta året men när? vilket datum tror ni?

    SvaraRadera
  31. nej jag kan inte komma in på wreslingpalatset. är det alltid 18 år grens där

    SvaraRadera
  32. Årets match: Daniel Bryan vs Cm Punk (over the limit)
    Vilka jag vill se på WM: Lesnar mot Taker
    Cena mot Rock
    Tack för allt jobb ni lägger ned på det här
    /MRAwesome

    SvaraRadera
  33. hej gag bruno och trent ska ni slås i mot MR ppv i ringen eller utan för ringen kan ni göra det undrar electrico

    SvaraRadera
  34. Haha vad go du är BPD! ledsen jag kommer inte in på Trädgår´n pga deras regel om 18 årsgräns. Bra jobbat bruno och trent med era klipp! Härligt att se alla andra karaktärer tillbaka. stackars Trent som blev ensam. Bra jobbat med klippen ännu en gång.

    SvaraRadera
  35. och en till fråga kan ni hälsa tatanka till mig tack och jag hundra om tataka kommer brottas i sws och sin cara knä jag vet hur han skadade sig han skulle göra ne moovsolt och trefade averno rett men och så landade på snett med sitt knä på en intro kanten det var i japan 2009 eller 2010 tack för alla klipp en som nu gör jag vill se mer som ni set på min bild profil bild so ser jag ut tror ni att jag kan bli en brottare i fram tiden bruno och trent det vill jag ha svar på tack för det och trent du är snällare en MR ppv i sws kommentator men det va synd att du inte klarade deg så lene i match all så batelroel och hälsa MR ppv att jag skulle vilja mäta han non gån evter min wrestling träning hälsa han det ha det bra alla i blogen och trent och bruno som är lite snellare och smalare hej då

    SvaraRadera
  36. 2012 års bästa match John cena mot brock lessnar. Undertaker mot Big show vore en rolg match på wrestlemania! Tack för att ni fortsätter med bloggen grabbar! Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  37. ja det har inte funts så bra match i 2012 men om jag ska svara så a det va vell survivor series rey och sin cara och tysen kid och justin gabriell det va det gör mig om man moste sea detår ett har vatit anulunda och hälsa tatanka fron electrico och BPD tack för alla klipen jag har föl er hela året men inte varit med blogen men sen blev jag det på eurospot och ena blogen hälsa alla brottare i från electrico so ni ser på sws och gbg men dom snälla brottare tack he det bra svara på måna frågor ni kan i från electrico hej då blogen

    SvaraRadera
  38. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag undra hur måna kommen tarer vill ni ha

      Radera
  39. Svårt att säga vilkem match som var bäst, många e ju bar men på sitt sätt. Tycker nog ändå att Cena mot Brock var bäst. Miz funkar nog som face, men inte ADR. Gör honom till en ny million dollar man istället. Älskar att ni fortsätter med bloggen. Fick föressten svar ifrån ES idag, dom tackade för kritiken.... // Gotobbe

    SvaraRadera
  40. Jag tycker antingen CM Punk vs Daniel Bryan på Over The Limit eller Sheamus vs Daniel Bryan på Extreme Rules var årets bästa match.

    SvaraRadera
  41. God fortsättning på ett nytt wrestling år!
    Årets match: The Shield mot Ryback/Team Hell no på TLC (Mest för att jag inte orkar tänka tillbaka på efter något annat. Men hela Punk/Bryan storyn var bra.
    På WM vill jag se Undertaker mot Brock, MITB-match med Sandow som segrare.

    SvaraRadera
  42. Jag skulle vilja se en TLC match på Wrestlemania där Paul Heyman utmanar Vince McMahon om mera makt inom WWE. För Heyman slåss The Shield, Brock Lessnar och Wade Barrett och Vince tar hjälp av John Cena, Team Hell no, Ryback och Chris Jericho.

    SvaraRadera
  43. Hunter_Hearst_Helmsley5 januari 2013 kl. 19:05

    Älskar förresten att återse alla filurer. Trodde flera av dem försvann för gott i samband med eder resa till Barcelona

    SvaraRadera
  44. Kan säga att stämningen steg senare och att alla gäster verkade nöjda efteråt!

    SvaraRadera
  45. Tack för uppdateringen och god fortsättning!

    SvaraRadera
  46. Hade inte möjlighet att kommentera när dessa klipp var aktuella, men har sett de i efterskott nu.

    Tack för två suveräna klipp killar, sluta aldrig med dem.

    PS. Är det fler än jag som har problem att kommentera i Firefox? DS

    SvaraRadera
  47. Tillbaka från dom döda nu :)

    Höll också stenhårt på Otunga mot Cenas nyårserövring :)

    Årets match var enligt mig Brock-Cena.

    Har verkligen ingen lust se HHH få revansch på Brock så Undertaker-Brock eller Punk-Brock vore kul. Cena-Rock igen är väl okay även om man vet att Cena vinner ett sånt returmöte.

    Tackar för klippen.

    SvaraRadera