söndag 20 april 2014

Please Do Not... Goes To Norway & NWF Med Pagge!

Nu mina damer och herrar, och ni som inte är riktigt säkra, presenterar vi något alldeles extra här på bloggen. Vår tillförordnade utrikeskorrespondent, Magnus Andersson, eller mer känd som Pagge, eller ännu mer känd som den där idioten som snor alla priser, har varit i Norge och hälsat på NWF och kommit tillbaka med ett reportage som är så fett att till och med Pagge bleknar! Tre hela delar bjuder vi på och den första är faktiskt en regelrätt och seriös intervju med norsk wrestlings leading lady Miss Mina. I de två andra delarna kan vi följa galan, se delar från matcherna, gå backstage och se Pagge prata med den norska eliten. Och när vi nämner norsk elit så kommer ju ett sådant starkt namn som Björn Sem upp, wrestlingens bästa "Big Man" och Trents alldeles egna favorit, speciellt när han delar ut ett par presenter från Trent till Pagge! Björn, we love you!

För er som väntar på wrestlingnyheter, kika in på bloggen nu på onsdag men innan dess, njut av Norge!

 

DEL 1



DEL 2




 

DEL 3

12 kommentarer:

  1. Tack för den fina presntationen Trent.
    Synd att du inte hade bättre koll på vad som är NWF och vad som är Norsk Elit Wrestling.
    Till mina norska vänner kan jag bara be om ursäkt för Trents okunskap och hoppas att ni kan SLÅ in lite kunskap i hans huvud om ni träffar honom någon gång!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och för att Trent ska förstå så menar jag PRESENTATIONEN och inget annat.

      Radera
    2. För det första, Pagge har inga vänner. För det andra, all text och information som finns i klippen har Pagge skickat, han har till och med bidragit med sin egen musik. Vi på bloggen (We, the blogg people) förnekar allt samband med alla misstag som begåtts och framhåller vår oskuld, så som i himmelen, så ock på jorden, varde ljus, förlorad tid fås aldrig åter Pagge och misslyckande är möjligheten att börja om på nytt på ett mer intelligent sätt. Det var, för att citera ingen, allt förutom alla kan inte göra stora saker. Men alla kan göra små saker med stor kärlek. Vänliga ord kan vara små och enkla att uttala, men de ekar i oändlighet. Vi hoppas att vi har varit tillräckligt tydliga nu, ungefär lika tydliga som Pagges instruktioner! :)

      Radera
  2. snyggt jobbat :)

    SvaraRadera
  3. Tack för klippet.

    SvaraRadera
  4. Hmm, nu var det ett par år sedan jag var på NWF-gala sist, men jag tyckte det var ganska skoj när jag var där. Har aldrig riktigt följt med så noga, men Isaksen försökte faktiskt värva mig till sin wrestlingskola en gång i början av 00-talet (antagligen ringde han runt till alla personer som bodde i Norge och uppvisade något som helst wrestlingintresse), men min kropp passar inte för utövning av sport, så jag tackade nej till att vara med :-)

    SvaraRadera
  5. Hunter_Hearst_Helmsley24 april 2014 kl. 08:16

    Härligt jobbat Pagge!

    Älskade inledningen på intervjun med Mina. Kändes som ett reportage från Sportnytt

    SvaraRadera
  6. Hunter_Hearst_Helmsley24 april 2014 kl. 08:38

    Brottaren i början av del 3 ser ut som en norsk Jack Swagger

    SvaraRadera
  7. Ser inte ut som att Bjørn har ändrat sig väldigt mycket sedan jag såg honom sist - http://www.youtube.com/watch?v=OyZwI8hwFLI

    SvaraRadera
  8. Kul klipp och bra klipp. // Kane81

    SvaraRadera
  9. Bra reportage---Detta gillas....

    SvaraRadera