söndag 21 september 2014

This Weeks WWE Wrestling News Operations, Injuries and Operations!

I väntan på Night of Champions kan ni nu glädja er med att titta på veckans nyheter. Nyheterna innehåller som vanligt mycket, till skillnad från antalet tippare i NOC-tävlingen som var litet! Troligtvis är det den sämsta siffran vi någonsin haft och vi börjar här på bloggen inse att tävling med mera har spelat ut sin roll. Finns det någon som har en bra idé om hur vi kan förbättra tävling/blogg och locka flera tittare, skriv gärna det i detta inlägg. Som det ser ut just nu är det tre och en halv månad kvar på året och vi lovar att hålla oss flytande så pass länge i alla fall. Efter det, tja, nu finns ju WWE Network så ni behöver inte vara utan helt och hållet. Men, nyheter nu, varsågoda, njut när ni kan.



14 kommentarer:

  1. Tack för nyheterna! alltid lika underbart, de e dåliga tider för bloggen precis som allt annat så går de upp och ner. vet inte riktigt va man ska göra åt de. börjar de gå värre, så kanske man får börja skära ner på något. Men inte sluta helt, absolut inte! ni har stammisar som följer er varje dag, som jag te.x. och jag tycker wwe network suger. då e de bättre att följa er:). men ja tycker ni ska börja med att man får ställa frågor så svarar ni på de ni kan. de hade ni förut, och de va bra. sen att nyheterna kommer varje måndag, de har blivit en tradition. sen tippningen ska självklart va kvar, men kanske att ni tar bort priser osv, tror att de räcker för många att tävla om äran att vinna hela tabellen. de märker man ju att de e många som avstår priser. Sen kanske ha ett pris till den som kommer 1a i slutet av året eller liknande. de sparar iaf pengar. de va bara en idé. tack för att ni förgyller våra dagar iaf

    SvaraRadera
  2. Tack för nyheterna :) Jag hoppas ni fortsätter med bloggen men förstår att ert intresse går ner när ni får så dåligt med respons för ert otroliga jobb med bloggen. Personligen är jag just nu nere i en riktigt wrestling svacka men kommer att följa er så länge bloggen finns, så jag hoppas ni fortsätter. Jag skulle nog inte alls ha någon koll vad som händer i wrestling världen om ni inte gav oss nyheterna :) wwe network bojkottar jag för att jag inte tycker de är värt pengar utan jag följer er i stället. Vad ni skulle kunna göra annorlunda är en mycket bra fråga. Tycker ni ska bara göra de ni känner för att göra och har tid med. Kanske bara köra ett nyhetsklipp inför en wrestlingala och om de är någon riktig stornyhet publicera den nyheten så fort ni kan.

    SvaraRadera
  3. alltid lika sjysst klipp som vanligt :)
    ville inte att tippningen försvinner.

    SvaraRadera
  4. Tack för nyheterna.

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket för alla nyheter!

    SvaraRadera
  6. Fan missade min första tippning på över 2 år...:( Var borta hela helgen kom hem 22 på söndagen.....Suck....Orutinerat....:/

    SvaraRadera
  7. Tack Trent ! Tycker att wwe är nere i en svacka, kanske kan vara en förklaring till det låga tippningsantalet. Hoppas på bättring! Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  8. Tack för klippet!

    Det är mycket som ska hinnas med, men jag försöker alltid se nyhetsklippet (även om det ibland dröjer till tisdag, som i dag). Försöker följa med wrestlingen i bakgrunden, jag har WWE Network hemma och ser på brottning, men så är jag ju heltidsarbetande småbarnsförälder också och har inte obegränsat med tid att "kasta bort" :-)

    SvaraRadera
  9. Hunter_Hearst_Helmsley23 september 2014 kl. 06:55

    Tycker alla gott kan dela länken till varje inlägg minst en gång via facebook, twitter eller vilken form sociala medier man nu häckar på

    SvaraRadera
  10. Grymt med lite nyheter , missade tippningen även denna gång , sorry.
    // Equlizer

    SvaraRadera
  11. Tack för nyheterna, lika bra som vanligt. Glömde helt bort att det var tippning i helgen som var. //Kane81

    SvaraRadera
  12. För att inte missa tippningen varje vecka kan väl Bruno skicka ut en påminnelse till alla via epost, Du Bruno har väl allas epostadress eftersom vi alla mailat dig med namn adress och kontonummer eller vad det nu var vi skickade in innan tippnings säsongen drog igång.

    Med vänlig hälsning Ade.

    SvaraRadera
  13. Jag tycker verkligen om tippningarna och vill gärna vara med så ofta som möjligt. En grej som jag dock hade önskat (och som jag vet att ni gjort ibland) är att lägga upp frågorna i textform. Då kan man tippa utan att avsätta en halvtimme för att först se frågorna.
    Jag uppskattar verkligen arbetet ni lägger ner och det känns lite löjligt att säga att man inte alltid har tid att tippa när man ser hur mycket tid ni lägger ner. Men så ser det faktiskt ut ibland. Vi kan väl bara kollektivt ta och skärpa oss!
    Jag brukar dessutom ha lite problem med att skriva raden eftersom det ett tu tre inte längre går att skriva. När jag då har skrivit samma rad tre gånger utan att lyckas skiter jag i att fortsätta. Då får Sebbe hjälpa mig!
    Dobbermann

    SvaraRadera
  14. Världens bästa nyheter an världens bästa Trent....

    SvaraRadera