söndag 25 januari 2015

This Weeks WWE Wrestling News It´s the 2015 WWE Royal Rumble!

Nyheter, nyheter, nyheter! Och självklart är de spoilerfria från Royal Rumble eftersom galan inte gått av stapeln när detta publiceras. Däremot får ni säkert lite orerande från vår evige nyhetsuppläsare om galan. Det är bara att knappa in sig och njuta lite av Tre... vi menar nyheterna, Trent kan ni strunta i, som vanligt! Och för er som inte hunnit tippa än, ni hinner fortfarande, om än med lite poängavdrag, kom igen nu. Detta gäller förstås bara nu på söndagkväll, chip!



22 kommentarer:

  1. Ja, det är nog kanske rätt vinnare. Åtminstone om det så småningom leder till en fejd mellan Rock och Reigns med kulmen på WM32.

    SvaraRadera
  2. Otroligt dumt av WWE att inte inse att publiken skulle bua ut Roman Reigns om han vann. Ska dock bli intressant att se hur dom kommer lösa det den här gången. Att ha kvar Roman som face mot Lesnar på Wrestlemania kommer ju inte fungera, så antingen kommer rollerna bli ombytta tills dess, eller så kommer Daniel Bryan att läggas till i matchen i år igen. Själv så hoppas jag att det på något sätt blir en match mot dom båda på Fastlane där Bryan vinner och får möta Lesnar istället. Roman kan ju sedan vända heel och möta antingen The Rock eller Dean Ambrose.

    Det var helt klart fel vinnare eftersom att det precis som förra året slutade med en publik som totalt buade ut en face, och tack vare det så har Roman Reigns nu blivit förstörd som face för den här "runnen", vilket kunde ha räddats om man inte hållt på att tokpusha honom och trycka ner honom i halsen på folk.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Zvarri28: Tack för att du förstör min dag och kväll :(
      Du har nog gjort den största missen du kunde göra med att spoila resultatet av Royal Rumble. Om de är någon match jag inte vill på något vis veta något resultat i är Royal Rumble matchen.

      Hoppas du får ett väldigt tufft straff i tippningen , efter att du skrivit dit otroligt IQ befriade inlägg

      Radera
    2. Tråkigt att du blev spoilad, men Trent frågade ju i klippet om vinnaren...

      Radera
    3. Dessutom så kanske det vore klokt att undvika sånt här EFTER att galan gått.

      Radera
    4. Zvarri98: Får nog hålla med dig här lite grann. Efter jag sett klippet tycker jag inte ditt meddelande var lika ruttet.

      Radera
  3. Tack för nyheterna.

    SvaraRadera
  4. Tack för nyheterna Trent!

    SvaraRadera
  5. Tack för klippet. Eftersom jag inte har sett Royal Rumble än så får jag väl säga att fel gubbe vann, och att det därför har förstört för min tippnings, så får vi se hur det egentligen gått när jag har tid att titta :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så, nu har jag sett det. Tippningsmässigt vann ju fel gubbe, men det var väl egentligen rätt givet urvalet. Men det kändes som slutet var väldigt krystat med tanke på att de ringde klockan för tidigt, de hade ju glömt vem som bara rullat ut utan att bli eliminerad. Riktigt dåligt skött av WWE.

      Resten av galan gillade jag, titelmatchen var en av de bästa matcherna jag sett på länge. Jag har inte gillat Lesnar, men kan han göra en sån här match så måste jag nog omvärdera honom. Synd bara att de ska hålla honom som mästare när han aldrig dyker upp någonstans, känns lite som tidigt 90-tal när mästarna bara brottades på storgalor (och nu har de ju börjat ta upp "lillraggare" igen som motståndare). Lite småtrist, jag vill se lite mer variation och inte bara samma matcher om och om igen...

      Radera
  6. Tack för klippet Trentan. Du rullar ut dem i rask takt, men ha nu så kul på wrestlingen, hade gärna åkt till götet men har jobbhelg.. till frågan:

    Nej rätt man vann inte, pågrund av pushen, av staden och arenan (fansen, ECW) Philly är en svår publik, nu blir det säkert en bestående grej att fortsätta bua och jag tror inte dom vänder honom till heel faktiskt. Sen är ju faktiskt förra årets vinnare bättre på alla punkter än detta årets så har svårt att se hur det ska bli en 1 on 1 event på Mania.

