torsdag 22 augusti 2013

Summerslam Resultat - The Bruno Show XVI

Sanningens timma har slagit och det är dags för oss att redovisa resultaten från Summerslam, WWEs näst största gala (och storleken har inget att göra med att bloggmedlemmarna Pagge och Ade var där)(även om man skulle kunna tro det!). För många var galan oviss, för en del helt självklar och vi tror att vi möjligtvis sett begynnelsen till en ny era bland tipparna, ett presumtivt orakel har rest sig som fågel Fenix ur askan och en annan har flygit alldeles för nära solen och störtat likt Ikaros! Vem vad och vilka får ni reda på i klippet nedan och självklart får ni också alla resultat från tippningen och galan, varsågoda!

 

RESULTAT OCH ANNAT SKOJ FRÅN SUMMERSLAM

 

En av dessa herrar har efter Summerslam visat att han kan dominera, vem tror ni?

30 kommentarer:

  1. Grattis Bruno! Katastrof tippning av hela familjen men vi tar nya tag till nästa gala! Vet du vad som hade hänt med Alberta del rio han hade väl blå öga nar han började sin match! Med vänlig hälsning

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mr Bruno Arvidsson22 augusti 2013 kl. 11:21

      Men snälla Jerry, jag säger ju det i klippet. Menar du att du bara tittat utan att lyssna? Bakläxa! Se genast om HELA klippet igen och igen och lyssna speciellt noga ungefär 4:07 in i det.

      Radera
    2. Bommade denna info totalt, lite förvirrad efter min osedvanligt dåliga tippning!

      Radera
  2. Grattis Bruno du slog Trent! Jag gillar när du uttalar mitt namn no one says it better.

    SvaraRadera
  3. jag är inte förvånad att jag kom på ganska dålig plats för själva galan var väldigt svårtippad för mig. jag får sätta ingång en ny taktik nu. hoppas att det hjälper.

    Grattis till vinnarna! THE CHAMPS ARE HERE!!!

    SvaraRadera
  4. Andra galan för mig och lite bättre results denna gång, hell yeah! och grattis Bruno!

    SvaraRadera
  5. Grattis Bruno till en riktigt fin tippning:) Extremt värdelös tippning av mig , nästan lika värdelös börjar jag bli som min bror Granis.

    Men får försöka ta revansch på night of champions.)



    SvaraRadera
  6. YES!YES! YES! Jag är tillbaka! Efter ett långt harvande har jag äntligen rest mig igen. Att Bruno vann kan jag bjuda på då jag kom 2a och plocka 12 placeringar till 20 på totalen. Det ska nog bli en docka till jul ändå! För övrigt har jag samma adress som förut, jag ser fram emot priset när det kommer. Tack på förhand. /Mr A.

    Jag tror jag gör en egen segerdans fast jag kom 2a, en silverdans.

    SvaraRadera
  7. Vafan menar du med att jag gått upp 7 platser och 15 kg
    har ju gått NER 15 kg. Dessutom vill Pagge lämna in en formell protest mot din poängräkning, vi var på plats och såg att bordet gick sönder och dom böt ut det. Då vi nu befinner oss i USA kommer ni på bloggen att få höra ifrån våra amerikanska advokater som kommer att kräva att Bruno diskas och att tippningstävlingen ogiltligförklaras.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mr Bruno Arvidsson24 augusti 2013 kl. 06:32

      Förlåt Ade. Jag och Trent har diskuterat detta och det verkar som om vi har gjort fel. Det ska givetvis vara så att du har gått ner 7 placeringar. Vi ska se till att ordna det till nästa tippning.

      Radera
  8. Topp 40 är ju i alla fall bättre än sist. Jaja, jag får vara glad över att det gick så fint i wrestlingkrysset. Cena står bredvid en Undertaker-figur jag köpte förra året här på skrivbordet på mitt kontor... :-)

    // nafmo

    SvaraRadera
  9. Grattis Bruno:)

    Missade tyvärr tippningen:(

    /Hamul

    SvaraRadera
  10. Hunter_Hearst_Helmsley23 augusti 2013 kl. 00:52

    Skulle tippat med hjärnan istället för hjärta. Av någon anledning tror jag att det är större chans att det blir som jag vill om jag tippar det

    SvaraRadera
  11. Tack för en trevlig tippning Bruno::)

    SvaraRadera
  12. Tack för klippen. Där fick man stryck av frun ganska rejält. Trent kan ta med fruns pris till Wrestlingpalatset den 31/8.

    SvaraRadera
  13. ja jag kom trea här har ni min mail adress k-sonn@hotmail.com Grattis till segern Bruno

    SvaraRadera
  14. hehehe sjysst dans i slutet där..

    SvaraRadera
  15. Gratis Bruno. Tror det är första gången i år du slår mig.
    Men jag slog Trent denna gång det är det viktigaste.

    Bray Wyatt har en riktigt bra gimmick och bra mic skills.
    Men är bedrövlig i ringen. Det håller inte ALLA 3 sakerna måste på plats om det skall funka.
    Har inte sett denna veckan SD ännu. Men Summerslam så försöker kane. Men Bray Wyatt är totalt värdelöst.
    Lika så på RAW dagen efter.

