söndag 26 oktober 2014

This Weeks WWE Wrestling News Haven for E & C

Så här på tröskeln till WWE Hell in a Cell slänger vi in ett purfärskt avsnitt av This Weeks WWE Wrestling News med Trent. Garanterat spoilerfritt från HIAC så ni kan titta på detta hela veckan om ni så vill. Fast inte på lördag förstås, för då ska ni till Göteborg och gå på Trägårn, se fantastisk wrestling och träffa Trent. Mer om denna supergala, eller ska vi säga galor eftersom det blir två stycken, får ni höra om i klippet här nedan. Glöm nu inte att dela detta överallt i era sociala nät/media och se till att hjälpa till med att sprida wrestlingens gospel!




11 kommentarer:

  1. Tack för klippet. Rock såg verkligen ut som ett sandkorn där...

    Jag var uppe till klockan ett för att se kickoffen i natt. Det var en stor besvikelse, galan ska jag se när jag har ork, kanske ikväll, bortsett från Cesaro-matchen är det inte mycket på cardet som lockar...

    SvaraRadera
  2. alltid sjysst klipp som vanligt :)

    SvaraRadera
  3. Hunter_Hearst_Helmsley27 oktober 2014 kl. 09:04

    E & C borde ha ett eget tv-program

    SvaraRadera
  4. Tack för nyheterna! kan ni inte lägga in ett klipp där ni svarar på frågor och spånar lite saker. hade vart kul o ha de igen. ha de gött

    SvaraRadera
  5. Tack för nyheterna :) Håller med Daniel skulle vara kul med ett frågeklipp igen :)

    SvaraRadera
  6. Tack Trent! Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  7. Tack för nyheterna Trent, bra som vanligt! // Kane81

    SvaraRadera
  8. Bespara mig min besvikelse en vecka till det är lugnt detta gick käpp-rätt åt *******!

    SvaraRadera
  9. Tack för nyheterna!

    SvaraRadera
  10. Idag blir det Stockholm Wrestling för mig!!
    Bra klipp som vanligt.

    SvaraRadera
  11. Som vanligt... Veckans höjdpunkt!

    SvaraRadera