    SvaraRadera
  7. hmm NEJ..det var inte rätt person som vann. säger som i "fem myror
    är fler än fyra elefanter"..FEL FEL FEL !!
    tack för nyheterna :)

    SvaraRadera
  8. Håller oxå med om att rätt person inte vann. Sen tycker jag personligen oxå att årets Royal rumble match var riktigt riktigt dålig.Tycker inte den höll klassisk royal rumble klass. För få brottare in i ringen stora delar av matchen.

    SvaraRadera
  9. Definitivt inte rätt man som vann. Jag förstår inte hur WWE tänkte, seriöst.
    Kolla nu vilka gubbar det var kvar i slutet? Hur skulle någon kunna tro att två av dem kunde vara något hot? Att någon av dem skulle få maineventa Wrestlemania?
    När man ser en film eller läser en bok så vill man inte bli spoilad om slutet innan man kommit dit.
    Men så som WWE bestämde att RR-matchen skulle utveckla sig så visste man ju redan efter 15-20 minuter vem som skulle vinna!
    Fruktansvärt uselt!
    Publikreaktionerna var spot on. Hade jag själv varit där så hade jag också buat

    SvaraRadera
  10. Tack för underbara nyheter. Galan började mkt bra o fortsatte så. Men te själva royal rumble, nej de va inte rätt person som vann. Kan inte skriva så mkt mer utan att spoila. Vet inte vem som va mest värd vinsten så sätt. Men tycker detta va fel. Annars en hyfsad gala

    SvaraRadera
  11. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  12. Hunter_Hearst_Helmsley27 januari 2015 kl. 02:30

    Läser folk kommentarerna innan de ser klippet? Trent ställer ju frågan om det var rätt person som vann och varför/varför inte.

    Om du inte vill bli spoilad ha då som grundregel att undvika wrestlingsiter och sociala medier (om du följer minsta lilla wrestlnigrelaterat där). Håll dig till aftonbladet och svt tills du sätt galan för du kommer inte bli spoilad där. Såvida inte någon skulle dö i ringen för då lär den nyheten hitta dit också.

    Jag har egentligen inget emot den som vann men WWE kunde bokat det sååå mycket bättre. Egentligen undrar jag vad poängen var med att ta tillbaka Bryan redan nu om han ändå inte skulle göra något vettigt, Kunde lika gärna gjort comeback på veckans raw (om det nu hade gått att sända). WWE ser Bryan som nån form av draw ändå? För ratings eller i alla fall liveshower

    SvaraRadera
  13. Tack för nyheterna!

    För mig dyker kommentaterna upp direkt när jag går in på nyhetsklippet om de finns några när jag ser de via mobilen :)

    Brukar inte Bruno och Trent ha som grundregel på sin blogg att inget spoilade av galan före de typ slängt upp resultatklippet? :)

    Är nog av den anledningen jag brukar kolla in bloggen för att kolla om nytt material har kommit upp dagen efter varje gala.

    HHH: Sen kan jag hålla med dig att de är bra att undivika wrestlingsajter och speciellt social media som facebook om man följer t.e.x wwe eller någon av deras brottare. För då blir man till 100% spoilad av deras sajter dagen efter en gala.

    Ps. Nej, jag tycker inte de var rätt brottare som vunnit :)

    SvaraRadera
  14. Lite olyckligt blev det med frågan eftersom det är en "spoiler"-fråga. Tänkte dock som någon skrev här innan att man tittar på klippet, där det inte fanns några spoilers, och att man inte gick till kommentarsfältet om man nu inte hunnit se galan än. Tråkigt om några blev spoilade genom detta men ingen skugga skall falla på de som svarat då det var själva meningen. Men visst, vi tänker på detta till nästa gång och lägger inga sådana frågor i samband med galor för säkerhets skull.

    SvaraRadera
  15. Trevligt att vinna den där rey mysterio-gubben. jag skickar ett mail till dig trent med min adress.
    Många intressanta nyheter. Tackar för dom.

    SvaraRadera
  16. Tycker att det var rätt vinnare! Synd bara att hela royal rumble matchen inte levde upp till högt ställda förväntningen!

    SvaraRadera
  17. Tack för nyheterna! Tycker att det var rätt vinnare i alla fall för tippminges skull:) // Kane81

    SvaraRadera