torsdag 27 juni 2013

The Trent Show II Summerslime

Vi förstår att ni suttit hemma och törstat efter nyheter från wrestlingvärlden, vi förstår att ni suttit hemma och hungrat efter mera Trent och Bruno, vi förstår att ni su... Ja ja, ni fattar! För att släcka er törst och stilla er hunger har er ledstjärna här i livet, er idol, er förebild, er Gu... Ja ja, ni fattar vem vi menar, Trent, tagit tid av sin dyrbara tid och gjort iordning ett litet hopkok av nyheter, skvaller, kommentarer, frågor och annat här, bara för er. Bland annat får vi en förhandsspekulation om Money In The Bank, en titt på WWEs reklam för Summerslam, en fundering över namnet på denna show och en fysisk kraftansträngning av Trent, bara det är något som måste ses! Han är för vänlig helt enkelt och vi är inte riktigt säkra på att ni förtjänar detta så det är bäst att ni visar att ni gör det så Trent kan kontemplera på att göra något mer!

 

 

Klicka in er på klippet ovan och njut av den sedvanliga bilden här under på den hårdaste arbetande mannen inom svensk wrestling här tillsammans med The Long Island Iced Z, Zack Ryder.

 

 

15 kommentarer:

  1. Tack för ett trevligt Klipp. Tror att MITB kan bli riktigt bra men man vet ju aldrig WWE lyckas ju att göra skit av bra saker. Ha en underbar sommar.
    Hälsningar Henrik

    SvaraRadera
  2. Tackar för ett trevligt klipp Trent!

    SvaraRadera
  3. Tackar för klippet Trent.

    Tänkte skriva lite om nästa PPV.

    Väldigt udda upplägg denna gång med 2 MITB matcher,
    En med bara FACE brottare och en med bara Heel Brottare. Någonstans så har något tänkt fel i WWE.

    Om vi tar Den med FACE så MITB matchen om WWE väskan.
    Så finns det vad jag kan se bara 2 som kan vinna bryan och Punk. Vem som vinner beror på vad wwe har tänkt som story line för summer slam. För ryktet säger Cena VS Bryan är den tänkta main event (om inte punk vs lessnar blir main event). Frågan är där om dom behöver väskan för att skapa den matchen, då får bryan den. Har dom tänkt mer långsiktigt så får punk den.

    World MITB matchen är mer öppen. Där är det ganska många som kan vinna. Men jag tror Orton får den. För jag tror wwe vill ha Orton VS Ziggler på summer slam. Men andra ord så vinner Zigger bältet och Orton chashar in direkt och tar bältet. Då får vi en retur match på summer slam.

    SvaraRadera
  4. Vafalls, sparka Matt Striker, bästa kommentatorn WWE har!? Vilken idioti...TNA sparkade nyligen Todd Keneley, även han den bästa i sitt företag.

    Om du inte har sett denna gamla promo med Dean Ambrose, Trent, så borde du göra det. Den är...creepy.

    http://www.youtube.com/watch?v=zNGOY-jeYwI

    SvaraRadera
  5. Bra jobbat Trent. 69 min är ju ok. Nästa år blir under timmen, speciellt när du redan börjat hårdträningen. :).
    Jag tycker WWE var rätt intressant vid och efter Payback. Bra att de inte inte låter Punk och Ziggler bli riktiga babyface. Ziggler attackera ju Jericho senast. Sedan har han ju inte synts så mycket. Får se om han dumpar Aj nu.

    CM Punk blir väl en tweener som senast. Han kör sin grej men skippar att håna publiken. Blir intressant att se mer kring upplägget med Brock. Brock behöver dock Heyman som pratar. Vem minns inte Cena-Brock förra året med Broks "I feel what you feel. Hehe.
    Håller med det lustiga i en face- och en heelväskmatch. Känns onödigt att Bryan eller Punk skulle vinna matchen.

