söndag 11 januari 2015

This Weeks WWE Wrestling News Stunt Double!

Nu kommer veckans höjdpunkt igen, eller vänta, det är inte fredag, det är söndag kväll! Asch då, det betyder att det är måndag och ännu en veckas hårt arbete som väntar (för er som har ett jobb)! Men, för att lätta upp stämningen lite bjuder vi på veckans nyheter signerat Trent och hans stunt double! Varsågoda,

Och angående frågan inför Royal Rumble och om ni fick välja en legend/någorlunda tillgänglig wrestler menar vi att ni ska önska någon som inte finns i WWEs nuvarande roster :)

34 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Tanken var nog att hitta någon utanför WWEs nuvarande roster men jag var nog inte tillräckligt tydlig.

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Ascension är ju grymma! har en mäktig "presence" men de har taskiga storylines och förhoppningsvis får de mer än bara squashmatcher framöver.

    Hmm, hade gärna sagt Randy Savage men det blir ju svårt.. tror dock att han kommer åka in i Hall of Fame detta år, känns ganska givet. Men får säga Sting (han är ju inte aktiv iallafall även om han är signad) och Kevin Owens, love that guy som JBL skulle ha sagt.

    SvaraRadera
  6. The great Muta och Abyss!

    SvaraRadera
  7. Äntligen lite klass på nyheterna synd att det bara var de sista sekunderna när Stunt Doublen kom in. :-)

    SvaraRadera
  8. Jag själv skulle vilja se John morrison komma springandes på RR. Och från NXT skulle jag vilja se Prince devitt....finn balor.
    Ja den där stunt doublen verkar komma till god användning. blir det dubbelt så bra nu på bloggen?
    Ascension (tycker jag) är inga wow-personer direkt. särskilt inte nu när dom bara slåss mot jobbers hela tiden i wwe. än så länge.
    Tycker att wwe har börjat satsa lite på retro-stil inom wwe. exempel Finn balor med sin ansiktsmålning eller karaktär överhuvudtaget påminner verkligen om jeff hardy eller han kanske skall efterlikna dagens jeff hardy och Ascension skall kanske efterlikna dagens "legion of doom".
    Den tröjan med stardust var elegant.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hunter_Hearst_Helmsley12 januari 2015 kl. 07:15

      Inte blir det bättre av att kommentatorerna sitter och babblar om vilket skämt dessa jobbers är

      Radera
    2. Nää jag håller med dig där. Jag förväntar mig inget förbättrande av Ascension alls.
      jag hatar att säga det men the shield var bättre och intressantare, hur mycket jag än avskydde det teamet.

      Radera
  9. Dags för lite comeback här.
    CM Punk eller varför inte Edge om han skulle klara en match. Har ingen koll på NXT men de kan köra en battle royal som de gjorde för ett par år sen när Bo Dallas vann och fick vara med i RR
    Stunt dubble verkar vara en bra grej kanske borde skaffa mig en själv ;)

    SvaraRadera
  10. Hunter_Hearst_Helmsley12 januari 2015 kl. 01:10

    Grym stuntdouble. Honom vill vi se igen!

    Angående RR säger jag Papa Shango och Sami Zayn (Kevin Owens kommer in genom publiken och slänger ut honom)

    SvaraRadera
  11. Jag skulle vilja se Jushin "Thunder" Liger i Royal Rumble. Har alltid gillat honom, han var den absolut största behållningen med att se på WCW och deras cruiserweight-division på tiden det begav sig.

    Från NXT hade jag gärna sett Adrian Neville snart (både på RR och i main roster). Några bra matcher mellan honom och Kofi Kingston där båda får visa upp sina flygmanövrar hade varit helt underbart toppen.

    Ascension är ganska kul, även om jag inte vet om jag gillar deras brottningsstil, men jag gillar i alla fall deras attityd. Fast de där Legion of Doom-axelplattorna kan de gärna droppa igen, tyckte de fungerade bra utan i NXT.

    SvaraRadera
  12. Tack för nyheterna Trent

    Razer Ramon och Sami Zayn

    SvaraRadera
  13. Tack för världens bästa nyheter av världens bästa nyhetsreporter! Ja har ingen alls koll på NXT så nämner två andra CM Punk såklart och sen John Morrison

    SvaraRadera
  14. ang RR hmm.. varför inte Neville.

