fredag 21 juni 2013

The Trent Show Totaltippningstabell och nyheter med mera

Glad midsommar på er allihopa och hoppas att ni inte satt nubben i halsen än! Här presenterar vi totaltabellen efter WWE Payback, vi får ta del av lite nyheter, exklusiva bilder från Trents träning och även en lätt liten flukt på Karlstads Stadslopp. Det är med andra ord laddat för den bästa midsommar du någonsin upplevt så ta ett par grodhopp och kasta dig över, The Trent Show!



TRENT HAR NÅGOT STORT PÅ GÅNG, MISSA INTE DET SENASTE, OCH FÖRSTA, AVSNITTET AV THE TRENT SHOW!


23 kommentarer:

  1. Härligt att se att du tog dig i mål levande i stadsloppet. Synd bara att du klippte bort dom 8,3 Km där du åkte taxi.
    Ha ett skönt sommarlov.
    Med vänlig hälsning Ade

    SvaraRadera
  2. hockeywrestling21 juni 2013 kl. 07:07

    Jag tycker att Cm Punk ska va good guy.
    Jag tror att det bliv Kane som bliver Bad guy med jag hoppas på Randy Orton som Bad guy.

    SvaraRadera
  3. Nja Ziggler som good guy har jag svårt att se att de skall bli något lyckat drag.

    CM Punk tycker jag inte de spelar någon roll om han är ond eller god, han är strålande i allt han gör.

    Orton kan de vända till heel igen gillar hans elaka karaktär mer än hans goda stil.

    Att ge RVD tv-tid och låta honom gästspela i wwe är ett av många dumma beslut WWE tagit:) tycker han riktigt kass.

    SvaraRadera
  4. CM punk är lite samma typ som Stone Cold en naturlig heel typ som har blivit populär så han är face. Titta bara på hans sista heel runda var massor med folk som hade hans t-skirt på showerna ändå. Så han är face var sig han vill eller inte. Tror vi kommer få Cena (som face) vs Punk (som face) om titel på night of the camp i sep. Och den vinner nog punk.

    De Rio funkar inte som face. Så det bra att dom vänder han heel igen.

    Orton är bättre som heel. Som face som verkar det som han kör med handbromsen på. Han måste får släppa loss. Och det kan han inte göra som face.

    Bryan tror jag kommer få svårt vända heel nu. Han har blivit för populär så det blir inte trovärdigt.

    Men i stora hela så har hela RAW lyft showen hänger ihop nu mer. Massor med bra story lines samtidigt. Henry sista stunt på raw var genialt.

    Men WWE måste göra något åt Women div. Den har varit en katastrof efter Beth och kelly lämnade. Inga bra story lines inga bra matcher. Finns inget kvar. Den var redan dålig innan dom 2 lämnade, men nu är det inte ens värt att visa på tv alls.

    Tror RVD kommer få samma roll som Jericho har. Blast from the past som kommer in på halv tid och ger dom andra en rub. Tror inte han kommer vinna så många matcher.

    SvaraRadera
  5. Tack för ett bra klipp alltid lika kul att se.
    Bryan kan bli bra som heel men vet ej om det kommer funka då publiken älskar han.
    Orton fungerar bra som heel.
    Del Rio ska vara Heel tycker jag.
    Cm Punk är strunt samma publiken gillar han lika mycket vilket han än är.
    RVD tycker jag kan bli kul o se igen.
    Gillar ditt träningsläger hehe, Du har gått i skola hos Big Pappa Dellert eller hur.
    Ha ett skönt sommarlov så hoppas jag att man får se dig snart igen

    SvaraRadera
  6. Aldrig tidigare har väl första platsen vägt så mycket som nu.. Hehehe....
    Alex är lite gladare efter den här galan, han säger att det finns inget som är så skönt som att spöa farsan.
    Han har gått och små mumlat i ett par veckor.
    Och jag har frågat honom, vad säger du?
    Och har då fått till svar: PAYBACK!!!


    Ha nu en skön sommar Trent..

    SvaraRadera
  7. Rob Van Dam, wow man hoppar upp och ner av glädje, NOT
    Undrar vad som ska toppa det, en 54 årig Sting?
    In med nåt nytt och fräscht istället för gamla hjältar!

