måndag 17 december 2012

SWS Malmö, Battle Royale 1 december

Trent åker till Malmö och SWS igen och denna gång har han verkligen något på gång! Förutom en hel hög med nya intressanta brottare så dyker alla gamla favoriter upp och dessutom bjuder vi på en Battle Royale med en överraskning i deltagarlistan, Trent! Det här får ni inte missa, och det lär inte de andra brottarna göra heller med tanke på omfånget de har att sikta på. Här fläskas det på ordentligt! Och på tal om att fläska, Big Pappa Dellert lär ut mer knep även här så det här måste vara det mest omfångsrika avsnitt vi gjort. Glöm inte att lämna en, eller två, små kommentarer.


25 kommentarer:

  1. Tack för klippet. Du tog det som en man Trent. Mr ppv stack ju när det blev allvar. Det var en underbar tillställning o se live.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Tack för klippet.

    SvaraRadera
  4. Men snälla Trent, du är ju trots allt större... förlåt, lite kraftigare än Michael Cole. Borde du inte ha klarat dig längre än vad han gjorde på Royal Rumble?

    SvaraRadera
  5. Hunter_Hearst_Helmsley18 december 2012 kl. 10:59

    Sebbe säljer bra!

    Men Trent du borde snackat med några wrestlers innan BR och skaffat några vänner som kunde hjälpt dig. Hade Bruno varit med så tror jag att han hade vunnit

    SvaraRadera
  6. Jörgen, när man får Europamästaren Chaos och kanske den bästa brottaren Norden producerat, Aron Frost, samt Mr PPV på sig, samtidigt, då borde jag egentligen gjort en Mr PPV, smitit! Och Adde, hon blev mest oroad över att hon kanske skulle få bära mig till hotellet!

    SvaraRadera
  7. Helt underbart! Alltid lika roligt att se dessa klippa från SWS!!! Kan inte vänta till nästa omgång, hoppas man ser dig där igen... Synd dock om Battel Royalen, men va tusan.. Någon gång så kommer du klappa hem titlen!

    SvaraRadera
  8. Oj 36+ minuter, det kommer ta mig ett halvår att ta mig igenom med min internetuppkoppling så det är lika bra att jag kommenterar innan jag ser det. Bra jobbat Trent!

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder, speciellt när de där utlänningarna puckla på den där snubben från TV

    SvaraRadera
  10. SWS skulle man vilja se live. Vad kostar det? :)

    SvaraRadera
  11. Hehe, det blir ingen wrestler av dig Trent, bred kring magen men liten på jorden :) Och vad vore ett SWS-klipp utan Big Pappa D, guld :)

    Tack för ett toppenklipp, keep em coming dudes.

    /Don Camorra

    SvaraRadera
  12. Haha snyggt! Du kom först ut ur ringen! Prestation bara det.
    Hräligt bra klipp! Mer sånt :)

    SvaraRadera
  13. Svar
    1. Stackars oskyldig medmänniska de vingar till misshandel!

      Radera
  14. Nu var jag allt bra skojig, TVINGAR menar jag förstås!

    SvaraRadera
  15. Vi får hoppas att Big Pappa Dellert får misshandla Sebbe ordentligt nästa gång för jag tyckte det såg lite mesigt ut nu. Menar Sebbe andades ju när BPD lämnade rummet.

    SvaraRadera
  16. Efter skobehandlingen är det svårt att andas igen!

    SvaraRadera
  17. Kul se Trenthammar gymma lite :)

    SvaraRadera
  18. Note to self, åk aldrig åka till Eslöv!
    Någon borde för övrigt plocka bort alla träningsmaskiner från Sebbes hem nu när han har fått ta emot så många oskyddade chairshots (och allehanda tillhyggen) mot huvudent.....

    SvaraRadera
  19. Ge inte upp Trent sikta på att ta mästertiteln under 2013

    SvaraRadera
  20. What a maneuver!
    Man over, menar jag.
    What a man over the top rope, alltså.

    SvaraRadera