    SvaraRadera
  15. Sami Zayn från NXT hade varit kul att se, men han kanske inte skulle få så mycket utrymme för sin brottning om det är tio gubbar i ringen.
    Vad gäller legender hade det varit kul att se Razor Ramón, men han är nog inte tillräckligt tränad. Kurt Angle hade också varit ett bra namn, liksom SCSA (men han kommer inte).
    Äh, jag säger Shawn Michaels.

    SvaraRadera
  16. Tack för nyheterna.

    SvaraRadera
  17. Någon av gubbarna i Nasty Boys eller båda två kan komma in och slänga ut några brottare, för att sen bli utslängd av typ Kane eller Rusev

    Nxt: Neville

    SvaraRadera
  18. Tack för klippet!
    Bully Ray & Adrian Neville

    SvaraRadera
  19. Hade älskat höra Goldbergs theme följt av att han slänger ut ett par midcarders. Gillar retro-tanken med Ascension. Återstår se hur dom funkar. Tack o bock för nyheterna!

    SvaraRadera
  20. Hade vart lite grymt om sting kom in som nummer 30 på rumble, vinner allt. Får titel match på wm där han troligtvis får möta seth rollins. Och vinna bältet. Sen att han får hålla de 1 eller några månader spelar ingen roll. Men de e han allt värd. Ja har målat upp en bild att seth rollins är mästare te wrestlemania. Vet inte varför, bara en känsla

    SvaraRadera
  21. Från NXT så skulle jag helst vilja se att Sami Zayn kommer in, då han är min favorit därifrån. Det bästa valet tror jag nog dock skulle vara Adrian Neville eftersom att han skulle snabbt kunna göra ett bra första intryck på publiken genom att endast sätta sin finisher.

    Som legend så vill jag att Razor Ramon ska komma in, och med full Razor Ramon-mundering. Han skulle nog inte se särskilt bra ut, men hellre det än någon trist t-shirt och jeans.

    SvaraRadera
  22. Tack för nyheterna, mycket bra! Jag skulle tycka det vore kul om Scott Steiner skulle komma in, jag gillande faktiskt honom i WCW tiden. NXT brottare skulle det vara kul om det var Sami Zayn, gillar också hans musik när han kommer in.
    Jag har skickat ett mail till dig Bruno med min adress i mellandagarna, hoppas du fick det? Det var samma adress som ni hade skrivit, har haft problem med att få hem post av någon konstig anledning. ( Jag kan mer än gärna stå för frakten )

    Med vänlig hälsning // Kane81

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mr Bruno Arvidsson15 januari 2015 kl. 09:58

      Jag fick mailet och har vidarebefordrat det till Trent för en dryg vecka sedan.

      Radera
    2. Japp, och jag fick mejlet av Bruno, postade tidningen och fick tillbaka den igen! Så nu står jag och stampar för jag har ingen lust att betala frakten en tredje gång och få tillbaka tidningen igen.

      Radera
  23. NXT: Neville eftersom han är väl näste man som ska in i WWE.
    Legends: The Berzerker. Han kunde kasta ut nån midcarder, sedan stiga ut över topprepet själv som Khali gjorde en gång.

    SvaraRadera
  24. Tack Trent för att du har lagt ner tid och pengar för att skicka iväg det, två gånger dessutom! Uppskatas. Jag skulle bli mycket glad om du kunde göra det igen när det var ett sådant fint pris. Accepterar och förstår om du inte har lust att gör det igen. Betalar gärna frakten!
    Jag har haft fruktansvärda problem att få hem post. När jag ringt posten så säger de att allt ska vara okey. Känns som man blivit kapad när avsändare får tillbaka breven där det står att jag har flyttat.

    Här får du i alla fall en annan adress (Till mitt Jobb )

    Colly Components AB
    Att: Martin Regnell
    Box 76
    164 94 Kista

    Mvh //Kane81

    SvaraRadera
  25. Skulle nog vilja att Sting går in och vinner RR, de e han värd... och det är nog sista chansen.

    SvaraRadera
  26. http://www.wwe.com/f/styles/ep_full/public/ep/image/2015/01/20150116_RawPreview_HoganHallFlairMichaelsNash_LARGE.jpg

    YES, Nash är redan tillbaka trots det som skedde! NWO på raw då :D

    SvaraRadera
  27. King Kong Bundy och Finn Bálor.

    SvaraRadera