    SvaraRadera
  8. cm punk ska vara heel och inte face. när det gäller RVD hmm undra
    hur länge det tar innan han åker på böter för marijuana bruk..wwe är emot
    allt vad droger heter, varför tar man då in rvd ?

    ha en fin sommar :)

    SvaraRadera
  9. Bra som vanligt mister Trent.
    :)

    SvaraRadera
  10. Jag har vart ett stort fan av RVD förut. Och gillar hans musik när han kommer in i ringen. Men på kort sikt kan han ge mycket för WWE.

    SvaraRadera
  11. RVD har visserligen tappat en hel del de senaste åren, men jag är fortfarande uppspelt över hans återkomst. Frågan är bara hur WWE ska hantera hans drogbruk.

    Ziggler som face? Jag är skeptisk, men det kan ju funka. Det viktiga är ju dock att han får en push och kommer upp sig i top card en gång för alla.

    För övrigt var Payback och efterföljande RAW ljusår bättre än WrestleMania och RAW. WWE har börjat bli riktigt bra nu, efter att ha gått på tomgång ett ganska bra tag. The Shield har nog dragit det största stråt till stacken, men hela produkten känns mycket bättre nu.

    SvaraRadera
  12. Ser att BPD´s bantnings och träningstips tagit sig hela vägen till Karlstad.
    Jag är dock inte orolig att du ska gå upp i vikt för tydligen så användes skatteåterbäringen och lönen till att köpa nya tröjor så nu blir det att svälta resten av månaden.

    SvaraRadera
  13. tack för klippet Trent!

    /Taffarel

    SvaraRadera
  14. Tack för klippet Trent

    SvaraRadera
  15. Härligt att du orkar göra ett avbrott i "träningen" Trent och göra ett klipp. Jag tycker att det är bra med lite vändningar för att röra om lite, skapa nya fejder. Ziggler börjar bli så populär så WWE måste vända han till face. Att CM Punk kommer tillbaka som face(i Chicago dessutom)är inte konstigt, nu kommer det väl en fejd mellan han och Brock L. Kul att RvD kommer tillbaka, jag har dock inte sett TNA så jag vet inte hur bra han är längre. Men helt klart intressant.

    SvaraRadera
  16. Alberto del rios heel turn var mycket bra. Han var klart mer intressant som heel. Punk spelar ingen roll, good eller bad, alltid lika bra. Zigglers vändning fattar jag inte. Vad händer med AJ Big E. Blir de också faces eller blir det en splittring och byggs för en match mellan Ziggler och Big E? Det låter väl troligast. Mark Henry är bara intressant som heel och ska vara hall of pain Mark. RVD kommer ju vara face när han kommer tillbaka, men vore kul om han gjorde en snabb heel turn.

    SvaraRadera
  17. Big Show är ju sjukt stor om man jämför med Trent.
    Har du bantat :)

    SvaraRadera
  18. Nittiofem? Jag som tyckte det gick riktigt bra med den här tippningen jämfört med de senaste, och så ligger på jag på nittiofemte plats på totaltabellen? Nej, det här duger inte…

    Jag tjuvtittade på Raw/SmackDown och noterade också att det var många vändningar, nästan lite väl många för en vecka. Trist att Alberto Del Rio vänt tillbaka till heel, han fungerade betydligt bättre som face, faktiskt. De andra spelar ingen större roll, de är bra oavsett :-)

    Ha en fin sommar, det ser ju ut som att solen skiner i Karlstad. Här i Oslo regnar det bara…

    SvaraRadera
  19. Svar
    1. Jag antar att priset kom fram. Nu kan du gå in och njuta av nästa installation på bloggen :)
      Trent

      Radera
  20. Hunter_Hearst_Helmsley29 juni 2013 kl. 09:01

    Får nog börja dricka vampyrblod för att få ordning på min tippning. tack för klippet

    SvaraRadera
  21. Jag kommer att vara utomands vid nästa tippning, men eftersom jag råkar befinna mig i just Philadelphia ska jag nog kunna komma ihåg att tippa! :)

    SvaraRadera