    SvaraRadera
  6. tack för klippet Trent

    SvaraRadera
  7. Mycket intressanta nyheter Trent. jaså mason ryan skall snart börja gå matcher i dom stora showerna i WWE. Undrar när han brottas i DPW som celtic warrior.
    http://www.danskprowrestling.dk/wrestlere.asp?id=67

    En fråga: vilken/vilka superstars låt/låtar i wwe gillar du mest och minst och varför?

    SvaraRadera
  8. Hunter_Hearst_Helmsley29 juni 2013 kl. 10:46

    Hogan har sen sagt att han inte ska brottas då hans kropp är i för dåligt skick. Förhoppningsvis stämmer det eller ja biten om att han inte ska brottas i alla fall. Kan dock acceptera en match om Bully Ray får vinna och samtidigt spöa skiten ur Hulkster

    SvaraRadera
  9. Tack för klippet. Jag hade en fråga jag skulle ställa, men så glömde jag bort den igen. Jag får väl återkomma om jag kommer på den igen… Ha det gôtt. :-)

    SvaraRadera
  10. hej! bäste T=).
    Vet du ifall Even Born kommer koma tillbaka och då tro du att han kommer vara hell eller face? Jag såg en film 6a för ett tag sen, den hette Mac Gruber där Chris Jericho, Mark Henry, the Big Show och the Great Khali. Har ni set den kanske ni kan sega vad ni tycker om den. Vet ni vad Edge gör nu när han har slutat. T när såg du din första wrestling show? Roligt att du är tillbaka på blogen skälv är jag också tillbaka jag har varit i Tysklan och kollat på DTM (stansarbil race) och missade payback ligger dåligt till i tabellen nu.

    tack för att du har orkat läsa detta. hoppas du kan svara för du har nog redan gjort nästa avsnitt men kanske nästa?

    SvaraRadera
  11. Hej

    JAg kan svara på en.

    Egde jobbar som skådis spelar in tv seirer och filmer.
    http://www.imdb.com/name/nm0178581/?ref_=fn_al_nm_1
    Bland annat så var han med i 11 avsnitt av Tv-seieren heaven förra året.
    Han har vad jag vet, nobbat ett legend kontrakt med WWE (tyckte det var för lite pengar). Så det är inte troligt att vi kommer se han i det närmsta tiden på en WWE show. Speciellt nu när hans flikvän har slutat i wwe också (beth phoenix)
    Hans gammla wwe kontrakt gick ut sista maj 2012.

    /Peterj

    SvaraRadera
  12. Tack Trent för ett bra klipp! Japp nu har filmerna kommit!

    SvaraRadera
  13. Tacksam för ditt idoga arbete Trent =)

    SvaraRadera
  14. Har Karlstad råkat ut för någon apokalyps av något slag?
    Solen sken förstås, men allt såg väldigt öde ut.
    Trent helt ensam på stranden, Trent helt ensam på volleybollplanen, Trent helt ensam på skolgården?
    Jag såg inga zombier, och visserligen har väl skolan sommarlov, men går det månne något hemskt virus i stan som bara Trent är immun mot?

    Nåväl, tyckte förresten att det såg ut som Lita bredvid Punk på den där Blackhawksmatchen.

    Själv besöker jag två NHL-arenor inom kort.
    På onsdag pyser jag iväg till Philadelphia, där jag bland annat ska göra ett besök i Flyers hemmaarena Wells Fargo Center.
    Fem dagar senare tar jag tåget till New York och t-banan till Brooklyn för att ta en titt på Islanders blivande hockeytempel Barclays Center.
    Ingen ishockey, tyvärr, men om jag förstått saken rätt ska det utövas någon sorts fribrottning när jag är där ...
    Jag tror bestämt att jag måste göra en sån där Trentig skylt för att visa mitt missnöje över att tvingas bevittna ett sådant kalsongspektakel i hockeyns finrum!

    SvaraRadera