lördag 18 januari 2014

2014 ÅRS WWE PPV TIPPNING, VIKTIG ATT LÄSA OCH SE!

Vad gäller 2014? Hur ska vi tippa 2014? Vad ska vi tippa 2014? När ska vi tippa 2014? Vart ska vi tippa 2014? Vilka får tippa 2014? Vem kommer att vinna 2014? Lägger vi på 2007 frågor till så kommer vi till 2014, men vi besparar er det och ger er istället svar på alla de sju första frågorna i klippet här under. Och ska ni vara med och tippa så måste ni titta för det krävs nämligen en liten anmälan till tippningen. Hur ni gör detta, titta på klippet!


HÄR KLICKAR DU FÖR ATT SE ALLT OM 2014 ÅRS TIPPNING.



19 kommentarer:

  1. Bra med en registrering tycker jag. Väldigt enkelt och så känns det mer seriöst att alla bara lämnar en rad.

    SvaraRadera
  2. Bra med att man måste regga

    SvaraRadera
  3. Tack för klippet:) Mailen är skickad till Bruno från mig och frugan :)

    ps. Bra med registeringen :)

    SvaraRadera
  4. Mkt bra info, och att man måste va reggad! kanon, mailet är också skickat:) nu ser vi fram emot Trents underbara nyheter imorgon, o sen RR! bästa galan på hela året

    SvaraRadera
  5. jag skikade ett klipp men vit inte om det kom fram och sen vet jag inte om jag är registrering kan nån svara om jag är det eller inte så jag vet

    SvaraRadera
  6. skickat registreringen :)
    så nu blir det tippa här..bra man måste vara reggad.

    SvaraRadera
  7. Detta kommer bli bra! bra ny regler!

    SvaraRadera
  8. En vecka kvar! Härligt med tippning, bra med registrering!, Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  9. Roligt att tippning blir av även i år och det är bra att det blir registrering, så man slipper folk som försöker fuska med att ha flera användare. Mitt mail är skickat och hoppas att vi blir många, det är alltid roligare om man är fler.

    /Törnen

    SvaraRadera
  10. Härligt med en ny tippningsår med regler som jag gillar och förhopningsvis så har min registrering kommit..

    SvaraRadera
  11. Kul att det kommer bli tippning i år! Den här gången ska jag försöka att inte missa några galor så att man kanske kan komma på en bättre placering.// kane81

    SvaraRadera
  12. Mr Bruno Arvidsson19 januari 2014 kl. 14:25

    En hel vecka kvar att registrera sig på och vi är redan uppe i 51 namn som är klara. Dessutom har både Snojd och den Bakvända Gisen börjat prata om Comeback. Det ser ut att bli tufft att vinna tippningen 2014.

    Registrerade och klara:
    anna76
    arre01
    Big Poppa Pump
    Bruno
    Cena Sucks
    Cena Sucks Fru
    Daniel Johansson
    electrico
    Filig
    Goatface
    Gochristel
    Gotobbe
    Granis
    Hamul
    Heavy Metal
    hockeywrestling
    Hunter Hearst Helmsley
    jaaa66
    Jerka
    Jerry the King
    Jerrys dotter
    Jerrys fru
    Kane81
    Kristoffer
    lallare2
    Ludvig Nilsson
    Manda panda
    Manderville
    Mr A
    Nafmo
    Necrovore
    Ola Westin
    Perra the Madman
    PeterJ
    Pulverizer
    Rahm97
    RatedRKO
    RatedRSuperstar00
    Sebbeh65
    Skarpen
    Sociologi
    Stone cold Jakan
    The Billion Dollar Princess
    TheBoyWonderSeanMcMahon
    The Shockmaster
    Tomas Svensson
    Trent
    Törnen
    werd
    wwe Alex 11
    wwe Alex pappa

    SvaraRadera
  13. Jo, tack, lycka till kan nog behövas. Siktar mot övre halvan av listan i år, vi får väl se hur det går... :)

    SvaraRadera
  14. Bra klipp Bruno

    SvaraRadera
  15. Hunter_Hearst_Helmsley20 januari 2014 kl. 09:04

    Gött att man redan är klar :)

    SvaraRadera
  16. skickade adressen

    SvaraRadera
  17. Det låter härligt med tippning även i år

    SvaraRadera
  18. JAG ska vinna årets tippning och bli den nya Sammartino här

    SvaraRadera