    Båda Main events var riktigt bra.
    Dom som säger att Cena inte har några inring skills titta på denna matchen (eller vs Punk Feb på raw). Men Cena behöver en bra motståndare för att blir bra.
    Para inte ihop Cena med Mark Henry, Ryback eller en gammal Rock för då sänker sig cena till däras tempo och det blir pannkaka av det hela.
    Skicka in med Bryan eller Punk (Zigger, Orton funkar också). Då blir det wresling som den är som bäst.

    /PeterJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mr Bruno Arvidsson24 augusti 2013 kl. 06:29

      Tja PeterJ. Det var faktiskt TREDJE gången i år som jag slog dig. Titta igenom resultatklippen för Elimination Chamber och Extreme Rules för bekräftelse.
      Och hur du kan tycka att det är viktigare att slå Trent än mig, är mig helt obegripligt! :)

      Radera
    2. Du har rätt du slå mig på dom 2. Hade glömt hur illa jag tippade på just dom 2.
      Men Trent hade slagit mig massor med gånger på raken.
      Även dom gångerna jag hade tippat hyfsat (typ top 10).

      Nästa PPV blir svår tippad. Många som haft sina bälten länge nu. Så det är Dags med titel change.
      Och alla bälten skall upp för matchen den kvällen.

      Men andra sidan så vill inte WWE byta för många bälten på samma gång.

      Men det kommer blir Minst 2 titel Changes nästa PPV.
      Frågan är om det blir mer.

      Diva hänger löst tror WWE vill ha det på en Total Divas för tv showen skull.

      Tag team hänger löst. Henry-show är gjorda för att ta den.

      WC bältet. Tycker inte del rio är en bra champ. Och han har halt bältet länge, Med är RVD rätt person att ta den?

      IC bältet Tror inte punk vill ha det.

      US champ Ambrose har haft det länge nu. Det är annars det bältet som brukar hoppa runt mest.

      WWE champ Orton har haft det för kort tid och jag tror wwe vill mjölka Orton vs bryan ett par PPV.
      Men Orton kommer inte vinna rent det är helt klart.

      /PeterJ

      Radera
  16. Tack för välkommnaden. Kul att börja om igen med nya fräscha tippningar och nyheter. Självklart var jag värdelös på Summerslam tippningen. Men jag har ju precis börjat. Eller hur?! Det fanns en anledning till jag tippade på John Cena.
    Det var för att resten av dessa tippare chansade på
    Daniel Bryan. Men så korkad som jag är så föddes jag med huvudet först tappad på golvet. ;)

    SvaraRadera
  17. MVH Pizza Mannen. Sorry.. Ni Kanske glömmer bort att det e jag.

    SvaraRadera
  18. Hunter_Hearst_Helmsley25 augusti 2013 kl. 04:24

    All hail Bruno, king of Summerslam!

    SvaraRadera
  19. Bruno: övar du in för kommande säsong av Lets Dance?

    /Tafarell

    SvaraRadera
  20. Efter att ha rådgjort med advokat Otunga överklagar jag resultatet av tippningen ända till the board of directors om det behövs! Jag vet att jag lämnade in lite försent men hävdar force majeur. Jag flyttade och jobbade hela den helgen och kom hem försent på söndag kväll ca 00:20 och slängde mig på datorn för att få in tippningen jag kollade igenom klippet med frågorna och skrev samtidigt. Det var iallafall innan preshowen börjat så jag hade ingen övrig info än vad någon annan hade. Jag brukar titta på smackdown innan jag tippar. Jag hänvisar till mitt inlägg i själva tippklippet.

    Om själva galan som jag tycker är årets bästa hitintills med två kanonmatcher. Själva avslutet tycker jag var tråkigt trodde faktiskt att Bryan skulle får vara mästare en dag åtminstånde. Jag trodde incashningen skulle ske på Raw dagen efter.

    SvaraRadera
  21. Skönt med ett pris igen! Börjar se riktigt bra ut men känns som att jag är lite för långt efter i sammandraget ändå.
    Måste också säga att 14,8 poäng är sjukt imponerande!

    SvaraRadera
  22. Tack för hälsningen Bruno! Jo tusan, semester var helt ok!

    Skoj att vara tillbaka på bloggen, dock inte då det gick så jävla dåligt på denna tippningen! Men grattis till dig som tog vinsten!

    SvaraRadera
  23. Grattis Bruno, bra tippat. Jag håller med om att det var en bra ppv. Punk/Lesnar är en "årets match"-utmanare, Bryan/Cena var också bra. Det var riktigt härligt att se Bryan få WWE-titeln och lika jobbigt att se den förlorad så där. Men det var riktigt bra jobbat av HHH/Orton och på efterföljande RAW var det ännu bättre.

    SvaraRadera
  24. Ansluter mig till de gratulerande. Även nöjd med min sjundeplats.
    För övrigt har jag efter alla klipp fått Sweets - Action på hjärnan. Får ha den som ringsignal ett tag nu. :)

    SvaraRadera
  25. Grymt Tippat Bruno
    Själv glömmer jag denna gala fort!!!!!!!!!

    SvaraRadera