söndag 13 april 2014

WRESTLEMANIA XXX, Hur gick det?

Hur gick det på Wrestlemania XXX? Hur gick det med tippningen? Vem vann, vem förlorade och hur gick det mella Bruno och Trent? Allt detta och mer därtill får ni reda på i klippen nedan där Bruno och Trent går igenom både galan och tippningen, grattis, det är precis vad ni längtat efter!

 

KLICKA HÄR FÖR DEL 1, THE FANTASTISK GENOMGÅNG

 

KLICKA HÄR FÖR DEL 2, THE FANTASTISK FACIT

 

KLICKA HÄR FÖR DEL 3, THE FANTASTISK RESULTAT

 

KLICKA HÄR FÖR DEL 4, THE FANTASTISK TOTAL

 

19 kommentarer:

  1. Tack för klippet.

    SvaraRadera
  2. Måste ju vara nöjd med 4e plats men lite irriterad att jag ändra att cesaro skulle swinga swagger som jag hade försts då hade jag varit 2a och 3a på totalen. Men det ändrar vi till extreme rules som är en av mina bästa galor tillsammans med summerslam. Mr A

    SvaraRadera
  3. Bra att jag är tillbaka i totalen top 10 i alla fall tippningen har ju inte gått bra alls för mig i år.
    Men jag håller med om att i Stort sätt så var det en bra WM i år.

    Undertaker tror han hade sagt till Vince att han vill förlora för det var sista gången hans kropp klara inte det längre. Tyckte det syntes lite på matchen att han är slut som brottare. Hall of Fame för han nästa år då. Det blir troligtvis Han eller Rock som är main namnet nästa år i Hall of Fame.

    /PeterJ

    SvaraRadera
  4. Ja då har man återigen lyckats med den stora bedriften att tippa bättre än Mr Bruno Arvidsson.
    Kom på mig själv där att det kanske inte är så mycket att skryta med
    men lite glad är jag i alla fall.

    Med vänlig hälsning Ade

    SvaraRadera
  5. Tack för underbara klipp, så här får ni gärna göra varje tippning. riktigt kul o titta på, men förstår om ni inte har tid :). De gick hyfsat för mig, helt ok så länge man klättrar. Hade samma fel liksom många andra på The Undertaker tycker han borde vart obesegrad på WM oavsett om detta var hans sista eller ej. Betyder detta att vi kommer få se Brock Lesnar mot titeln nu eller lägger han av nu med flaggan i topp? :/ . Nu väntar vi på Trents underbara nyheter.

    SvaraRadera
  6. Tack för klippen och ert otroliga jobb med tippningen :) Extremt värdelös tippning av mig igen, är snart sämre än mina bröder nu.

    Ps. Klipp nr. 4 är inte rätt, när man öppnar de så går klipp nr 3 i gång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nu, förhoppningsvis, fixat!

      Radera
  7. Nähej, det här gick ju inte så bra. Eller, det gick som det ju brukar gå vanligtvis. 43:e plats, men fortfarande 11:e i totalen. Men det går nog över ganska snart :-)

    Tack för redovisningen. Jag ska göra mitt bästa för att komma tillbaka till nästa tippning. Trist med Undertaker-matchen, jag tycker de borde ha slutat förra året och låtit honom vara obesegrad :-/

    Förresten noterar jag att jag helt missade Sin Cara i battle royal-matchen och i min egen sammanställning. Så osynlig var han...

    SvaraRadera
  8. JAAAAAA! 20 är ju en bra siffra, leverera med stil.


    SvaraRadera
  9. ta nya tag på nästa gala :)
    kul med tippning alla fall

    SvaraRadera
  10. Oj oj... Hur kunde det gå så illa.. aja få se till att bli bättre nästa!
    Bra jobbat alla andra iallfall

    SvaraRadera
  11. fan vad bra jag kom på för plats jag vet att jag skulle kolla upp mina fell men problemet va att jag va i väg helgen på läger och skrev svaren så snapt jag kunde och tänkte men skulle jag ha mera tid skulle jag reta och svara på dom jag glömde svara på kunde jag komma mycket bättre men jag är glad som det blev på tippningen och Trent du säger mitt namn bra men leg till ett lite starkare R so det blir Electrico! men tack Trent för dina fina ord ha det så bra hälsar Electrico!!

    SvaraRadera
  12. Kungen har vaknat! 21 plats på wrestlemania! Topp 20 på extreme rules är siktet inställt på! Tack Bruno och Trent ni är alltid sevärda??? Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  13. Trevligt klipp, det är alltid lite roligare när ni kör resultaten med klipp istället för på papper. Även om jag förstår att ni inte har tid att göra det alltid, så ska ni i alla fall veta att det är uppskattat. Min tippning denna gala vara i alla fall helt åt h-vetet, blir så när man chansar för mycket gissar jag

    /Perra the madman

    SvaraRadera
  14. Å jösses,skämskudde till mej.Förra tippningen bråkade jag för att min rad försvunnit och den här gången önskar jag att den hade gjort det.Men en jättekrona till den där prinsessan som tippade Brock.

    SvaraRadera
  15. njaa kunde ha gått bättre. men fin plats ändå. Grattis till vinnarna! THE CHAMPS ARE HERE!

    SvaraRadera
  16. Skapligt, man är topp 10 på listan , bara öka....

    SvaraRadera
  17. Kul att tippa och en kul gala. Det gick ganska hyfsat för att vara mig;)

    // Kane81

    SvaraRadera
  18. Hunter_Hearst_Helmsley22 april 2014 kl. 04:27

    Vilket ras! Så går det när man inte tippar.

    Varför blir det alltid så här när jag ska ut och resa över helgen. Jag skulle vara hemma strax innan 19 på söndag kväll och tänkte "gött då är det en timme kvar till deadline". Kl 22.30 kom jag på att jag skulle tippa....Ridå. Missade även tippningen inne på swewrestling.

    Blir att se 20 matcher med Greg Valentine som straff

    SvaraRadera