söndag 24 maj 2015

This Weeks WWE Wrestling News Global, a Force to Wrestle with? And, Pagge & Ade Part 3

Det är dags för dagen som är bättre än julafton och din födelsedag, det är dags för veckans wrestlingnyheter. Dessutom, följ med Pagge & Ade på deras fortsatta äventyr i USA och på Wrestlemania XXXI, varsågoda, ta för er, och se till att dela överallt, tack!



Ovan hittade ni nyhetsklippet och nedan hittar ni tjockisarna, och nej, det är inte Hacksaw och Vader vi menar, de är små nätta pojkar jämfört med Pagge & Ade!



8 kommentarer:

  1. Tack för nyheterna och klippet. Jag tror inte Daniel Bryan kommer tillbaka på samma sätt som tidigare igen. Kanske börjar brottas som typ Brock Lesnar eller liknande men inte på heltid igen. och till frågan öppningsmatchen var Shawn Michaels mot Tatanka

    SvaraRadera
  2. många bra nyheter. tackar stort för det.
    Själv hoppas jag på att inte se daniel bryan igen men jag blir inte förvånad som han fortsätter att jobba inom wwe som tränare eller kommentator eller liknande om han inte kan fortsätta wrestla vill säga.
    Att samoa joe bara kan traska in i wwe:s territorium och visa sig där. jag menar TNA äger ju fortfarande namnet samoa joe. två rivaliserade wretlingförbund och en av dom låter sin wrestler bara knalla rätt in och visa sig. det är som om wwe skulle skicka in låt säga seth rollins till lucha underground och börja härja omkring där. inte ok.

    SvaraRadera
  3. TNA äger ju inte namnet Samoa Joe, utan han brottades ju tex för ROH långt innan han kom till TNA med det namnet.
    Säger äntligen är han där han hör hemma , ska bli skoj o se NXT framöver.

    // Equlizer

    SvaraRadera
  4. Hmm, jag visste inte ens att Eurosport visade TNA-brottning. När jag var inne och tittade på TNA:s hemsida för ett par månader sedan refereade de bara till "EX - Extreme Sports", och den kanalen körde bara någon sorts Vintage-aktigt program. Där ser man.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är därför man skall följa Trent och Brunos blogg, då får man reda på sådana saker.
      Med vänlig hälsning Ade

      Radera
    2. Och nu har jag sett det andra klippet. Enligt mina anteckningar (har ju en hel webbplats med wrestlingresultat, jag) så var det en IC-titelmatch, där Tatanka besegrade mästaren Shawn Michaels då den sistnämnde blev uträknad.

      Radera
  5. Öppningsmatchen var mellan Tatanka och Shawn Michaels

    SvaraRadera
  6. Öppningsmatch var mellan Tatanka och Shawn Michaels.

    Mr A

    SvaraRadera